Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp
HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp
 1 2 3 4 5 .. 8
LadyWolverine  am 11.04.2012

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Hihi Merci für euri Antworte :)

Jo ich wais, warte wär amigs besser...

Diä Ufteilig in zivil und kichrlich wäri an sich scho e gueti Sach, ABR..
Zivil wei mir numä im ganz chline Rahme fiire (Eltere, Trauzüge und Dätschmeischter).
Eusi ganze Fründe etc. wei denn dass mir glich e Party gäh...
Ich mags irgendwie nit denn uf zweimol go ufteile...
S isch öppis andres, wenn mer z. B. 10 Johr spöter si's Eheverspräche würdi erneure, abr s hürote a sich usenand ziehä... wais nit...

Ich wais im Moment nüm wo obe und unte isch...

Einersits cha und möcht ich nit no länger warte, aber andrersits wäri's villicht gschieter...

Okay.. ich wirds so mache:
Dr, 18.08. isch vo dr Chilä us no frei. Am 17.08. hei mir 2 freie Termin bim zivile...
Wenn eus bis morn öppis ifallt, wo mir chönne go fiire mit eusere geladene Gäscht und diä eus für das Datum chönne ibueche, DENN wirds August... Sunnsch...mol luege...

....und was wenn im Dezember doch diä Wält würdi untergoh? ....
:D



Chatzezuengli  am 11.04.2012

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

LadyWolverine:

....und was wenn im Dezember doch diä Wält würdi untergoh? ....
:D

Hihi Lady Wolverine
Wo söt de di Wäut o hi Ha gad vo letscht gläse das d'Wäut scho äs paar Mau hät söue ungergah wüu der Mayakaländer scho ufgört het.

Hihi

** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **



laluna1712  am 11.04.2012

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

@LadyWolverine: habe bis jetzt nur mitgelesen, muss nun aber auch noch meinen Senf dazu geben

Wir selbst waren bei unserer Hochzeitsplanung ja auch relativ sportlich unterwegs, zwischen Antrag und HZ lagen 9 Monate. Nach 1 Monat hatten wir die Kirche und das Hotel reserviert, danach ging ich auf eine längere Reise und als ich zurück war, hatten wir rund 6 Monate für die Planung. Wir haben gemerkt, dass dies sehr kurz ist, und nur dadurch, dass wir erst ende September heiraten wollten, gab es auch noch genügend freie Termine, im August wäre dies sicher nicht möglich gewesen. Ausserdem hatten wir Hotel, Restaurant und Apéro alles vom gleichen Ort, was uns die Planung um ein vielfaches erleichterte und wir brauchten nur eine Zusage und Reservation.

Was ich dir sagen will: du bist momentan bereits der Kirche ins Stocken geraten, da viele Termine bereits besetzt sind, vergiss nicht dass du dann am gleichen Termin auch ein Restaurant, Location, Catering, evtl. Hotel, Pfarrer, Fotograf, evtl. Florist für die Deko, evtl. DJ oder Band etc. benötigst. Dass du in allen Bereichen genau für diesen Termin etwas findest, dass euch auch zusagt, ist meiner Meinung nach mit viel Glück verbunden.
Denk ausserdem an die Lieferfrist für das Kleid,du wirst somit nur zwischen den Kleidern auswählen können, die auch lieferbar sind, und so fallen schon mal viele Designer weg.

Ich persönlich finde es schade, wenn man zwar so lange gewartet hat, dann aber alles super schnell "abhaken" will. Die Vorbereitungszeit ist wunderschön und ein Jahr geht dabei enorm schnell vorbei. Ich habe vor einem Jahr mein Kleid ausgewählt und habe das Gefühl als wäre es gestern.

Ich würde dir raten, die HZ entweder auf September oder Oktober zu verschieben, da ists von den Terminen her nicht mehr so voll, ausserdem finde ich ja den Herbst sowieso wunderschön.
Oder dann eben bis im Mai warten. Da hast du den grossen Vorteil, dass du ab Oktober im Ausverkauf viel Geld sparen könntest.

aber im Endeffekt müsst ihr beide selbst wissen, was ihr wollt.....



stephansbride  am 11.04.2012

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Jo ich chan verstoh, dassd szivile und skirchliche nid unbedingt wottsch trenne isch jo au nur e Idee gsi

Ich bi au froh dass mir beides nach enander chönd mache.

Dr laluna muessi doch au zuestimme.
Mir händ im Januar e Band agfrogt gha und die sind scho komplett usbuecht gsi.
Es hangt ebe leider nid nur vo dr Kirche sonder vo vilem andere au ab.
Und wenn du gwüssi Vorstellige/Wünsch hesch chasch sehr schnell enttüscht werde wennd denn doch nid spassende findisch.
Aber ebe dr September oder Oktober wär jo au no e Möglichkeit.

