Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp
HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp
 1 .. 4 5 6 7 8
stephansbride  am 12.04.2012

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Hei super das freut mi für euch dass es klappt het. So hesch no gnueg Zit zum vorbereite und doch isch es nid mol mehr es Johr wod muesch warte

Jetzt hoffi dass das mit em Standesamt no klappt. *duumedrück*
Es neus Namensgsetz??? Hani nid gwüsst...

***verliebt 10.12.2005 - verlobt 09.07.2011 - heiraten 17./18.08.2012***



LadyWolverine  am 12.04.2012

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Han grad nomol aglüte vorm Zmittag...
Nai siä wüsse's nonig, sie hend denn no Umbaumassnahme (diä Stross wird ufgerissä) und siä wüsse nonig wenn etc.
Ich sell im Mai nomol alüte..

Wenn mir es Datum wend sicher ha, müenn mir sunnsch allefalls uf Arlesheim, Bottminge odr Binnige. Wobi es Schloss natürlich au öppis schöns isch :)
Isch numä diä Frog, ob's nit meh würd koschte denn...



stephansbride  am 12.04.2012

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Oh je abr denn würd ichs vilicht noime anders probiere und halt weg em Pris froge.
Und süscht muesch dich halt gedulde bis im Mai (würd mir persönlich schwer falle)

***verliebt 10.12.2005 - verlobt 09.07.2011 - heiraten 17./18.08.2012***



danihani

nicht registriert

am 12.04.2012

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Hallo LadyWolverin

Schön, dass das mit einem anderen Datum nun klappt bei Euch!

Ich wollte nur sagen; am 7.12.11 hat mich mein Schatz gefragt und wir heiraten am 9.6.12. Das sind gerade mal 6 Monate! Ich bin froh, ist es nicht länger! Es kommt natürlich immer auf Wünsche und Vorstellungen drauf an Da wir nicht kirchlich heiraten und auch das Nachtessen in der Scheune seiner Eltern machen, hatten wir mit den Locations keine grossen Probleme.

Ich hoffe auf alle Fälle, dass bei Euch alles so kommt, wie ihr es euch wünscht!

lg Danihani



LadyWolverine  am 12.04.2012

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Ich han scho hüt mis absolute Traumkleid gfundä
S isch numä laidr nüm bestellbar... So han ich kai Wahl gha.. Neh odr nit neh...
S isch s erschti gsi, wo ich a gha ha. Und nach de andere Aprobe isches DAS blibe.
Ich hätt scho es Föteli, abr nit dass min schatz denn doch goht go stöbere :P

Jo ebe, s Problem isch gsi, dass es muess JETZT zahlt werde...
Ha e Azahlig gmacht vo 100 €. De Rescht muess innert de nögschte Täg folge per Überwisig...
Mi letzschti Möglichkeit wäri min Kredit ufzstocke.
Ha denn bim hai cho mini Eltere aglüte, ob sie mir allefalls chönnte öppis vorschiesse, dass ichs chönnti bi ihne abzahle. Mini Eltere sin abr grad selbsch chli am krampfe, wil sie no Hüser müenn abzahle bis min Vater dies Johr in Pension goht.

Jetz isch hüt obe min zukünftige SchwiVa bi eus. Min Verlobte und er sin dusse gsi go rauche und ich ha es Gschänkli für de Grossvater no vrpackt.
Denn sind siä wiedr ine cho und min SchwiVa het mi gno und "gschüttlet" und gmeint "Sig mir ai Huufe odr nit, hä?" Ich "wäge?" Er: "Um dies Brutchleid bruuchsch dir keini Gedanke mache. Das isch zahlt." Ich: "Wie? Äh nai, channsch doch nit mache!" Er: "Doch ich cha, mir sin ai Huufe und fertig"

Bi jetz no ganz baff.......

verliebt 25.05.2010 verlobt 08.04.2012 verheiratet ooO?Ooo



Daydream  am 12.04.2012

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

jööö das isch jo mega herzig vo ihm. freu mi für dich. Mis chleid het au mis schwiegermami zahlt, si sich au mitcho ussueche, will mis mami so wit weg wohnt.Bi uns isch es au ei "huffe" und mir hätte au nie drmit grechnet soviel hilf vo dr familie z becho
Wir sagen JA am 17.08.2012 und feiern am 18.08.2012



LadyWolverine  am 12.04.2012

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Jo mis Schwiegermameli isch au mit cho und mini Trauzügin :)
Jetz wenn diä 2 mir no e Huet ufschwätze, wils mir so guet würdi stoh... Abr an dr kirchliche Trauig möcht ich gärn öppis mit mine Hoor lo mache.
Villicht bi de zivile Trauig denn :)

verliebt 25.05.2010 verlobt 08.04.2012 verheiratet ooO?Ooo



stephansbride  am 13.04.2012

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Jöööö LadyWolverine das isch denn meeeeega härzig vo dim SchwiVa. Isch e tolli Geschte.
Und du hesch jetzt dis Traumchleid

***verliebt 10.12.2005 - verlobt 09.07.2011 - heiraten 17./18.08.2012***



LadyWolverine  am 13.04.2012

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Jo, numä vil vil vil z früh ^^
Jetz muess ich no 11 Mönat und 3 Täg warte, bis ichs darf alege ;)
Und uf de Tag genau sinds no 11 Mönat bis zur zivile, wenn alles guet chunnt.

Bi hüt am morge so im Musik-Flash gsi und ha e Hufe tolli Liedr für eusi Hochzyt use gsuecht.
*hihi* Ich glaub wenn min GG ine lauft denn bechunnt er "Love and marriage" von Frank Sinatra *kicher*

Wenn d Gäscht sich denn in diä Chilä begebä, denn möcht ich e langi Version vo Pachelbel's Canon

Ich würdi gärn zu öppis klassischem ine laufe, abr villicht nit grad dr Hochzytsmarsch vo Mendelssohn odr Bach...
Was au e cooli Sach abr wahrschinlich denn zu 'modern' wäri: Chapel of Love - Dixie Cups

Oder ich lauf zum Pachelbels Canon ine und diä Gäscht chönne denn diä Orchester Suite Nr. 3 ("Air") vo J. S. Bach ha.

Ich wais bis zur Musik isches no lang lang hi ^^


verliebt 25.05.2010 verlobt 08.04.2012 verheiratet ooO?Ooo



stephansbride  am 13.04.2012

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Jetzt zellsch jede Daag gäll? Mir gohts au eso.

Die Lieder kenni zwar nid alli abr du wirdsch ganz sicher schöni Lieder usesueche...
Ich ha mir no gar kei Gedanke über dLieder gmacht merki grad

***verliebt 10.12.2005 - verlobt 09.07.2011 - heiraten 17./18.08.2012***



 1 .. 4 5 6 7 8

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.