Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Gastgeschenke nach "Liebesrezept" - wäre dankbar um Feedback :-)
Gastgeschenke nach "Liebesrezept" - wäre dankbar um Feedback :-)
 1 2 3
apple-pie  am 25.02.2013

Re: Gastgeschenke nach "Liebesrezept" - wäre dankbar um Feedback :-)

Also ich finde die Idee auch super.. als Gast würde ich mich über solch ein Geschenk sehr freuen.



Eve777  am 26.02.2013

Re: Gastgeschenke nach "Liebesrezept" - wäre dankbar um Feedback :-)

Mega lieb von dir vielen Dank .



valey  am 27.02.2013

Re: Gastgeschenke nach "Liebesrezept" - wäre dankbar um Feedback :-)

Eveeeeeeeeeeeee

i ha die Schlüsselahänger gliebbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbt :D



schmetterling84  am 27.02.2013

Re: Gastgeschenke nach "Liebesrezept" - wäre dankbar um Feedback :-)

Eve: ha din Tread erst jetzt gseh.. ig find das e mega tolli Idee..
ha mir überlegt, dass es au für Tätschmeister e super Vorlag isch für en Bietrag will, meh cha so es Rezept jo a alli Gäst schicke und si sölle im Brutpaar es Päckli mache mit de Zuetate, also das wo dir euch überlegt heit muess jede Gast au mache und em Brutpaar schenke.. glaub do cheme mega Idee zämmä..
Ig kenn das ebe nume, dass d Gäst Liebesrezept miesse schriebe aber find das nid so dr chracher aber dini Idee isch soo speziell und mega krativ!



Eve777  am 05.03.2013

Re: Gastgeschenke nach "Liebesrezept" - wäre dankbar um Feedback :-)

Hei Valey und Schmetterling, sorry ich ha euchi Biträg erst jetzt gseh, bi irgendwie gar nüm go luege uf dem Tread was so gange esch . Merci vilmol für euchi liebe Feedback ! Hoffe eusi Gäst händ denn au Freud dra, aber mir machts ebe mega Spass so Sache ustüftle .

Schmetterling dini Idee esch jo au cool, das gibi eusem Tätschmeister grad so wiiter .

Hihi und Valey gäll settigi het doch jedi vo eus mol gha, ich ha die Zauberstäb als Chind sooooooooo toll gfunde, ha stundelang demet chöne spiele .



chickpea  am 14.03.2013

Re: Gastgeschenke nach "Liebesrezept" - wäre dankbar um Feedback :-)

Ich han sone Zauberstab nie gha Ich schlich mi an euchi Hochzit und mach mi chli Chleinr, damit ich endlich ein bechum

Aber bi eurem Gastgschenk würd sich s au lohne als Erwachsene z cho, isch total schön die Idee und au d' Verpackig. Wieviel muesch denn do mache? Isch jo sicher nid ganz günschtig aber ich denke es lohnt sich sicher! Ich würde mich au sehr freue und würd das sehr wertschätze.



Eve777  am 26.03.2013

Re: Gastgeschenke nach "Liebesrezept" - wäre dankbar um Feedback :-)

Sorry ich ha di Itrag erst jetzt gseh. Hihi jööö nei du Armi, hesch nie sone Zauberstab gha, Skandal !

Merci vilmol fürs Komplimänt, aso mir müend total ca. 52 Stück mache. S Gschänk für die Erwachsene chostet ca. 9Fr. pro Gschänk, ha gfunde das goht no. Ha do e Firma gfunde im Baselland (Diegten) wo me sehr günstig cha so Fläschli etc. ichaufe und d Verpackig hani vonere Siite mit Chindergeburiassesoires *g* . Für de Kids ehri Gschänk mit de Zauberstäb gehts die glich Verpackig und mir tüend ehne allwäg eifach no PEZ-Täfeli mit emene coole PEZ-Spänder dri oder so . Für die ganz chline (mir händ 3 Babies am Fest zwüsche 6 Mönet und 1 Johr) hämmer so gaaaanz flauschigi Spielbüechli kauft wo me au cha a Chinderwage mache, denn händ sie au öpis und me chas au spöter no für sie bruche .

Zuletzt bearbeitet am 26.03.13 15:27



schmetterling84  am 26.03.2013

Re: Gastgeschenke nach "Liebesrezept" - wäre dankbar um Feedback :-)

Hallo Eve

Lueg mol uf www.flaschenbauer.de die hei au sehr günstigi Gläsli und Fläschli! Bstell d Weck Gläsli au dört Pris nid mol ei Euro pro Stück in dr Schwiz si si grad 3-5 mol so tüür! Isch sehr zuverlässig und schnell... Nur so als Tipp ...

LG



Eve777  am 27.03.2013

Re: Gastgeschenke nach "Liebesrezept" - wäre dankbar um Feedback :-)

Merci vilmol Schmätterling die hani au gseh gha, det wo ich d Fläschli gfunde ha in Diegte händ sie sie ebe au sehr günstig abotte, so die chline Tischdiamanate für 35 Rappe und die andere Fläschli sind glaub öpis um die 50 Rappe oder so, und keini Lieferchöste will ich sie sälber cha abhole .



HappySybille  am 03.04.2013

Re: Gastgeschenke nach "Liebesrezept" - wäre dankbar um Feedback :-)

Hallo Eve777

Gratuliere Euch & das esch en super glongni Gastgschänk Idee, erst recht metem Liebes Rezäpt... d'Liebi verbendet ja so velles.

Kids werdet bestemmt begeisteret si, a erne Zauber *bling bling" stäb & betr. was Süssem statt die übliche Hochzytsmandle, hani no Hochzytsbonbon in Herzform gfonde oder s'geht au herzigi bonbons met ufdrock "just married" oder passend zo dine Zauberstäb wär doch au es "zauber öberaschigs säckli" met Bonbons+Herz schöggeli.

Be ebbe au no of dr Suechi nochem passende Gastgschänk

I wönsche Euch of jedefall en wunderschöni Hochzyt <3



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.