Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Einladungskarten versenden
Einladungskarten versenden
 1 2 3
kokon21  am 14.09.2007

Einladungskarten versenden

Hallo

Wir heiraten am 24. Mai 2008 kirchlich. Jetzt habe ich eine Frage. Ab wann versendet Ihr die Einladungen?? Wir wissen wie unsere Einladungskarte aussehen sollte und müssen der Druckerei nur noch den Auftrag geben. Aber wenn wir sie nachher zu Hause haben, möchte ich diese doch gleich versenden.
Ich freue mich schon so mega auf diesen Tag. Am liebsten würde ich es der ganzen Welt erzählen.

grüässli



Simonetta  am 14.09.2007

Re: Einladungskarten versenden

hi kokon,

gratuliere =)

die einladungskarten werden 2-3 monate vorher abgeschickt. wenn du sie früher sendest kann die anmeldung untergehen oder vergessen werden.

am liebsten würde ich sie auch bereits versenden *megafreu*

grüessli



Sibylle  am 14.09.2007

Re: Einladungskarten versenden

hallo zäme!

mir hei üs nonid entschiede weles kärtli, hei nume fang ä idee!

mi schatz het mir es riese herz i rase gmähit viellicht nämer vodem es foto vordruf und drinne uf pergament papier es foto vo üs und d iladig
was heit dir fürigi?

i ha o dänkt öppe 3 monat im vorus!

was muessme rächne wemäs lat la drucke heit dir erfahrig?


wir heiraten 30.05.2008 / 07.06.2008 noch 259/267 tage:-)



tapsi  am 14.09.2007

Re: Einladungskarten versenden

Ich denke mir nämed e vordruckti Charte und zwar einie mit wiise roose und 2 goldige ring druf. Ich ha die Charte gseh und gwüsst "das isch sie".

Ich han mir ebe überleit gha, da mir im November no zügled,chänti grad bi dä iladig no d'adressänderig duregäh, aber für d'hochziet im April isch das glaub nochli zfrüäh die zverschicke..?



kokon21  am 14.09.2007

Re: Einladungskarten versenden

Hallo Tapsi

Also mir werdät vermuätlich d Iladigä au im Nov. usägeh. Mir wönd eifach sicher goh, dass alli wo mir iladäd au chönd cho. also i finds nöd schlimm wen mer diä früä verschickt.

Zitat:



Ich denke mir nämed e vordruckti Charte und zwar einie mit wiise roose und 2 goldige ring druf. Ich ha die Charte gseh und gwüsst "das isch sie".

Ich han mir ebe überleit gha, da mir im November no zügled,chänti grad bi dä iladig no d'adressänderig duregäh, aber für d'hochziet im April isch das glaub nochli zfrüäh die zverschicke..?




tapsi  am 14.09.2007

Re: Einladungskarten versenden

Ja lieber früh als spät. Und so sind sicher alli liebste wommer debi wott ha no frei a dem Datum.

Was häsch du füres Sujet für Kärtli?



kokon21  am 14.09.2007

Re: Einladungskarten versenden

üsi kartä hät bluäme druf. weiss aber leider gad nöd wiä diä heissäd
aber i han do äs föteli vo dä Kartä.

http://www.schuech.ch/kollektionen/detail.php?ArtNr=7201

Zitat:



Ja lieber früh als spät. Und so sind sicher alli liebste wommer debi wott ha no frei a dem Datum.

Was häsch du füres Sujet für Kärtli?




tapsi  am 14.09.2007

Re: Einladungskarten versenden

He nei das findi jetzt ganz lustig.
Ich ha genau die Chartene au wele näh, will mir die Blueme au so guet gfallt (weis aber au nöd wie sie heisst ;-)) und statt en Bruutstruus heti eifach die Blueme wele i dä Hand ha,Hett alles schön passt.

Leider isch vorere Wuche min Schwiegerpapi gstorbe und bi dä Truurchärtli isch uu viel die Blueme druf gsi.
Ich weis nöd allwäg isch das e truurblueme und das isch bi dä Italos no Heikel, drum hani mi jetzt umentschiede.

Finde d'charte aber meeega schön.



kokon21  am 14.09.2007

Re: Einladungskarten versenden

Isch din Schatz demfall Italiener?? Jo i weiss ebä au nöd wiä diä bluäme heisst. Aber mir nämät diä jetzt. I denk eifach wens vomänä Schwizer abüter isch, den isch das eher nöd ä truurbluämä (hoffs).
wa hend ir den süsch für äs kärtli??



tapsi  am 14.09.2007

Re: Einladungskarten versenden

Ja ich weises nöd, aber ebe bi dä Italos isch es noch chli heickel ;-)

Ich dänke mir nämed jetzt das chärtli, mit wiisse roose und 2 goldige ring..schickder es föteli ufs mail



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.