Gniess uf jede Fall die Vorbereitigszit und los dich nid us dr Rueh bringe

***verliebt 10.12.2005 - verlobt 09.07.2011 - heiraten 17./18.08.2012***



saerli  am 11.04.2012

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Also mer hürote im September... I ha eigentlich das Jahr im Juni welle, aber mer händ erst im Dezember agfange met plane, denn esch das eifach zkurzfristig gsi. Zudem hets praktisch kei Locations me frei gha und es wär so usecho wie Laluna seit: Ob den alli Beteiligte am Hochzit a dem Tag no freii Kapazität händ esch met viel Glück verbunde.

Letscht Johr esch es am 24. September no knapp 30 Grad gsi. Klar, sWetter macht was es will und ich hoffe sehr, dass es ned so heiss wird!!! Lieber zkalt als zheiss.
Jedefalls wetti demit säge, dass es im September au no schöni Sommertäg get (falls das för euch es Kriterium esch).

Ich ben froh, dass mer eus für de September entschide händ. So händ mer no gnueg Zit zum alles in Rueh organisiere. Aber die wichtige Sache wie Fotografin, Schloss, Catering, Abendlocation, bi dene Sache händ mer MEGA Glück gha, dass alles was mir eus gwünscht händ no frei gsi esch. dFotografin het im Januar für de September scho so viel Afroge gha, dass sie gar ned alli Ufträg chan aneh. Möcht dir met dem nur säge, grad beliebti Sache wie z.B. Schlösser, sind sehr früeh im Vorus scho usbuecht. I würd mer a euchere Stell chli meh Zit geh zum organisiere, sust send er den villicht gfrustet ond gnervt, wells ned das esch wo er euch gwünscht händ. sOrganisiere macht so Spass ond esch so schön, i be froh, dass i ned alles muess zämejufle.

Wägem Kleid... I ha jo es paar Johr ime Brutkleidergschäft gschaffet. Viel Kleider händ zwüsche 3-6 Monat Lieferfriste. Mer cha zum Teil au Express Lieferige mache, aber das esch rächt tür. Met irächne muesch no Zit zum sKleid go abstecke und Zit wo dSchniderinne bruched zums apasse. Es get je nach dem au dMöglichkeit, dass es Kleid grad abem Stock chasch chaufe, sprich, sUsstelligsmodell wo vorher scho vo andere probiert worde esch. Was mer au muess dra dänke, au wenn de Sommer dHochzitssaison esch, dLieferante händ oft 2-4 Woche Betriebsferie.

So, i hoffe i ha der ned zfest Angst gmacht, das esch ned mis Ziel. Möcht dir eifach ufzeige, dass es schöner und unbeschwerter esch, wenn mer bitz meh Zit het, als wenn mer öpis härejuflet und am Schluss ned richtig glücklich esch met de Lösig.

Grüessli


°°°22. September 2012°°°



jusi  am 11.04.2012

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

vrzwickti sach...

i vrstand di scho, aber wiä diä angärä scho gsäit häi, machät öich nit öbbis kaputt dur ä stress... es het alles vor und nochteil, aber wenn du nur öbbis muäsch anähetzä, isch d gfohr, das öbbis schiäf lauft, halt scho grösser... i würd halt nomol in ruäh mit dim gg redä und all diä pünkt abwägä...

i ha z.b. umsverreckä wellä s zivilä und s chirchlichä an eim tag machä... ha denn au müässä igseh, resp. d vrnunft waltä loh, dass es z äng wordä wär, wenn mirs an eim tag gmacht hättä...

glich no ä angeri frog, wiä wärs mit ärä angärä chlichä? oder isch für öich wichtig dört z hürotä?



1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12

Zuletzt bearbeitet am 11.04.12 13:24



Zottel  am 11.04.2012

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Ja und Saerli bi eus uf de Organisations/buechigsliste isch sowieso z oberst s schöne Wetter :-) ich han jetzt mis Kleid au endlich (lieferziit 20 wuche= endi August) und eusi HP isch fertig! Aber git immer no viel zerledige!


Verliebt 22.9.01-------verlobt 22.09.11------verheiratet 22.09.12


saerli:
Also mer hürote im September... I ha eigentlich das Jahr im Juni welle, aber mer händ erst im Dezember agfange met plane, denn esch das eifach zkurzfristig gsi. Zudem hets praktisch kei Locations me frei gha und es wär so usecho wie Laluna seit: Ob den alli Beteiligte am Hochzit a dem Tag no freii Kapazität händ esch met viel Glück verbunde.

Letscht Johr esch es am 24. September no knapp 30 Grad gsi. Klar, sWetter macht was es will und ich hoffe sehr, dass es ned so heiss wird!!! Lieber zkalt als zheiss.
Jedefalls wetti demit säge, dass es im September au no schöni Sommertäg get (falls das för euch es Kriterium esch).

