Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   freie Trauung peoplevision fatima dyduch
freie Trauung peoplevision fatima dyduch
 1
Seepferdli12  am 11.01.2014

freie Trauung peoplevision fatima dyduch

Hallo zusammen,

War jemand von euch schon mal an einer Trauung von Frau Dyduch? Oder hat sich sogar von ihr trauen lassen?

Ich wär super froh um ein paar Erfahrungsberichte...

Liebe Grüsse



Mena86  am 11.01.2014

Re: freie Trauung peoplevision fatima dyduch

Hoi seepferdli

as git scho so en thread, muesch bi "suche" igäh... ; o) chan do de link nid poste... mier werded im 2015 hürote und sind au no uf de suechi nachemne zeremonieleiter... am meiste het üs aber bis jetz de nicolaslindt.ch agsproche...

lg mena



angyyy19  am 11.01.2014

Re: freie Trauung peoplevision fatima dyduch

Hoi seepferdli

Mir hei üsi trouig dä summer mit dr astrid steiner. u si sehr begeisteret, was mir bis its aus mit ihre hei erarbeitet.



nala05  am 11.01.2014

Re: freie Trauung peoplevision fatima dyduch

Hoi seepferdli

Mir hän d frau dyduch au agfroogt ka, ha e meeeega tolle idruck ka vo ihre und wirkli au sgfühl das si das mit herzbluet macht. I hät liebend gärn si buecht, jedoch isch si eifach fast dopplet so tür wie anderi redner.. Das het den im ändeffekt bi uns de usschlag gmacht.
Heschde scho mol mit ihre telefoniert?

(Mena: im andere thread wos no git gohts abr um ihre maa, wo au zeremonieleiter isch. Dänk das macht worschinli scho no chli e unterschied )

http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...n-37_152.html#4



Seepferdli12  am 11.01.2014

Re: freie Trauung peoplevision fatima dyduch

Hallo mitenand,

danke für euri Antworte

Mena86: dä anderi Thread hani scho gseh gha, aber wie dnala05 schriibt gahts det um ihre Ma und nid um sie selber. Das vo ihrem ma tönt det super, aber i het gern bricht vo ihre. hend ihr de nicolas lindt scho troffe?

nala05: mir hend sie troffe und sie macht würkli en supi idruck und i han au sgfühl, dass sie das würkli wür guet mache... aber ebe, de priis isch scho mega höch und bevori so viel geld id hand nimm, hetti scho gern es paar idrück vo lüüt wo mal sone trauuig live elebt hend.
wer hend ihr denn jetzt gno?

I finds eifach mega schwirig, es het so viel lüüt wo das mached und schlussendlich het mer ja nu ein versuech... und sisch halt scho en meeega wichtige teil...



nala05  am 12.01.2014

Re: freie Trauung peoplevision fatima dyduch

@seepferdli: jo de hämir öpe genau de glich idruck ka vo ihre. mir hän de eifach miesse sage das mir vo däre wo mir ez buecht hän (gabriela rub) au e guete idruck ka hän. und au wen d dyduch no biz e bessere idruck hinterloh het isch das nid s dopplete vom pris wärt. vrstohsch wie ich mein?
mir hän uf jedefall bis hüt beidi unseri wahl nid bereut. :)



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.