Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Einladungskarten
Einladungskarten
 1 2
Saraa

nicht registriert

am 07.02.2010

Einladungskarten

Hallo Zämme

Wo lönd ihr eui Iladigskartene mache?
Machet ihr fürd Apero Gäst und die gladene Gäst die gliche iladigskartene?

Und machet ihr au Save the date kartene?


Grüessli Saraa



Jeanine  am 07.02.2010

Re: Einladungskarten

Hoi Saraa,

mir machet an sich die gliche kartene aber mit anderem "inhalt". Bi de apéro gäst staht dänn au dass sie fürs apéro iglade sind und bi de gladne gäst dass sie für s ganze fest iglade sind..

und mir händ kei save the date kärtli gmacht aber schickend defür d iladige dänn ca. 5-6 mönet voretane use...

liebi grüessli



Dee  am 07.02.2010

Re: Einladungskarten

mir mached au kei Save the date chartene, defür schicked mer d Iladigschärtli scho ca. 6 mönet vorher.....

mir macheds au so, dass eifach de text abwiicht, also für di einte hiessts denn, sie seged für de apero iiglade für die andere as fest.....

mir mached eusi chärtli sälber, das heisst bastle und drucke....

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010



sheilyn  am 07.02.2010

Re: Einladungskarten

save the date hemmer nie welle ond au ned gmacht. seid mer garnüd, fendes sogar chli doof.

mer hend üsi chärtli 5 mönet vorhär abgscheckt. ond die meischte wechtige gäscht hends scho gwösst, wenn mer hürotet.

üsi chärtli hemmer vo waldis druck in brämgarte.
am ahfang hemmer 2 chärtli welle drocke loh, met onderschedlechem text.
de drocker hed üs aber empfohle nor 1 chärtli z mache met ihladig zom apero ond denn hemmer es zuesätzlechs ihlageblatt gha, wo mer t lüt met name zor trauuig ond fäscht no zuesätzlech ihglade hend, ond da fendi super.
wördi jedem empfähle ;)

mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)



cuenca  am 07.02.2010

Re: Einladungskarten

Mir händ kei Save-the-date chärtli gmacht, da mir eifach gfunde händ, es selled denn die cho wo chönd. Klar de Eltere/Gschwüschterte händ mir das scho mitteilt. Aber e Möglichkeit für Save-the-date-Charte sind sicher Visitechärtli, wo alles wichtige druf staht...

Mir mached oisi Charte au sälber und mached für das zwei verschiedeni Ilageblätter. Ich findes wichtig dass drufe staht, für was die Gäscht iglade sind. Mir händ mal eini übercho und nid gwüsst, was demit gmeint isch, erscht nachträglich händ mir gmärkt, dass mir zu de gladne Gäscht ghöred... (d.h. mir wärded schriibe: Einladung zur kirchlichen Trauung mit anschliessendem Apéro, bzw. Einladung zur kirchlichen Trauung mit Apéro und anschliessendem Hochzeitsfest oder so ähnlich)

@ Dee: Ihr drucked au d'charte sälber. Mached ihr Ilageblätter? Wenn ja us welem Papier? Mir wänd eigentlich Pergamäntpapier, ich weiss aber nid ob das uf eme Laser chasch farbig bedrucke. Häsch scho erfahrig demit?

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



Dee  am 07.02.2010

Re: Einladungskarten

Hi cuenca

Wir haben uns jetzt für "normales" weisses, aber etwas dickere Karten entschieden. Wir machen das eben nicht so klassisch mit Einlageblatt, sondern es wird eine weisse Karte, welche in einem blauen Ding steckt, also wie nochmals ein Couvert, wo auch noch ein Spruch und Verzierung drauf ist... weisst du, wie ich das meine? :)

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010



cuenca  am 07.02.2010

Re: Einladungskarten

@ Dee: ich kann mir da einiges drunter vorstellen... habe eine ziemlich blühende Fantasie nein, im Ernst... ist sicher auch eine gute Idee... ich muss mir nochmals überlegen, ob und wie wir die Einlageblätter wirklich machen... Ich frag mal in der Papeterie nach, die können sicher auch helfen :-) Merci dennoch!

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



peja  am 07.02.2010

Re: Einladungskarten

wir haben auch keine save-the-date karten verteilt, aber ein paar wichtigen leuten das datum schon vorab gesagt.. die einladungen ca. 6monate vor der hz gesendet und ein gutes echo erhalten..

ich würde einfach 2 einlegerkarten verteilen..



silver83  am 08.02.2010

Re: Einladungskarten

hoi saraa

mier (besser gseid ich ) hen üseri charte sälber bastlet. den gits eifach für di gladnä und diä für dä apero verschideni text im ilageblatt. aber alli kriegen di glichä chartä vum usgsie und ufwand här.

save the date bruchen mier nid, da mier diladigä 7 mönet vor em hz verteilen und wer sichs in derä ziit nid irichtä chan oder will, der wer wohl au mit save the date chartä nid cho...

Lg

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



Saraa

nicht registriert

am 08.02.2010

Re: Einladungskarten

Danke viel mal für eui Antworte.

Ich wird das au so mache, mit em ilageblatt, isch eh gueti idee;-)

Für diä wod kärtli selber machet, machet ihrs mit Foti druf, oder ohni?

Was schriebet ihr für en Text für die gladene Gäst und fürd apero Gäst?


Grüessli Saraa

Zuletzt bearbeitet am 08.02.2010



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.