Ich ben froh, dass mer eus für de September entschide händ. So händ mer no gnueg Zit zum alles in Rueh organisiere. Aber die wichtige Sache wie Fotografin, Schloss, Catering, Abendlocation, bi dene Sache händ mer MEGA Glück gha, dass alles was mir eus gwünscht händ no frei gsi esch. dFotografin het im Januar für de September scho so viel Afroge gha, dass sie gar ned alli Ufträg chan aneh. Möcht dir met dem nur säge, grad beliebti Sache wie z.B. Schlösser, sind sehr früeh im Vorus scho usbuecht. I würd mer a euchere Stell chli meh Zit geh zum organisiere, sust send er den villicht gfrustet ond gnervt, wells ned das esch wo er euch gwünscht händ. sOrganisiere macht so Spass ond esch so schön, i be froh, dass i ned alles muess zämejufle.

Wägem Kleid... I ha jo es paar Johr ime Brutkleidergschäft gschaffet. Viel Kleider händ zwüsche 3-6 Monat Lieferfriste. Mer cha zum Teil au Express Lieferige mache, aber das esch rächt tür. Met irächne muesch no Zit zum sKleid go abstecke und Zit wo dSchniderinne bruched zums apasse. Es get je nach dem au dMöglichkeit, dass es Kleid grad abem Stock chasch chaufe, sprich, sUsstelligsmodell wo vorher scho vo andere probiert worde esch. Was mer au muess dra dänke, au wenn de Sommer dHochzitssaison esch, dLieferante händ oft 2-4 Woche Betriebsferie.

So, i hoffe i ha der ned zfest Angst gmacht, das esch ned mis Ziel. Möcht dir eifach ufzeige, dass es schöner und unbeschwerter esch, wenn mer bitz meh Zit het, als wenn mer öpis härejuflet und am Schluss ned richtig glücklich esch met de Lösig.

Grüessli


°°°22. September 2012°°°



LadyWolverine  am 11.04.2012

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Au wenns nit euri Absicht gsi isch, abr dir heit mir angscht gmacht

Nai würklich, ich glaub s isch denn doch besser wenn mer chli meh zyt het zum plane und bueche und zügs... Muess das hüt zobe mit mim gg mol aluege.. Ihm isches jo glich.. Ich bi diä wo nit cha warte...

Vom 15.09. - 13.10. isch mis Schwiegermameli in de Ferie -.- S goht also nur voher odr spötr... Odr negsch Johr...

16.03.12 wär au no öppis ^^ 16 - 03 = 13 :D

Ich dänk zvil...

Userdäm isches im März no chli kühl...

vrdammi wais nüm wo mir s Hirni stoht...



laluna1712  am 11.04.2012

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Hihi Saerli,

Genau das war unser Tag, wir haben allerdings auf 1000m.ü.M geheiratet und so hatten wir 24° und einfach nur Traumwetter, weder zu kalt noch zu heiss (Im Archiv von Meteo Schweiz steht so was wie "Prachtstag")
Für meinen Mann wars eben auch wichtig, dass es nicht zu heiss ist, er mag das gar nicht. Du hast also genau das richtige Datum ausgewählt.


saerli:

Letscht Johr esch es am 24. September no knapp 30 Grad gsi. Klar, sWetter macht was es will und ich hoffe sehr, dass es ned so heiss wird!!! Lieber zkalt als zheiss.
Jedefalls wetti demit säge, dass es im September au no schöni Sommertäg get (falls das för euch es Kriterium esch).



@LadyWolverine: also ich wollte dir auch überhaupt keine Angst machen, aber ich denke, wenn man so lange darauf gewartet hat, dann hat man ja auch gewisse Vorstellungen und möchte, dass es der schönste Tag wird. Ich bin überzeugt, dass es möglich ist, alles in so kurzer Zeit zu organisieren, keine Frage, aber ich hätte Angst, dass ich dann halt viele Kompromisse machen müsste und dann im Nachhinein bereue, dass ich mir nicht mehr Zeit genommen hätte. Weisst du wie ich meine??



dia

nicht registriert

am 11.04.2012

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Wenn ich grad so überleg, mir hän au "nur" 8 Mönet Vorbereitigszyt ka...
Ich bi wie du gsi LadyWolverine, ha immer im Mai welle hürote und ha au uf e schöns Datum gluegt! Dr 21 Mai 2011 isch für mi scho im 2008 fest gstande, dass ich an däm Daag will hürote (ha no kei Atrag ka) Und wo mich mi GG äntlich gfrogt het, ha ich ihm grad gseit, guet, denn hürote mir am 21 Mai....

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 2 3 4 5 .. 8

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.