Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch
Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch
 1 2 3 4
Eve777  am 22.02.2013

Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch

hei sooo lieb danke vilmol !



Canoa  am 22.02.2013

Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch

Hoffemers är mäudet sech höt no!!!!



Eve777  am 22.02.2013

Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch

hihihi jo gopf hei ich hocke do wie uf heisse chohle, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan lütet doch mol ahhhhhhhhh. Halloo universum loh die mol alüteee



Eve777  am 22.02.2013

Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch

Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ich freu mi soooooooooooooooo fest ! Sie händ grad zrugglütet und sie chöne a eusem Datum de Apéro mache ! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bi soooo happy grad, bi eus chöme eifach no d Wägspese vo 200.-- dezue aber das esch bi dem Priis jo au echt e Klacks.

Wow chas ned glaube, ich hoffe de Apéro esch denn au richtig guet aber so wie ich die ältere Feedbacks do gläse ha und so wie die usbuecht sind mach ich mir do eigentli ned so wörkli Sorge drum .

Zuletzt bearbeitet am 22.02.13 16:06



Canoa  am 22.02.2013

Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch

WUHUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU SUPER....freu mi sehr för euch. Ech cha der jo de säge wie euses Apéro gschmöckt hed, aber ech ha jo scho mou vo dem gha, es esch sehr guet gseh! =)

Hmm aber 200.00 CHF för de Wäg esch scho no vöu donkts mi jetzt...
Aber egal be dem Pris hesch scho rächt! =)=)=)

Müender no verbi goh?



Eve777  am 22.02.2013

Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch

Dankeeeeeeeeeeeeeeeeee vilmooooooooooooool . Hihi jo genau chasch mir jo denn schriebe falls es die Oberkatastrophe wär, aber ebe, ich glaubs wörkli ned, sust wär doch do i dem Forum scho lang mol e üble Tread drüber uftaucht oder so und sie hätte ned so viel Lob becho. Und du hesch jo sogar scho mol e Apéro vo ehne miterläbt und de esch jo au guet gsi .

Jo weisch ganz ehrlich au wenn sie 500.-- verlangt hätte hät ich sofort buecht, meine das ganze chunt eus eso über 2000.-- günstiger als s Migros wo mir fast buecht hätte.

Sie het mir gseit gha am beste träffe mir eus denn mol so 2-3 Woche vor de Hochzyyt zum alli Detail bespräche.



Canoa  am 22.02.2013

Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch

Soooo guet, hey freu mi extrem för euch!
Mer hend auso gester nos Buech gseh met de Föteli denne ond höt sends au amene Apéro ond hed denn die sache chorz zeigt...mer müend kei Angst ha, ech gloube dä macht das eifach sooooo fest met Lideschaft, dass är das eifach zo dem Pris macht. Eus heder au gester gseid, mer seged do no ufem Land ond do heig mer anderi Prise als i de Stadt! =)
Stemmt äbe au!



Eve777  am 22.02.2013

Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch

Hei jöö so härzig dassd di so für eus freusch, mega lieb , danke au fürs Mittfiebere .

Jo das chani mir au no guet vorstelle, ufem Land eschs glaub def. nochli andersch und es geht zum Glück no Lüüt, wo Sache eifach us Freud mache und ned nur zum möglichst viel Profit usehaue .



Canoa  am 22.02.2013

Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch

Genau mer Landeier send haut so
(Auso au ned emmer *gg*)



FringillaVigo  am 22.02.2013

Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch

Hey, das isch de super, as es klappet het! Freu mi für euch. S wird sicher es super Apero



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.