Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Eheversprechen
Eheversprechen
 1 2
Tatj  am 09.10.2009

Eheversprechen

Hallo ihr lieben Hochzeitsleute

Ich bin auf der Suche nach einem Eheversprechen. Wer hat mir Tips?

Danke euch für eure Hilfe.

Lieber Gruss aus Bern

Tatj



Piglet  am 09.10.2009

Re: Eheversprechen

Hallo
Habe gerade dasselbe Problem.
Wir wollen uns auch etwas persönliches sagen. Ich schwanke zwischen etwas, dass ich selber schreibe und einem schönen Gedicht.

Gruss
Piglet



Tatj  am 09.10.2009

Re: Eheversprechen

Ja ich weiss eben nicht so recht wie mit dem Eheversprechen beginnen. Vielleicht brauche ich nur einen kleinen Schups!



Muggi  am 09.10.2009

Re: Eheversprechen

Ich ha vo Pfarrer vorlage becho aber die sind de chli stief! Aber dur das hani chli en afang gha und de is nur so gsprudlet
Vielicht bechömeter au was!


Glücklich Verhürotet sit 12.9.09



Tatj  am 09.10.2009

Re: Eheversprechen

I wett nid solang warte bis mir zum Pfarrer gö!



peja  am 09.10.2009

Re: Eheversprechen

unter swisswedding.ch cha mer trauigsverspreche, fürbitte ect. abelade.. han au äs paar idee vo det..



Muggi  am 09.10.2009

Re: Eheversprechen

Aso ich ha mim Maa gseit das ich sit ich ihn ha weiss was wohri liebi bedütet und sitem 1ste augeblick gwüsst han das er mi maa fürs läbe isch und ich mit ihm de Läbeswäg wöt go für immer! und das de Traum hüt i erfüllig goht de läbeswäg für immer mit ihm zgoh!
Das ich ihn vo Herze Liebe ihm immer e gueti und treui ehefrau wot sii,immer für ihn möcht do sii i guete wie schlächte tage zur site stoh!
De hani gseit als zeiche miner liebi und treui möcht ich dir hüt de ring geh!

so i dem stil öppe ischs gsi


Glücklich Verhürotet sit 12.9.09



Piglet  am 09.10.2009

Re: Eheversprechen

Hm, s'Eheverspräche säuber esch scho bestimmt. Aber mer wärde zuesätzlech no öpis zonenand säge. Aber es esch so schwerig was. Es sött jo ned auzo läng wärde (scho elei wäg de Emotione). Jetzt beni mer ned secher, öbi söu es Gedicht vorträge woni sehr passend fende oder ebe öpis säuber. Wobi s'zwöite äuä no persönlecher wär.

Muess mau go luege öbi of dere Swissweddingsite öpis fende.



Muggi  am 09.10.2009

Re: Eheversprechen

Jo isch scho sehr emotional gsi aber bi froh hämers gmacht gha,isch so en schöne momänt!


Glücklich Verhürotet sit 12.9.09



speedy  am 09.10.2009

Re: Eheversprechen

Natürlich isch es immer persönlicher, wenn me sälber öppis cha schribe. Aber s www git jo würklich au vil här. Es guets Bischpil wär au no trauspruch.de
Ich frog mich nur, öb mir das überhaupt wänd. Bis jetz simmer uns einig, dass mer so wenig wie möglich wänd säge i de Chile. Ich ha scho Angscht, dass me mis "Jo" nid ghört vor luter Träne...



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.