Registrieren | Suche | Anmelden |
Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch | ||
1 2 3 4 | ||
Eve777 am 22.02.2013
Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch hei sooo lieb danke vilmol ! | ||
| ||
Canoa am 22.02.2013
Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch Hoffemers är mäudet sech höt no!!!! | ||
Eve777 am 22.02.2013
Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch hihihi jo gopf hei ich hocke do wie uf heisse chohle, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan lütet doch mol ahhhhhhhhh. Halloo universum loh die mol alüteee | ||
Eve777 am 22.02.2013
Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ich freu mi soooooooooooooooo fest ! Sie händ grad zrugglütet und sie chöne a eusem Datum de Apéro mache ! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bi soooo happy grad, bi eus chöme eifach no d Wägspese vo 200.-- dezue aber das esch bi dem Priis jo au echt e Klacks. Zuletzt bearbeitet am 22.02.13 16:06 | ||
Canoa am 22.02.2013
Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch WUHUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU SUPER....freu mi sehr för euch. Ech cha der jo de säge wie euses Apéro gschmöckt hed, aber ech ha jo scho mou vo dem gha, es esch sehr guet gseh! =) | ||
Eve777 am 22.02.2013
Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch Dankeeeeeeeeeeeeeeeeee vilmooooooooooooool . Hihi jo genau chasch mir jo denn schriebe falls es die Oberkatastrophe wär, aber ebe, ich glaubs wörkli ned, sust wär doch do i dem Forum scho lang mol e üble Tread drüber uftaucht oder so und sie hätte ned so viel Lob becho. Und du hesch jo sogar scho mol e Apéro vo ehne miterläbt und de esch jo au guet gsi . | ||
Canoa am 22.02.2013
Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch Soooo guet, hey freu mi extrem för euch! | ||
Eve777 am 22.02.2013
Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch Hei jöö so härzig dassd di so für eus freusch, mega lieb , danke au fürs Mittfiebere . | ||
Canoa am 22.02.2013
Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch Genau mer Landeier send haut so | ||
FringillaVigo am 22.02.2013
Re: Erfahrungen mit Bäckerei Steiner Teufenthal Friedrich-Apéro Oberkirch Hey, das isch de super, as es klappet het! Freu mi für euch. S wird sicher es super Apero | ||
1 2 3 4 |