Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Getränke berechnen / Weinauswahl
Getränke berechnen / Weinauswahl
 1
Blumenfee  am 16.07.2010

Getränke berechnen / Weinauswahl

Bruche widrmal öii hilf

Mir si grad dranne d'Getränk z'berächne für's Apero und z'Fescht am Aabe. Online findsch ja jede menge Tool's wot das chasch berächne aber mit schrecke hani müesse feschtstelle das d'agabe fo 1.75 dl bis 5 dl Wii am Apero findisch also für üs nid sehr hilfrich

Da mir Getränk sälber organisiere chöi mr üs da leider ou nid ufne Fachchraft verlah aber i ha natürli grad a öich dänkt

Also mal zu üsne Eggdate:

Apero

100 Erwachseni (durchschnittlechi Alktrinker, dvil Trinker u die wo nüt trinke halte sech d'waag)
40 Kinder

Mir biete a Getränk a

Wasser (Hahnewasser, Ke Mineral!)
Mineral süess (wärde üs uf 1 Sorte beschränke, dänke mal s'wirt Rivella si)
Bier (i chline Fläschli)
Wiisswii (5 oder 7.5 dl?? was isch üeblech am Apero?)

am Fescht

45 Erwachseni
12 Kinder (under 12)

Wasser
Mineral süess
Bier
Wiisswii
Rotwii

Mir trinke gärn äs glesi guete Wii hei aber ke ahnig drfo somit heimr ke ahnig was für üs i frag chunt, weni sälber ga ga choufe isches halt immer der Dessärwii also süess u süffig

Also heit ihr mr ä empfählig? Priislech so im mittlere Rahme. Mir wei keni schwäri oder z'trocheni Wiie da mir die nid so gärn hei eifach liecht u süffig sötesi si

D'frag isch ou ob mr würklech rote und wiisse sölle abiete am Abe oder doch besser bi eim blibe? Findes so no schwiriger izberächne wifil dasmr sölle choufe. Mir fiire dahei imene Zält u tüe Grille.

So widr ab id sünneli, solangs no da isch

ach ja i wellere Priisklass choufet ihr öii Wiie?

Jetz aber schluss grüessli u merci!




tonie  am 16.07.2010

Re: Getränke berechnen / Weinauswahl

Ich rechne mit folgenden Durchschnittswerten. Also 1 Person trinkt sich durchschnittlich durch die untenstehende Liste (Apéro zum Anstossen gleich vor dem Essen, Nachtessen, Fest). Wenns heiss ist, gibts allerdings noch mehr.

1 Drink
1L Mineral (alle Sorten)
3 Glas Wein
2 Bier
1 Glas Prosecco

Wenn ich euch wäre, würde ich noch ein nicht sprudelndes süssgetränke nehmen. Rivella ist nicht jedermans sache. Z.B. Eistee oder O-Saft.



Soefeli82

nicht registriert

am 16.07.2010

Re: Getränke berechnen / Weinauswahl

Hallo Bluämäfee

Bir Azahl Fläschene chani leider nid hälfä... Aber ig würd luägä, dass dir gnuäg wii u biär heit u das wo übrig blibt, chönntet umegä. Mir bringe dr wii o sälber mit und mir hei das mit em liferant so abgmacht, das mir dr räschte wider zrügg gäbä. isch meischtens absolut kes problem...

Mir wärdä 0.75 dl Wiiswii ha am Apero. Zämä mit Egger Biär, Orangensaft und Mineral.
am abe am Fescht wärdä mir när Rotwii, Egger Biär u Mineral ha. Mir biätä am abe also ke wiisä me a. würd o zu üsem ässä nid passä...

Mues sägä, das ig dir ke wiiswi cha empfählä. diä finde ig alli gruusig aber bim rote chani de o hälfä mittrinkä. Mir hei denn bim wii probiere 5 verschidnegi wiis probiert. guet am schluss het me de dr unterschiid o nümme so gmerkt aber schlussändlech si bi üs no 3 im renne. mi absolut favorit vo dene 3 isch dr salice salentino. dä isch fruchtig aber nid extrem süäss. und mit em priis um diä 12 franke 0.75dl gloub o no so nid schlächt...

äs git ja geng so mässene, wiä d BEA zum bischpil. dert chönnet dir ja ga dr wii degustiere.

so itzä gani üser 3 wii favorite ga hole zum wiihändler und när wärdä diä nomal probiert.

häbet äs schöns wucheend

lg soefeli


**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**



Franziska

nicht registriert

am 16.07.2010

Re: Getränke berechnen / Weinauswahl

@Blumenfee, darüber würde ich mir nicht so viele Gedanken machen. Auch wenn wir zuhause ein grosses Fest haben oder von der Feuerwehr, dann jhole ich die Getränke entweder in der Landi oder in unserem Dorfvolg. Und an beiden Orten kann man die ganzen Flaschen zurück geben. hab das an unserem Fest am Abend auch so gemacht. konnte im Volg auch den ganzen Kaffe und die ganzen Kafferähmli zurück geben.
So zahlst du immer nur, was du brauchst...und so müssen wir nie gross rechnen....
Lg Franziska
26. Juni 2010, unser schönster tag....



Hase1981  am 16.07.2010

Re: Getränke berechnen / Weinauswahl

Hallo Blumenfee

Leider kann ich dir mit der Menge auch nicht gross helfen.

Was ich dir allerdings noch empfehlen kann, probiere mal den Wein mit etwas in der Art wie es bei euch zum Essen/Apero geben wird. Wir wollten auch unseren Lieblingswein und beim Essen durften wir dann noch einen zweiten probieren. uiii der passte dann viel besser zu unserem Essen. Wir haben nun weissen Merlot Wein zu den Vorspeisen. Zum Hauptgang gibts dann roten Wein.

