Registrieren | Suche | Anmelden |
Haarfarbe | ||
1 2 | ||
MsJenaya am 22.04.2013
Haarfarbe Also, ich wechsel immer mal wieder meine Haarfarbe. Von Platinblond bis Dunkelbraun war alles dabei. Meinen GG habe ich als Blondine kennen gelernt. Nun habe ich mir aber überlegt, dass das weisse Kleid und vorallem das silberne Diadem viel besser zur Geltung kommen würde, wenn ich vielleicht wieder dunkle Haare hätte. | ||
| ||
elea am 22.04.2013
Re: Haarfarbe nenei besch ned di einzig wo sech serig gedanke macht. i ha au scho öfters d hoorfarb gwechslet. eigentli beni blond. ha aber emmerol gern chli rötlichi hoor oder mol es hellbrun oder so... | ||
MsJenaya am 23.04.2013
Re: Haarfarbe @elea Danke für dini Antwort. I weiss äbe ned genau i weller Farb dasi mi wohl füehle. Das wächslet drum immer. Einisch isches bruun, denn wieder eher rötlech und es git immer e zyt woni wet blond si. | ||
elea am 23.04.2013
Re: Haarfarbe i werde vor de HZ au no mol mechee mache. eifach nor dassd hoor de frösch ond hell usgsend! | ||
MsJenaya am 26.04.2013
Re: Haarfarbe Ja das isch klar. Är het gärn Blond | ||
elea am 26.04.2013
Re: Haarfarbe denn wördi blond mache!!!! | ||
MsJenaya am 26.04.2013
Re: Haarfarbe Das wirds äuä ou wärde. Ha nachem Probschminke müesse säge, dass Blond gar ned eso schlächt passt. I stelle mer scho üsi Kind vor i 20 Jahr we si dFöteli aluege und säge: "Was Mami? Du bisch mau Blond gsi?" | ||
elea am 26.04.2013
Re: Haarfarbe oh jöö weisch wie herzig ebe ond wenn du de so oder so wohl füehlsch de wördi definitiv au das ne wo dim GG am beshcte gfallt.. ond i fende blondi brüt mega schön! gseht so fiin us | ||
Lula am 26.04.2013
Re: Haarfarbe Bi so froh, bini nit di einzigi mit sernige Problem... | ||
elea am 26.04.2013
Re: Haarfarbe rot fendi zwar au no lässig! esch öpis mega speziells!! | ||
1 2 |