Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Frist für Anmeldung
Frist für Anmeldung
 1
madmadi  am 20.02.2008

Frist für Anmeldung

Wie lang gänd ehr öichne Gäscht Zit, sech a- oder abzmälde? Bzw. wie veu im Vorus wänd ehr wösse, wie veu Lüt as chöme?

Mer händ grad diskutiert, öb's schlauer esch, möglechscht gli, damit d Trouzüge wösse, wie wo was organisiere a Speli / Unterhaltig etc. oder de Lüt eher chli meh Zit gä, um si ned unter Druck z setze.

Mer wänd nöchscht Woche, also Ändi Februar d Iladige verteile ond verschicke ond wösse jetzt ned, öb eher Amäldig bes Ändi März oder bes Ändi April agseit esch. Also vier oder drü Mönet vorem grosse Tag...

Wie gsänd ehr das?


Grüessli
madmadi


Ich hürote mi Schatz ganz genau 10 Johr nach öisem erschte Koss, am 8. August 2008!



bettina  am 21.02.2008

Re: Frist für Anmeldung

Hallo Madmadi

also mir hüratet am 20. Juni 09
Diiladige werdet mir um Wiehnachte verschicke also endi dezember afangs januar ...
mir machets warschinlich so dass dlüt üs bis endi märz müend bscheid gäh ... also drü monät vor em hochziit ... denn hend mir no gnueg ziit für apero organisation mit dä mengi und chönd mal ischätze wies mit dä abig menü priislich usgseht und das ganze am abig no mit dä tischufstellig und gästeplatzierig

so hend s ja zwei monät ziit ... das sötti ja vorig lange und mir hend kein stress

grüässli bettina

Hochzeit am 20. Juni 09



Pfu

nicht registriert

am 21.02.2008

Re: Frist für Anmeldung

Wir haben die Einladungen bereits Anfangs Februar verschickt.
Die Antwort haben wir bis 30 April verlangt.
Wir heiraten am 08.08.08.



nordliecht  am 21.02.2008

Re: Frist für Anmeldung

mier wärdid d'chärtli so verschickä, dass sie am 6.5. bi de gäscht sind, also genai 4 mt vorhär. amäldefrist isch bis ändi juni, so dass uber d'schuelferiezeyt nid vergässä wird oder liege bliebt. denn hend mier nu guät zwei menät ziit zum planä. aber eigentlich isch das nur theoretisch, bi eys hend sowieso all scho zuägseit, da sich das alles ganz schnäll umgesprochä het
apero tiänt mier wie im andere thema besprochä nid mit aa-und abmädlig mache.

griässli
nordliecht


miär freyid eys uif de 6. septämber 2008 :-)



madmadi  am 21.02.2008

Re: Frist für Anmeldung

Merci viel mol für öichi Antworte! Denn gämmer öisne Lüt ou bes Ändi April Zit. Ha chli Angscht gha, dass das för d Trouzüge be de Speliorganisation allefalls chönnti knapp wärde, ha aber ou kei Erfahrig i dene Sache...

Danke!!!!

Grüessli
madmadi


Ich hürote mi Schatz ganz genau 10 Johr nach öisem erschte Koss, am 8. August 2008!



muuus  am 21.02.2008

Re: Frist für Anmeldung

Mir hei üsi Iladige bereits im November / Dezember gä und die für Apéro gäbe mir so im April / Mail. Die gladene Gäst müesse üs bis am 25. Feb. bscheid gä obsi chöme..



cannella  am 21.02.2008

Re: Frist für Anmeldung

Mier hend zerscht au de 30. Juni als "Abmäldetermin" dinne gha und jetzt (nachemene Telefon mit üsere Tafelmajorin) han ichs uf e 30. April gänderet, so dass sie no gueti 3 Mönet Ziit hend zum mit de Gäscht kommuniziere und s Wunschbuech umeschicke. Mier hend aber ganz bewusst gschriebe, sie selled sich ab- und ned amälde, will mier ja demit rächned, dass vo de gladne Gäscht praktisch kei abmäldige chömmid... dass heisst, s Abmälde gäbt für d Gäscht (und au für üs) weniger arbet, als dass sich alli müessted amälde.


Es Grüessli

Cannella



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.