Grüssle



Blumenfee  am 16.07.2010

Re: Getränke berechnen / Weinauswahl

Super ihr heit mr scho rächt witer gholfe!

Uf di idee wär i no gar nid cho azfrage ob si di ungöfnete Fläschene z'rug näme! Ob äch das d'Prodega ou macht? Aber d'Landi het ja ou rächt ä grossi uswahl a Wiie

Weme nume ei art a Wii würd abiete wär das doch kes Problem oder was meinet ihr? Am Aabe tendiere i ender zum rote aber äbe wele? I ha irgendeis ire Beiz ä Rioja trunke wo sooooo fein isch gsi aber äs git ja 100ert verschindegi also wirdi dä woni den ha gha wohl nüm finde

Choschte döfter so zwüsche 8 u 15 Fr. da chani scho miteme guete rächne oder?

Bi also für Wiitipps dankbar




Belle85

nicht registriert

am 16.07.2010

Getränke berechnen / Weinauswahl

Hallo Blumenfee

Vorweg: Ich habe keine Ahnung von Wein!

Aber genau deshalb habe ich in letzter Zeit mit vielen Leuten gesprochen denen das eben nicht so geht.
Ich weiss nun, dass es wichtig ist erst das Essen festzulegen und erst dann den Wein darauf abzustimmen. Wir werden wohl im Herbst unser Menu genau aussuchen und uns dann mal beraten lassen.
Weisswein mag ich eigentlich auch überhaupt nicht aber probiere mal Petit Avine (den gibts auch bei Coop ich glaube in 2 Varianten ca 13.- und 22.- ) der ist süss und süffig und wie ich finde ganz toll für ein Apéro.

Ansonnsten habe ich auch gehört dass man zum Essen meisstens auch einen Weisswein in petto hat auch wenn dieser schon meisst viel weniger getrunken wird.

Mein GG und ich gehen morgen in die Protega dann kann ich mal fragen wie das mit der Rücknahme aussieht, würde mich auch mal interessieren, ich lasse es dich wissen.

Lg Belle

Wir feiern das Fest unseres Lebens 28.05.2011



Belle85

nicht registriert

am 24.07.2010

Re: Getränke berechnen / Weinauswahl

Ich habe in der Protega gefragt ob man verschlossene und unversehrte Flaschen Wein zurück bringen darf und das sollte kein Problem sein.

lg Belle

Wir feiern das Fest unseres Lebens 28.05.2011



mini84  am 26.07.2010

Re: Getränke berechnen / Weinauswahl

Sali blumenfee

also, wir haben ja unsere Abechnung vom Abend nun bekommen:..

beim Rotwein haben wir genau richtig gerechnet: eine halbe Flasche pro Person. Das kam genau hin...
(hatten übrigens einen, der hiess Santatostino, mega fein!! aber schon einbisschen teurer...).

Es wurden noch eine Flasche Rosé und zwei Flaschen Weisswein getrunken... (das haben die Gäste anscheinend ausdrücklich bestellt.... ) würde ich aber in deinem Fall nicht machen...

Würde nur Rotwein kaufen.
Aber ja, du solltest schon wissen was für ein Menu ihr haben werdet... dann würd ich mal in ein Weingeschäft gehen und mich beraten lassen... du musst ja nicht sagen für eine Hochzeit, sondern einfach für ein Znacht zu Hause... (dann wollen sie dir auch nicht gleich 40 Flaschen aufdrängen... )

Sonstige Getränke am Abend: Mineral mit/ohne. wurde seeeehr viel getrunken... es ist ein langer Abend....
Mit dem Kaffe haben wir noch eine Runde Grappa serviert.... (da wurde leider nicht eine Runde eingehalten sondern fleissig weiter gegüügelt...)

Am Apero am Nachmittag hatten wir:
Weisswein / Prosecco / O-Saft / Mineral mit/ohne
und hier wurde ebenfalls genau 1 Flasche Rotwein getrunken... (hat uns der Caterer bereits gesagt, dass es das meistens gibt...

wenn ich den Wein selbst gekauft hätte, hätte ich die vorigen Flaschen glaube ich, trotzdem behalten... mein GG und ich sind passionierte Weintrinker und so hat man auch zu Hause noch länger was von dem feinen Wein, der einem dann immer an den schönen Tag erinnert..


~~~~~juhu!! am 17.7.2010 isches sowiet!~~~~~~~



sheilyn  am 26.07.2010

Re: Getränke berechnen / Weinauswahl

es chond natürli au no drufab wie heiss dases esch. ;) bi üs esch 26-27C° im schatte gsi.

am apero hend mer uf 100 lüt gha:

20 fläsche mineralwasser
38 fl. süesses wasser( coci, sprite, o-saft etc)
11 fläsche wisswii
18 letter bier
2 kafi

= gueti 430.- koschtet.


am obe hemmer 30 lüt gha gha:

9 fläsche rotwii
3 fl. wiswii
24 fl. (0,5cl) mineralwasser
9 fl. (0,5cl) süesswasser (cola etc)
12 fl. (1l) süesswasser (cola etc)
5 bier
24 kafi
1 schnäpsli

= 930.-

jo da smol so evt chasch öpis demet ahfoh ;)

mer hend beidi au absolut NOLL ahnig vo wii gha.
mer hend ned de belligscht, aber au kein tüüre welle, de hani mer es paar ide ondere priisklass ahglueget, ben is internet go sueche ond det stoht zo was er passt ond wie er schmöckt ond so hemmer denn de wii usgläse gha, ond metem wert vom restaurant hemmer denn das no ahglueged, ond er hed üs au nochär no betzeli berote, aber mer hend scho en grobi ahnig denn dank em internet gha. de wersch ned grad is chalte wasser grüehrt ;)

.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.