Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Dankeschärtli...
Dankeschärtli...
 1
jovia

nicht registriert

am 30.08.2008

Dankeschärtli...

Hi zäme!

Am 19.7. hend mier ghürate und jetzt liggid bereits Dankeschärtli vor mier - poah, gahd das alles schnell verbey .

Ha jetzt en Frag an alli wo Dankeschärtli scho verschickt hend. Mich würdis mal wunder näh wie ier das gmacht hend. Mier schreybid allne Gäst en persönlichi Charte mit emene Dankeschön wo genai uf ihres Gschänk abgstimmt isch. Eventuell machid mier eifach ei "Leitsatz" wo überall druhf chund...

Wie hend ier dass mit de Dankeschärtli gmacht?


*weil ich mier sicher bin*

glücklich verhüratet sitt am 29.02.08 und 19.07.08 - our d'ün singul dvainta ün dubel... :o)



Venus  am 30.08.2008

Re: Dankeschärtli...

hoi jovia,

kennst du mich überhaupt mit diesem nick?
ich bekomme gaaaaaaanz viele hochzeits-dankeskarten. heute werden viele gedruckt, das heisst sowohl das foto vorne drauf wie auch der text im innern wird gedruckt. manchmal stehen noch persönliche worte drin, manchmal nicht.
dasselbe eigentlich bei denen, die ein foto auf die karte kleben. meistens ist der text im einlageblatt kopiert und da werden noch persönliche dankesworte dazu geschrieben. hätte dir eine ganze beige dankeskarten. wir müssten uns nur mal wieder sehen.



madmadi  am 01.09.2008

Re: Dankeschärtli...

Mir händ im Sinn, ganz normali Falt-Charte z nä, en Fotocollage vorne druf z chläbe und denn jedem Gascht/Schänkende persönlich öppis z schribe.

Aber i ha scho no chli Horror vorem Ufwand... am Beschte esch äuä, jede Tag öppe föif z schribe, de isch es pro Mal ned allzu viel, goht aber au ned ewig, bis die Dinger gmacht sind... Di ander Möglichkeit isch, de Text eifach be jedem azpasse und einzeln z drucke - das wär glaubs vom Ufwand här au no machbar, de muemer ned alles vo Hand schribe, mer het aber trotzdem persönlichi Chärtli...

Be gspanne, wie's anderi no mache.

Grüessli
madmadi


Sit em 8. August 2008 ändlech glücklichi Ehefrau!



sidi

nicht registriert

am 01.09.2008

Re: Dankeschärtli...

Es isch zwar nonig sowit, dass ig scho cha Dankeschärtli schriebe, aber ig ha dängt, ig due se au vo Hand schriebe. Ig fings ä chli persönlicher. Obwohl d Kollegin hets au mit PC gmacht und jewils eifach dr Text abgändert. Ig däng so oder so es isch ä grosse Ufwand.

D Charte sälber mach ig aber eifach:

ig mach eifach vorne druff s Foti. im einte Ecke chunnt no es usgstanzts Härz, dört druff staht denn "Danke". Ha ebe vo dä Iladigschärtli das usgstanzte Härz. so hets ä chli ä rote Fade.

Liebi Griessli
sidi





Anouk  am 02.09.2008

Re: Dankeschärtli...

miär hend dankäs-chärtli ai grad bi eys ufäm chuchitisch... und schreybid bi jedäm epis persönlichs inä. (aso ich... ;-)) miär hend verschiedäni fetäli drufä womä cha uifklappä, wiänä tagäsablaif. und vorädruffä stahd eifach "danke".
äs gid zwar chley arbät alli vo hand z schreybä, aber ich schickä sie liäbär chley später, defir ischäs persönlich. zum teil hend ja diä leyt so scheni sachä gmacht, wo miär eys so riisig gfräid hend, de mach ich das gärä.



jovia

nicht registriert

am 02.09.2008

Re: Dankeschärtli...

hoi zäme

danke villmal für eychi antworte. ich han mich jetzt entschiede kärtli per pc z'mache. han jetzt eifach so es "hauptgrüst" mit sätz wo ich bi allne verwände, aber tue bi jedem einzeln nu eppis passends persönlichs ineschreybe und denn tümmer vu händ unterschreybe.

eysi chärtli sind sehr eifach ghalte - faltbar und vorne druff isch es schöns grosses foti vu eys . achhhh... jedes mal wenn ich das aluege chum ich is traime ... gahd es eych ai so???

*weil ich mier sicher bin*

glücklich verhüratet sitt am 29.02.08 und 19.07.08 - our d'ün singul dvainta ün dubel... :o)



jovia

nicht registriert

am 02.09.2008

Re: Dankeschärtli...

hi venus

klar kenne ich dich mit diesem nick noch - wie könnte ich dich vergessen . vielen lieben dank für deine antwort. ich mache die dankeskarten nun per pc mit persönlichen worten an jeden - denke ist für uns eine gute "zwischenlösung" . vorne drauf ist ein foto von uns.... ahhh... sooo schön war der tag
wie geht es dir?
ja, müssen uns jetzt dann mal wieder treffen... unbedingt. weisst du schon was mehr wann das shooting etwa stattfindet?

liäbs grüässli
jovia





*weil ich mier sicher bin*

glücklich verhüratet sitt am 29.02.08 und 19.07.08 - our d'ün singul dvainta ün dubel... :o)



Venus  am 03.09.2008

Re: Dankeschärtli...

hi jovia,

zuerst kommt nun die hochzeit am kommenden samstag, dann schauen wir weiter für unser trash the dress-shooting. kommt schon gut. ;-) freu mich auf jedenfall schon drauf.
liebe gruess



jovia

nicht registriert

am 03.09.2008

Re: Dankeschärtli...

hi venus

ja klar - dass hochzeit habe ich nicht vergessen . vielleicht sehen wir uns kurz da, sie hat gemeint ich könne gerne auch ans apéro kommen. ist total lieb von ihr. weiss aber noch nicht genau ob ich zeit habe . schaun wer mal...

freue mich auch schon sehr aufs shooting - wird sicher lessig .

bis bald, liäbs grüässli
jovia

*weil ich mier sicher bin*

glücklich verhüratet sitt am 29.02.08 und 19.07.08 - our d'ün singul dvainta ün dubel... :o)



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.