Registrieren | Suche | Anmelden |
Gastgeschenke nach "Liebesrezept" - wäre dankbar um Feedback :-) | ||
1 2 3 | ||
Eve777 am 14.12.2012
Gastgeschenke nach "Liebesrezept" - wäre dankbar um Feedback :-) Hallo Zusammen | ||
| ||
Lula am 14.12.2012
Re: Gastgeschenke nach "Liebesrezept" - wäre dankbar um Feedback :-) I finde dIdee mega härzig. dFrag isch haut eifach wie tüür das es wird, resp. wie viel ihr weit usgäh, u wie drs de weit verpacke... Aber es isch e mega schöne Gedanke! | ||
jusi am 14.12.2012
Re: Gastgeschenke nach "Liebesrezept" - wäre dankbar um Feedback :-) d idee find ig sehr härzig | ||
Eve777 am 14.12.2012
Re: Gastgeschenke nach "Liebesrezept" - wäre dankbar um Feedback :-) Danke vilmol für euchi Feedbacks . Ich ha ebe dänkt ich tue jetzt mol i de Ferie über Wiehnacht / Neujohr chli usteste was mir wo chönte chaufe und wie tüür denn s einzelne Gastgschänk wörd wärde. Günstigi Fläschli im Miniformat hätti scho mol gfunde, jetzt weisi eifach ned wägem rästliche Inhalt wie das usgseht, mues mol chli go umeluege i de Gschäfter oder velecht chöne mir de Zucker oder so sogar sälber mache? Ich versueche glaub mol es Probegschänkli z mache und denn entscheide mir nachhär, öb's machbar esch oder s Budget sprängt oder eifach doof usgseht etc. D Fläschli woni gfunde ha sind so ganz chlini mit nur 20ml Fassig, die choste glaub um die 60 Rappe oder so und chönt me im "vom Fass" befülle loh. Hm also falls mir das anebechöme loh ichs euch denn wüsse . Zuletzt bearbeitet am 14.12.12 15:21 | ||
Kate82 am 14.12.2012
Re: Gastgeschenke nach "Liebesrezept" - wäre dankbar um Feedback :-) ich find's au e mega härzigi Idee. Ha sone ähnlichs Rezäpt au dehei... | ||
Eve777 am 15.12.2012
Re: Gastgeschenke nach "Liebesrezept" - wäre dankbar um Feedback :-) Hallo Kate, merci vilmol . Bi jetzt gester no goge so Minifläschli hole und det hani denn grad no e mega schöni Verpackig gseh, so es Schächteli wo de ober Teil durchsichtig esch, s hät genau die richtig Grössi und wär zahlbar (2.70). Ich teste jetzt mol über d Festtäg öb ich so Zucker und s Salz cha sälber mache und mache mol es Probegschänkli. Ich ha mol chli im Internet gluegt und det ganz viel Rezept gfunde für so Sache, dänke das sötte mir scho anebecho . . Wet wenns goht pro Gastgschänk ned meh als 6 Franke usgä (mir sind öpe 60 Lüüt), wenns denn halt am Schluss 7 oder 8 Franke wärde wärs au no oke. | ||
Lula am 16.12.2012
Re: Gastgeschenke nach "Liebesrezept" - wäre dankbar um Feedback :-) Bi de gspannt, finde dIdee mega härzig! | ||
valey am 17.12.2012
Re: Gastgeschenke nach "Liebesrezept" - wäre dankbar um Feedback :-) voll süessii idee :D ich würds mache chunnt sicher guet ah | ||
Eve777 am 21.02.2013
Re: Gastgeschenke nach "Liebesrezept" - wäre dankbar um Feedback :-) De Tread esch zwar no vo letscht Johr, aber mir sind erst jetzt dezue cho def. Mustergschänkli fertig z stelle. Mir händ no neui, besseri Verpackige gfunde und öpe eso söll denn euses Gastgschänk usgseh. D Inhält hämmer über Wiehnacht / Neujohr testet (Rosmari-Zitrone-Salz etc.) das goht guet zum sälber mache und söt keis Problem sii. Zuletzt bearbeitet am 21.02.13 08:51 | ||
Eve777 am 25.02.2013
Re: Gastgeschenke nach "Liebesrezept" - wäre dankbar um Feedback :-) Übrigens: für d Chinder wo au am Fest sind tüemer anderi Füllige id Säckli, ha jetzt grad übere Mittag no chöne e Teil devo fang poste . Mir tüend für d Kids (sind alli denn zwüsche 4ri und 6i) so e "Zauberstab" Schlüsselahänger dri und allwäg irgendwie no öpis Süesses oder so. Esch no schwer gsi zum die Stäb finde, bim Spielwarelade woni sie jetzt gfunde ha tüend sie die grad usem Sortimänt nä, grad nomol Glück gha . Aso wo ich no e Knirps gsi bi simmer alli voll uf die Stäb abgfahre, hoffe das esch hüt bi de Chinder au no so . Zuletzt bearbeitet am 25.02.13 13:15 | ||
1 2 3 |