Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Hochzeitskerze...
Hochzeitskerze...
 1
jovia

nicht registriert

am 11.11.2007

Hochzeitskerze...

Hoi zäme!

Ich ha en Frag an alli: Hend ier en Hochzeytschärze? Wenn ja, isch dass nu üblich oder chamer das handhabe wie meh will?

Liäbs Grüässli
Jovia



Suse  am 12.11.2007

Re: Hochzeitskerze...

Sali

Ich würd mal fröge wies bi eui isch nid das du äxtra eini machsch, mir händ ebe e Hochziitschärzä vo üsem Pfarrer am Hochziitstag becho. Er hät sie ahzündet und sie isch vornä uf em Altar gstande.
Üsä Pfarrer hät au nu was passänds dezue gseit.
Es isch e wunderschöni Chärzä mit üsne Näme, Datum und emnä Spruch.
Würkli mega schön...und es schöns Ahdänkä.
Es git ja au nu es passends Gedicht zu de Hochziitschärze.

Es Grüessli
suse



jovia

nicht registriert

am 12.11.2007

Re: Hochzeitskerze...

Hi Suse

Danke für dey Biitrag und gratuliere nateyrlich nachträglich zur Hochzeyt .

Dass heisst ier hend vorhär gar keini "miesse" go poste? Mier isch das nämlich plötzlich in Sinn cho. Na ja, frage villicht nu mey Schwager weil är hed das Jahr ghürate mit em gleyche Pfarrer wie mier tüend . Wenn isch es denn bi eych gsi?

Grüässli
Jovia



Suse  am 12.11.2007

Re: Hochzeitskerze...

Sali Jovia

Ich würd do also numel frogä...dänn es wär schad wänn du dir die Müeh nimmsch und dänn würd eui de Pfarrer au eini schänke. Bi üs i de Region isch das Normal, all üsi Kollege händ au eini becho.
De Pfarrer hät üs au gseit mer söllet die immer bi schöne Ereignis und au bi wäniger schöne ahzünde und falls sie dänn so aberbrännt wär das mer sie nüm chöntet bruche dörfet mer gern ahlüte und er würd üs nu e zweiti mache lo....aber er sägis niemertem. Er häts mega herzig gseit i de Chile. Händ e mega Mäss gha...voll persönlich.

Fals e Adrässe für so e Chärze bruchsch chönt ich mal luege wo üsi her isch.

Mir händ am 1. Septämber chirchlich ghürotä...es unvergässlichs Fäscht mit vielnä Iidrück gsi. Leider got so en Tag eifach zschnell verbi.

Viel Spass..es grüessli suse



bambam1978  am 29.11.2007

Re: Hochzeitskerze...

Hallo

Wir hatten ein Hochzeitskerze. Allerdings habe ich keine "herkömmliche Hochzeitskerze" gekauft, da mir die Motive auf der Kerze mit Kreuz, Tauben etc. zu unmodern waren.
Ich hab ein grosses Windlicht mit lilafarbenen Steinen und Moos gefüllt und da eine schöne Kerze reingestellt.

Wir haben die Kerze zusammen mit unseren engesten 8 Kollegen angezündet und der freie Theologe hat dazu einen indianischen Segenswunsch gesprochen. War sehr schön!

Viel Spass weiterhin mit den Vorbereitungen.
Grüssle
Marina



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.