Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Einzelbilder Gäste- Idee gesucht
Einzelbilder Gäste- Idee gesucht
 1
nordliecht  am 20.08.2008

Einzelbilder Gäste- Idee gesucht

Hallo zusammen

Hilfe in 17 Tage ist es soweit und ich zermartere mir noch immer den Kopf, wie wir spezielle Einzelbilder der Gäste machen können. Wir wollen aber mal was anderes als den üblichen Bilderrahmen. Der war bei den vielen Hochzeiten unserer Kollegen schon genügend im Einsatz. Was könnten wir sonst noch machen?

Merci & Griässli
nordliecht

zivilisch verhiratät sit em 06.06.08, kirchlich am 06.09.08

*weil du es bist, weil es liebe ist*



surri  am 20.08.2008

Re: Einzelbilder Gäste- Idee gesucht

Slai nordliecht

E Idee wär doch e Fötelivorhang ( Bsp. wie e Badzimmervorhang) es git se au suscht zum Föteli oder Karte innezstecke. Oder was i au scho gseh ha e Fotitäsche wo me den spöter au als Wickeltäsche cha bruche. Weiss leider aber nit wo si d' Täsche bsorgt händ. Sandere findsch i jedem guete Hushaltslade oder Paperterie.

Liebs Grüssli
Surri

Mir traue üs am 19.12.08 & 22.08.09



nordliecht  am 20.08.2008

Re: Einzelbilder Gäste- Idee gesucht

tschuldigung surri, da habe ich mich wohl falsch ausgedrückt. ich meinte eigentlich, nicht die idee, wo die paare oder die einzelnen gäste einen fotorahmen in der hand halten und dann der fotograf davon ein bild macht. jetzt suche ich dafür eine andere lösung. weisst du was ich meine


zivilisch verhiratät sit em 06.06.08, kirchlich am 06.09.08

*weil du es bist, weil es liebe ist*



surri  am 20.08.2008

Re: Einzelbilder Gäste- Idee gesucht

Ok nordliecht, den hanni di Falsch verstande sorry


Mir traue üs am 19.12.08 & 22.08.09



deepdown

nicht registriert

am 21.08.2008

Re: Einzelbilder Gäste- Idee gesucht

Chasch au mitme alte Lintuech oder so öpis mache, chasch z.B. es Herzli usschnide und hine chli verstärke (damits nöd umeflatteret) und denn chönds döt dure luege.
Chasch au en grosse Bluemechrankz neh und isetze wie de Bilderrahme, oder wenn d Möglichkeit häsch mitmene Fenschter schaffe, evtl. au wenns en schöne Igang irgendwo hät (z.B. Torboge etc.)

Ja meh chunnt mir grad nüme in Sinn. Wo wetsch denn die Föteli mache?



meitli  am 21.08.2008

Re: Einzelbilder Gäste- Idee gesucht

hallo nordliecht
wettsch unbedingt fötteli? süsch chönnt me o videobotschafte ufnäh (müesst aber öpper no zämeschnide, das git z zimli ztüe...)
wie wärs miteme neutrale hintergrund und z.b. uf eme schöne sofa / stuhl (stelle mir so alti polstermöbel vor - oder öppis moderners i markante farbe)?
stimmt scho, dr bilderrahme isch scho rächt "abgriffe", de hetts öppe a jeder trouig...
grüessli, meitli



Mara

nicht registriert

am 21.08.2008

Re: Einzelbilder Gäste- Idee gesucht


Mer hei im Reschti en "Fotoegge" gha wo d Gäscht hei chönne wähle mit was si hend weue
Fotografiert wärde (Schwümmring, Tauchermaske, Bluemechranz, Clownnase, Cowboyhuet, riese Sunnebröue, Schnorchel, ebe au dä Bilderrame u.s.w.) do chasch natürli au no anderi Sache iiboue. Vorauem het d Kamera en Färnüslöser gha wod Gäscht sech säuber hei chönne Föttele. Der Trick derbi isch gsi, dass die Färnbedienig nid immer funktioniert het und so hets mega luschtigi und au spontani Fötteli gä.


Tamara & Simeon ~01.06.07~09.08.08~



nordliecht  am 22.08.2008

Re: Einzelbilder Gäste- Idee gesucht

hey, super idee sind da ja noch zusammengekommen. merci merci merci

die mit dem fernauslöser wäre machbar, da es bei uns im festsaal auch ne uralte dekoliege hat und mit der kamera könnte mein vater umgehen. der liebt es auf dem pc das zeugs zusammenzuschnippseln

ihr seid toll! wieder ne sorge weniger....(noch 15 tage)

griässli
nordliecht


zivilisch verhiratät sit em 06.06.08, kirchlich am 06.09.08

*weil du es bist, weil es liebe ist*



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.