Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!
Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!
 1 .. 12 .. 22 23 24 25 26
anyany  am 16.05.2013

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

Wow, valey, hesch du soooo längi Hoor?



Monami  am 17.05.2013

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

Die sehen einfach toll aus! Ich muss da auch nochmal überlegen und schauen, was ich so machen kann.



dandi78  am 27.05.2013

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

hallo zusammen

wollte hier auch mal ein paar bilder hochladen von brautfrisuren, die mir sehr gut gefallen. ich werde morgen zum ersten mal zu meiner coiffeuse gehen und die frisur probieren. bin ja soooo gespannt. werde diese bilder als "vorlage" mitnehmen.



Bow  am 27.05.2013

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

Wow Dandi, die sind wunderschön Hast du sooo lange Haare? Traumhaft..



dandi78  am 27.05.2013

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

Leider nicht, Bow. Meine sind etwas länger als schulterland. Es geht aber noch ca. 3 Monate bis zu unserer Hochzeit (17.08.2013). Bis dahin werden sie noch etwas länger.



Kamala  am 03.06.2013

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

Hend ihr au chli bedänke, dass eui Frisur ned hebt?
Ich werd sie nur halb ufegsteckt ha und de Rest Locke, ich han scho chli Naturwelle, wenn ich aber en Lockestab bruuche, denne hebt mir das nur es paar Stund jetzt hani chli angst, dass das de am HOchzig au so isch?

Kenned ihr das au? gids au öbber met so stuure Haar?



nisliker  am 03.06.2013

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

hi kamala

ich ha sehr langi und sehr schweri haar.. isch weiss überhaupt nöd was demit mache. ha au angst das sie nöd hebet wenn ich locke mache ha aber au chli angst das sie bim ufestecke nöd hebet... aber ich möcht sie nöd offe la :(....

Zuletzt bearbeitet am 03.06.13 09:27



Manokasa  am 03.06.2013

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

Also das isch mini Probefrisur gsi:

Ihr gsend ich han viel haar und dicki haar! T Coiffeusin het mir vo ahfang ah gseit dases nur es paar stunde hebe wird.. Also dasd locke halt am Abig den zeme gheiet werdet.. Vom 10ni bis am 8ti sets aber hebe mit viiiiel haarspray :)



lolo  am 03.06.2013

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

@manokasa

häsch dich druf g`achtet, wie lang d`locke ghebt händ? zweine fründine vo mir hät mr nämli s`gliiche versproche vowäge haarspray und bi dene hät d`frisur scho nach enere schtung nüm schön usgseh



nisliker  am 03.06.2013

Re: Hochzeitsfrisur - NUR BILDER, DANKE!

gseht mega schön us aber ich denk nöd dass das bi mir lang hebet... drum wird ichs vermuetlich ufe stecke...



 1 .. 12 .. 22 23 24 25 26

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.