Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Heirat im 2008
Heirat im 2008
 1 2 3 4
Luci  am 27.09.2007

Re: Heirat im 2008

Halli hallo

Bin neu hier im Forum, ist sehr interessant.
Wir heiraten auch im 08 und zwar am 06.06. zivil und kirchlich am selben Tag.


Grüessli Luci



Sibylle  am 28.09.2007

Re: Heirat im 2008

hallo luci

wiukomme da im forum und bi de 2008 brüt :-)!

hüratet dir amne fritig kirchlich gehit das?



daniel & sibylle 19.01.01= 30.05.2008 / 07.06.2008



Tegerli  am 10.10.2007

Re: Heirat im 2008

Hoi zäme

Juhuu hüroted ou nöchscht Johr!

Wenn alles klappt am 6.6.08 zivil im chline Rahme ond am 30.8.08 kirlich met zemlech vell Aperogäst ond am Obe met de Fameli ond de engste Kollege ond Kolleginne



Sandy  am 10.10.2007

Re: Heirat im 2008

Hoi Tegerli

Das isch dänn än luschtige Zuefall ich hürate am 4.Januar zivil
und au am 30.August o8 kirchlich.
Dörf ich fröge wieso ihr das Datum gwählt händ?
Händ ihr scho viel organisiert ?

Liebi Grüess



Larea  am 10.10.2007

Re: Heirat im 2008

mir hürated au am 5.7.08! das isch ja luschtig, han bis jetzt no niemer gseh, wo dänn hürated. Mir fiired am Bodesee, sind aber us de region Züri.



Lela  am 11.10.2007

Re: Heirat im 2008

Hey Larea
co cool....mer hürote au am 05.07.2008!!!
händer scho vell organisiert? mer hürote in hochdorf (LU) wo mer fäste, wösse mer leider nonig!
liebs grüessli



Larea  am 11.10.2007

Re: Heirat im 2008

mir wüssed scho womer fäschted aber mir sind no uf de suechi nachere chile. das isch leider nöd ganz eifach. kei chile hät e schlechtwetter aperomöglichkeit. Mir fäschted in Steckborn.(hotel feldbach)
S'Chleid hani au scho, sitem letschte mitwuch. es isch voll de hammer.



Lela  am 11.10.2007

Re: Heirat im 2008

mer händ eusi chile, die het leider au kei schlechtwetter aperomöglichkeit....mer wörde aber luege es zält z'organisiere....aber ich hoffe schwer dass da ned nötig werd si!!!
ou lässig, wo hesch es kauft? wie gsehts us?
i goh met minere trauzügin i 2 woche läde go unsicher mache! i hoffe i fende "mis" chleid!!!



Tegerli  am 12.10.2007

Re: Heirat im 2008

Hoi Sandy

So cool, wo hürited er denn? Mer send uf das Datum cho well mini Eltere en Festruum hend, de esch för nöchscht Johr scho zemlech usbueched ond denn hemmer halt gli müesse luege, wenn mer wetid. Zodem esch vo Afang a klar gsi, dass mer im Sommer wetid hürote, aber ide Feriezyt esch halt chli blöd well denn vell ide Ferie send.

Ha jetzt grad Ferie ghaond scho chli chönne plane. Mer hend d'Chele (Apero noni ganz klar öb binere Bekannte wo grad neb de Chele wohnt oder es paar 100m wiiter ond selber organisiert), denn hemmer de Ruum, Trauzüüge, Tafelmajor, DJ, mini Schwöster singt wahrschindlech ide Chele, juhuu ond ech ha am DI mis Chleid kauft! Denn hemmer ade Gästeliste afo schribe ond Pfarreri mol agfrogt, öb sie das wörd mache.

Bi de Trauzüüge hani grad no en Frog: Min Zuekönftig hed sofort gwösst wer er wählt. Bi mer eschs chli schweriger. Ha mini Schwöster mol gfrogt, die wörd das ou mache, aber ev. singt sie jo ide Chele. Ond denn chiemt äbe no mini Cousine in Frog, weg ere han ech min Schatz öberhoupt ersch könne glehrt.
Was meined er, chamer ou zwe Trauzüginne ha?





cannella  am 12.10.2007

Re: Heirat im 2008

Hallo zäme

Juhuiii, au ich ghöre zu de 2008-er Brüüt!
S Zivile isch am 08.08.08 und am Samschtig 09.08.08 de s Kirchliche! Freu mi jetzt scho riiiiiesig und bi drum au scho rächt am organisiere ;-)

Es Grüessli und es schöns Weekend

Cannella



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.