Registrieren | Suche | Anmelden |
Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch | ||
1 2 3 4 | ||
Eve777 am 22.02.2013
Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch Hallo Zäme | ||
| ||
sabrinella am 22.02.2013
Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch hallo mer sind au am apero sueche gsi!!hend ois jetzt für Glashaus events entschiede die möche es super apero und gueti bedinieg!! | ||
Canoa am 22.02.2013
Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch Hallo Eve | ||
Eve777 am 22.02.2013
Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch Boa Canoa das esch jo mol es hammer Agebot, krass ! Ha ehne vorhär es Mail gschriebe woni agfrogt ha für ne Offerte, weisch du öb denn d Bedienig au debii esch und Gschirr und so? | ||
Canoa am 22.02.2013
Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch Also s Gscherr, Teschtüecher ond s Personal send i dene 15.00 CHF inbegriffe!!! Wahnsenn gäu?!? | ||
Eve777 am 22.02.2013
Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch Mein Gott das chani jo fast ned glaube hei das haut mi jetzt ächt vom Hocker ! Ich ha jetzt no schnäll aglüte und gfrogt öb sie scho usbuecht sind, sie klärts ab und lütet mir zrugg, hoffe mega dass sie no Zyyt händ a eusem Datum. Ahhhhhhh jetzt beni grad mega närvös | ||
Canoa am 22.02.2013
Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch Mi GG hed äbe ned welle gloube das das de einzig Caterer esch wo so gönstig esch! | ||
Eve777 am 22.02.2013
Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch Ich ha ebe immer gmeint gha de Migros Catering sigi prislech ned z toppe, will ebe alli Getränk etc. jo i dem Fixpris inne sind und me ned mit böse Überraschige mues rächne. Aber woni denn agfange ha do chli umeschneugge vo wäge Hochzyytsapéro was anderi so zahle, hani müesse säge jo okee glich ned so günstig wieni dänkt ha, do zahle anderi für dopplet so viel Gäst wie mir händ glichvil. | ||
Canoa am 22.02.2013
Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch Nei dä Friedrich esch werklech ned ztoppe... | ||
snet am 22.02.2013
Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch Ich hätte auch gerne einen Caterer engagiert, aber in der Stadt Luzern gibt es keinen Raum ohne Konsumationspflicht zu mieten | ||
1 2 3 4 |