Fahrtweg zwischen Apéro und Abendessen |
|
1 2 3 4
|
jusi am 23.04.2012
Re: Fahrtweg zwischen Apéro und Abendessen
hallä zämmä
villä dank für euri inputs...
dia: das hän mr letscht johr anere hz ebä au kha, drum wäi mr das nit au machä i kör ebä immer beidi meinigä, toll oder äifach z vill / langwilig wiä au immer mir hättä gärn no ä schiff gmiätet, häi mr aber jetzt wider müässä absägä, will für das d zit denn fascht wider z knapp wird...
chatzezüngli, hesch denn nit "angscht", dass es denn z wenig isch? mir häi bim hotel au no ä "welcomedrink"... aber i finds irgendwiä so komisch, apéro, istigä, usstigä, apéro... aber i glaub s blibt gar nit vill angers übrig...
Zuletzt bearbeitet am 23.04.12 11:18
|
|
Chatzezuengli am 23.04.2012
@ jusi
wi meinsch zwenig? Wüus nume ä Welcomedrink git? Oder vom Programm här? Es isch ja nid äs Apero bim Resti sonderen as Drikli wärenddäm Gescht uf üs warte. u we zBrutpaar de itrudlet de geits ab i Saal
** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **
|
stephansbride am 23.04.2012
Hallo jusi Mir werde nach em Apéro mit eme Bus und de gladene Gäscht go es Fotoshooting mache nochher mache mer mit dem Bus es chlises Rundreisli wo unterwägs eusi TZ öbis wärde organisiere (es Spili oder so ähnlich) und denn fahrt dr Bus eus zrug ufe "Sammelplatz". Vo dört us fahre denn alli mit ihrne Privatautos zur Obelocation.
So hei mir die Zit au chli überbrückt. Mir händ das zerscht alles nid wele mache aber händs denn au chli wenig gfunde und sind denn uf das cho.
***verliebt 10.12.2005 - verlobt 09.07.2011 - heiraten 17./18.08.2012***
|
Trollkjerring am 23.04.2012
Bi eus fahret au alli sälber mit ihrem Auto. Mir händ eus das zerscht au überleit gha, en Bus oder so zmiete aber dFrag isch denn au xi, wiä chömets am nögste Tag wieder hei, wenns ihri Autos nöd detä händ. Mir händ dänkt, es isch eifach gad am praktiste so. Vom Apéro zu dä Abendlocation müämer öpe 50min fahrä und d Gäst erwartät det dänn au wiedär en chlinä Apéro, da mir sicher öpe 30min spöter iträffe werdät, wägem Fotoshooting. D zwüsche Beschäftigung wird under anderem dänn au s checking im Hotel sii. Da nöd alli äs Navi händ, wirds worschindli no ä lustigi Sach werdä, bis dänn au alli bi dä Location itroffä sind.
Wedding Date: 19.05.2012
|
|
1 2 3 4
|