Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!
Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!
 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 .. 21 .. 26
toluwu

nicht registriert

am 29.01.2013

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

@Manokasa: ich finde die Frisur passt eher zum Stil Landhochzeit. So wie sie auf dem Bild auch ein kariertes Hemd dazu trägt.

Aber die Frisur ist mega herzig!



valey  am 29.01.2013

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

Manokasa die frisur isch soo schön :)) und passt bestimmt zum dim schöne Disney kleid hehe



Manokasa  am 30.01.2013

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

Ja ich find sie au so schön! Abr ebe, mir sind eigentlich nid ufem land :P



malinchen  am 30.01.2013

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

Hey ladies!

Manokasa: i weis zwar nid wie das dis Chleid usgseht, aber i fingä me cha sonä Frisur ou edel machä wemä no chli glitzersteindli dri duet oder Blüemli dri flächtet... Mir gfallt's ou mega guet!

Oder me kombiniert angeri schiggi Sachä drzue so wie die Brut hie:

hochzeitswahn.de/inspirationen/ev-und-fabians-hochzeit-von-nancy-ebert-fotografie/

(wär jetz hingägä nid soooo mi Style, aber d Idee fingi glich no cool...)



lolo  am 31.01.2013

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!



valey  am 31.01.2013

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

wooooow



kassandra  am 31.01.2013

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

@lolo

genau so i dem style wird mini frisur ... nur uf dä rücksiite nöd ganz ufegsteckt, sondern lang und mit locke ! danke für das pic!



Manokasa  am 01.02.2013

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

Malinchen
Ja i het gern no es paar blümli drin, ich weiss nid obs den ebe nid no ländlicher würkt? :P mis chleid isch scho chli prinzässin mit uh viel perle und funkelzüügs druf evt. chönd mer t frisur ja mit chli perle oder steindli veredle :P

lolo
ohh so schön!



malinchen  am 01.02.2013

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

@Manokasa: Jaa, das chunnt sicher chli druf a was für Blueme das würdsch näh... Villecht nid grad Margrite oder so. ;-) Aber irgend ä wiisi Blüetä chönnt scho edel würkä. Oder wedä natürlech ähnlechi Perlä chönntsch näh wie ufem Chleid si würds sicher ou mega schön usgseh!!!

http://www.yourhairstyles.net/hairstyles...ids-2012-00.jpg



Slash  am 03.02.2013

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

Das 3. Bild von Elea gefällt mir sehr gut! Ich mag offene und natürliche Hochzeitsfrisuren. Hochsteckfrisuren sind nicht so meins. An unserer Hochzeit im August kann ich mir diese Frisur sehr gut vorstellen, mein Kleid ist eher Bohème meint ihr das passt?





 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 .. 21 .. 26

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.