Registrieren | Suche | Anmelden |
Einwegkameras | ||
1 .. 7 8 9 10 11 12 | ||
saerli am 01.06.2012
Re: Einwegkameras Chatzezüngli, hesch du Cameras kauft? Det bi dem Link wod ez grad postet hesch? Wie esch dLieferig gsi? Send no DHL Chöste oder so dezue cho? °°°22. September 2012°°°
| ||
| ||
MaLu am 01.06.2012
Re: Einwegkameras @ chatzezüngli, ja das findi o no witzig! muess mir das mau überlege.. z problem isch äuä bi üs, | ||
Chatzezuengli am 01.06.2012
Re: Einwegkameras @ Searli, | ||
emma am 01.06.2012
Re: Einwegkameras mir händ üs das mit de eiwägcameras au überleit. händ de aber gfunde, dass mr dete so kei kontrolle häd, öb dföteli au was worde sind. meischtens isch dqualität je noch liächt im saal nämli bi so eiwägkameras nöd so guet. wär jo dene uh schad. mr händ drum a mini digicamera äs grosses holzherz draghänggt, det druuf "wandercamera" gschriibe und dene erklärt, dass das diä camera sell si, wo de ganz obe so chli sell umegeh werde zum schnappschüss mache. das häd super klappt und sind uh lässigi bilder entstande. de camera isch au nüt passiert. alli händ guet ufpasst :-) | ||
MaLu am 01.06.2012
Re: Einwegkameras @ chatzezüngli, ja für mi bruuchts äbä am abe o ke fotograf me.. mau luege wie das min schatz gseht | ||
Dream am 13.07.2012
Re: Einwegkameras Auso mir hei au Eiwägkameras uf d Tisch gstellt und hei derbi glueget, das es Markekameras si mit emene Blitz. Das het wunderbar klappet. Nach chli google hei mir de fotoblitz punkt ch gfunde wo üs d Kameras entwicklet und uf CD brennt (ohni Fotos und vom Pris här die günstigste). Das isch no ganz lustig gsi. | ||
jusi am 13.07.2012
Re: Einwegkameras dream: wo hesch denn du dini kameras bstellt? | ||
saerli am 13.07.2012
Re: Einwegkameras I ha grad be Kissloud 3 Kameras bstellt.. Mer bruched sie für es Spiel wo sich dur de ganzi Obig zieht :) | ||
saerli am 19.07.2012
Re: Einwegkameras Huhu | ||
Keks am 19.07.2012
Re: Einwegkameras Saerli, weli Farb häsch du bstellt? Ich ha die elfebei-farbige Kameras bstellt. Falls mir am Hochzig nöd alli bruched, chöntisch dän suscht vo mir no eini ha. | ||
1 .. 7 8 9 10 11 12 |