Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!
Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!
 1 .. 9 10 11 12 13 .. 20 .. 26
Mime  am 30.12.2012

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

Hallo Elea
Die letzte von deinen Frisuren gefällt mir gut, vielleicht mache ich so was ähnliches fürs Zivile. Für die Hochzeit bin ich noch nicht sicher, ob ich alle Haare hochnehmen soll, oder nur einen Teil. Bin schon so auf das Probefrisieren gespannt!



elea  am 30.12.2012

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

jo die letscht gfallt mer au mega guet!i het gern soöpis wie bim erste beld förs fescht... hamer au scho öberleit förs zivile eifach sone altmodische buurezopf lo zmache wini früehner als chend gha han.



kleinefeder  am 31.12.2012

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

Ja das mit der Frisur ist immer noch ein schwieriger Punkt. Eben, ich stecke meine Haare beinahe jeden Sonntag hoch und auch sonst so mit Zöpfchen (wie das momentan anscheinend ziemlich beliebt ist) und Lockenstab usw. hab ich schon ziemlich viel gemacht. Auch will mein GG am liebsten dass ich die Haare offen habe. Das möchte ich aber eigentlich nicht so gern, da ich einen Schleier tragen werde und auch weil ich nicht unbedingt so richtig arge Locken haben möchte, die bei mir erstens sehr schlecht halten und weil ich mich zweitens einfach nicht echt fühle. Bin daher immer noch auf der Suche nach der ultimativen Frisur, die mir steht, die schleierkompatibel ist und nicht so ähnlich, wie ich es schon oft gemacht habe. Ist noch schwer.
Ev. werde ich das Element Blume in die Frisur nehmen, was etwas ist, was ich sonst nur sehr selten mache... Hier ein Beispiel extra für Elea :D mit Schleierkraut

Die Frisur ist mir hinten mit den Locken zu akurat, aber der vordere Teil gefällt mir sehr...



elea  am 31.12.2012

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

jö s schleierchrut gseht mega herzig us! i verstoh di, i wet au ned die zapfezieherlocke. gseht gar ned natürlich us fendi. ond au sosch locke wetti au ned, wel ifende i gseh us wis chreschtchendli weni locke ha.doromfändi e gueti alternative so ganz softi welle... fende es gseht vell schöner us as die strenge locke!



kleinefeder  am 31.12.2012

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

Ok, solch eine leichte Bewegung in den Haaren hab ich sowieso. Von dem her sollte das kein Problem sein. Es ist mir dann irgendwie aber fast zu einfach. Nur so offene Haare. Und der Schleier sollte ja auch noch halten...
Das werde ich mir sicher noch laaaaaaaaaaange überlegen müssen. Aber hab ja auch noch Zeit.
Ich fände solche Locken sehr schön, die sind nicht so arg. Aber die halten bei mir einfach nicht... Hab es schon sooo oft versucht. Einmal war ich vor einem Fotoshooting extra beim Coifeure, weil mein Schatz Locken so gern hat. Hab dann gesagt, dass ich keine Extremlocken will und sie hat dann welche gemacht. Nach 10 Minuten hat man schon fast nix mehr gesehen und ich war bis dahin noch nichtmal zu Hause... Schade :((



elea  am 31.12.2012

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

hmm demfall hesch auäz schweri hoor för locke. aber fende bimene schleier muss me ned zwengend e hochsteckfrisur ha. gseht au super us met de hoor ganz offe. aber wendu gern eher lockigi hoor hesch ond die bider nie lang hebe, de wördimer gar nedgross gedanke mache und das alles met de coiffeuse bim probefrisiere bespreche, die cha de grad sege was goht und was ned!
ond wend scho weisch bi welem coiffeur dasd wetsch d frisur mache de chasch jo scho vorhermol verbi go ond de sellder de verschednigi locke mache und du chasch luege wie lang dass si bider hebe!



kleinefeder  am 31.12.2012

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

Aha, das gfallt mir ebe gar nöd, mit de ganz offne Hoor... Weiss au nöd. Und i wettis vor allem au nöd immer müese bäschele und uf d Site striche. Ha jetzt scho sehr langi Hoor und träges nie ganz ohne öppis dine...
S isch äbä no äso, dass i mir sogar am überlegge bi, öb i nöd mini Frisur grad sälber söll mache. Wel i jo äbe scho mega vil Üebig ha und wil ichs auch sehr genau wot ha. Denn chani auch so viel probefrisure mache wieni will und wenns mer denn glich nöd gfallt chani nomel öppis anders probiere und spare debie unglaublich... Ha au no zwei Schwöschtere mit lange Hoor, wo mir im Notfall no chönted helfe, wenns denn nöd so gieng, wienis gern het... :D
Aber jo, das mueni mir würkli zersch no guet überlegge.



kleinefeder  am 01.01.2013

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

Hei ein gutes neues Jahr...
Also hüt hets mi packt am Morge und ich ha de Lockestab füregno und emol öppis probiert... Und heee, es gfallt mer uuuuuuu mega guet. Ha denn vorher grad denkt, dass i das eigentlich chönt im Forum mit eu teile und froge, was ihr devo haltet. Ich finds gseht echt schön us und wär en guete Kompromiss - mim Schatz würs gfalle, wili Locke ha und d Hoor echli offe sind und ich fändis praktisch, wil sie doch alli ganz dihine sind und ich nöd mues bäschele...
Ha mol es paar Föteli gmacht. Was meined ihr???
Mues es denn nochli üebe, aber au nid zu oft, wels jo süs nüt me bsunders isch. Und denn tueni ebe dä Schleier ine und so chli im Stil wie bi däm Bild obe no wiisi Blüemli, wos au im Struss söt drin ha. Die Glitzerdinger denn notürli nöd und so wärs glich öppis ganz anders...




kleinefeder  am 01.01.2013

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

Mehr als 3 Dateianhänge sind in einem Beitrag nicht erlaubt.... !!!!!!!??????????????
Das Forum wieder mol. Ha gmeint sie düegets verbessere... Tsss....
Aber süsch hani mega Freud



elea  am 01.01.2013

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

hey kleine feder! es guets neus :)
das hesch elei gmacht? gseht us wie vom coiffeur! spar der bitte s geld före coiffeur und mach dini frisur selber! i wörd nie denke dass das selber gmacht esch und es gseht wörkli schön us! es gfallt mer mega guet! fendes au schön, dass me die lange schöne hoor gseht aber si dr nedi weg chöme eso!
aso i fendes wörkli cool! nei wörkli spar der das geld!!!!!!!!!!



 1 .. 9 10 11 12 13 .. 20 .. 26

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.