Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Gute und günstige Fotografin
Gute und günstige Fotografin
 1 2 3 4 5 6
memphiswalker  am 30.01.2013

Re: Gute und günstige Fotografin

Ich glaube bi guet und günschtige fotographe muesch ufe kollegechreis zruggrieffe wo fründschaftspriese bechunsch. Gemäss minere erfahrig sinds suscht entweder nid guet gsi aber günschtig (und mit nid guet meini nur schomal unflexibel) oder suscht sinds halt absoluti profis und dementsprechend au super fotographe



Lilly4  am 31.01.2013

Re: Gute und günstige Fotografin

hallo zäme

da bini wohl richtig mir sind au no uf dä suechi nacheme guete fotograf,
natürlich wäremer scho au froh wenns nöd grad 2 - 3'000.- wär, da mir scho en
prof. videograf ha werdet ... eus sind fötelis au nöd sooo wichtig, aber natürlich
wämer scho au es schöns album etc., das isch klar und ich finds ebe au
uh schwierig z entscheide ohni erfahrig ... drum frög ich eu: wer chöntet ihr eus
guetenherzens wiiterempfehle, wo s priis leischtigs verhältnis au stimmt? ich
würet eus sehr wiiterhelfe ... danke scho mal für eui rückmeldige! liebi grüess
lilly



Michi79

nicht registriert

am 01.02.2013

Re: Gute und günstige Fotografin

@Jul26 oder so ähnlich: du hast mir eine PN geschrieben bezüglich Sonja... leider hast Du in deinen Einstellungen, dass Du keine PN erhalten möchtest und ich kann Dir darum die Daten nicht senden. Da ich mich hier jetzt aus dem Forum abmelde, hier meine Emailadresse für diejenigen, welche die Daten irgendwann möchten: prueh79[@]hotmail.com

Ich wünsche allen Brüütlis eine schöne Vorbereitungszeit und dann den schönsten Tag in Eurem Leben!!



 1 2 3 4 5 6

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.