Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Haarfarbe
Haarfarbe
 1 2
MsJenaya  am 22.04.2013

Haarfarbe

Also, ich wechsel immer mal wieder meine Haarfarbe. Von Platinblond bis Dunkelbraun war alles dabei. Meinen GG habe ich als Blondine kennen gelernt. Nun habe ich mir aber überlegt, dass das weisse Kleid und vorallem das silberne Diadem viel besser zur Geltung kommen würde, wenn ich vielleicht wieder dunkle Haare hätte.
Generell hab ich angefangen meine (noch) blonden Haare mit einem Silbershampoo zu waschen, damit sie sicher keinen Gelbstich haben auf den Hochzeitfotos. Allerdings frage ich mich ob ich wirklich als Blondine verewigt werden will.

Bin ich die einzige, die sich solche Gedanken macht oder habt ihr euch sowas auch schon mal überlegt?



elea  am 22.04.2013

Re: Haarfarbe

nenei besch ned di einzig wo sech serig gedanke macht. i ha au scho öfters d hoorfarb gwechslet. eigentli beni blond. ha aber emmerol gern chli rötlichi hoor oder mol es hellbrun oder so...
hamer natürli au öberleit wie dassi de of de HZ bilder wet usgseh. ond hami jez entschloss blond zsi. eifach nor welli s gfüehl ha es esch am meishcte "ich". i liebe di rote hoor, obwohl s ned allne lüt gfallt. esch mer au ned drom gange was di andere denke sonder eifach welli mer öberleit ha wie wetti usgeh dassi mer i 50johr au no gfalle. wet ned denk, ou hani weder sone rote-affal gha vor de hochzit
dorom wetti blond si ade hochzit :)
entscheid di för die farb wo du dech am wöhlschte drenn fühelsch!



MsJenaya  am 23.04.2013

Re: Haarfarbe

@elea Danke für dini Antwort. I weiss äbe ned genau i weller Farb dasi mi wohl füehle. Das wächslet drum immer. Einisch isches bruun, denn wieder eher rötlech und es git immer e zyt woni wet blond si.

Nachdämi jetz sProbemakeup ha gha gester und klar isch, dases rächt dunkel wird, dänki dasi blond bliebe und eifach probiere dFarb eso schön wie möglech zha. Wirde witer mis Silbershampoo bruche damiti ke Gälbstich ha, vor dr Hochzyt sicher nomol dr Asatz färbe und nomol es paar Méche dri mache. I due immer es Gold-Blond Färbe la und de mit de Méche ufhelle. Damits mini Haar ned eso kaputt macht.



elea  am 23.04.2013

Re: Haarfarbe

i werde vor de HZ au no mol mechee mache. eifach nor dassd hoor de frösch ond hell usgsend!
wend der sosch ned secher besch, frog doch din frönd met welere farb er dech am liebschte wörd gseh!



MsJenaya  am 26.04.2013

Re: Haarfarbe

Ja das isch klar. Är het gärn Blond



elea  am 26.04.2013

Re: Haarfarbe

denn wördi blond mache!!!!



MsJenaya  am 26.04.2013

Re: Haarfarbe

Das wirds äuä ou wärde. Ha nachem Probschminke müesse säge, dass Blond gar ned eso schlächt passt. I stelle mer scho üsi Kind vor i 20 Jahr we si dFöteli aluege und säge: "Was Mami? Du bisch mau Blond gsi?"



elea  am 26.04.2013

Re: Haarfarbe

oh jöö weisch wie herzig ebe ond wenn du de so oder so wohl füehlsch de wördi definitiv au das ne wo dim GG am beshcte gfallt.. ond i fende blondi brüt mega schön! gseht so fiin us



Lula  am 26.04.2013

Re: Haarfarbe

Bi so froh, bini nit di einzigi mit sernige Problem...

Ha vo Natur us Bruuni Haar, ha aber mau Mesches, mau Rot, mau Dunkubruun, mau Schwarz, mau Blau-Schwarz, mau nume chli ne Ton is rötliche oder is Vigolett...

Aber ebe, was de am Hochzyt.. Rot sicher nit, aber süsch?! GG het mi für verrückt erklärt, woni ne uf das agsproche ha



elea  am 26.04.2013

Re: Haarfarbe

rot fendi zwar au no lässig! esch öpis mega speziells!!

jo so züg esch de jungs do absolut pip egal ha neulech gmekrt dass mi frönd ned emol tschegget het dass ehr denne es bluemeasteckerli werd ha... ond s beshcte: er het ned emol gwösst dassi es bluemestrüssli ide hand ha! glaube die mache sech wörkli ke sekonde gedanke öber so zeugs (emo mine ned..)



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.