Einzugslied |
|
1 2
|
Nadine am 07.05.2007
Einzugslied
Guten Tag
Ich zerbreche mir momentan den kopf bzgl des einzugliedes. was habt ihr für ein einzugslied?
grüsse nadine
|
|
krindli am 07.05.2007
Re: Einzugslied
Hoi Nadine
Das Problem hani ou lang gha!
Mir hei üs für Kiss from a Rose vom Seal ir Instrumentalversion vo üsäm Pianist entschiedä und ig cha dä Momänt fasch nüm erwartä!!!!!!!
Wedding: 23.06.07 www.karinundstefan.ch
|
Manon am 09.05.2007
Hi,
Mir wärde zu "Amizing Grace" izieh. Mir hän e Sängerin mit ere wundervolle Stimm. Git Gänsehut!!
C & K in Love - 27. Juli 2007
|
baline am 25.05.2007
uiiii... da sind mir eus au no de chopf am zerbreche... vo de céline dion "because you loved me" wür eus beidne sehr guet gfalle.. aber isch glaubs chli lang.
was gits suscht no für traumhafti songs (melodie und text, da mir vermuetli s'original-lied wänd spiele lah, ab CD)
liebi grüessli, baline
** Zivil 20.07.2007 / Kirche 11.08.2007 **
|
Rosabrille am 05.06.2007
Hallo,
wir hatten zu unserer Hochzeit von Abba "I had a dream"
LG Isabella
|
alleyesonme am 10.07.2007
"Ewigi Liebi" vo Mash
|
Ziebeli am 10.07.2007
Ich laufe mit mim Papi zäme zum Hochzitsmarsch i d chile ie.... also ned das amerikanische Stuck, sondern de fätzigi Marsch......
|
kokon21 am 27.07.2007
Ich bin am überlegen ob ich das Lied von
Kelly Clarkson: A moment like this
nehmen soll. Vom Text her finde ich es noch passend.
Was meint ihr dazu??
|
Simonetta am 07.09.2007
Ich werde mit meinen Papà mit dem traditionellen Wedding-Lied den Einzug machen.
Ich weiss nicht ob du einige Disney Film kennst, auf jedenfall hat es tolle Lieder welche für einen Einzug in die Kirche auch sehr romantisch sind. Z.b. vom König der Löwen 1: CIRCLE OF LIFE von Elton John, oder Aladdin EIN TRAUM WIRD WAHR.
Mal was anderes?!
|
ces am 05.07.2010
....ui, der letzte Eintrag hier ist ja eeeeewig her
Wie findet ihr folgendes Stück als Einzugslied (Orgel, kein Chor): Choral from Cantata No. 147???
******* Zivil: 27.08.10 & Kirchlich: 4.09.10 *******
|
|
1 2
|