Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Hochzeitskleid
Hochzeitskleid
 1 2 3 4
Sheila

nicht registriert

am 08.08.2007

Hochzeitskleid

Darf ich euch fragen wieviel Ihr für euer Brautkleid bezahlt habt?
Und ob Ihr schnell euer Traumkleid gefunden habt....

Liebe Grüsse an euch alle



Airplabne  am 09.08.2007

Re: Hochzeitskleid

Ich ha inkl. änderige und accesiors wie schleier, haarschmuck, reifrock, schal, 1700 Franke bezahlt. S Chleid isch vo Lilly und en traum.
S chleid hani da kauft http://www.magys-brautmode.ch/
die hend det au glugt, dasss kleid ja nid z tür chunt und au ganz genau glugt obs würkli perfekt isch. Bin richtig happy. schad hüratet mer nur einisch ich würds mega gern det wider ga go s kleid poste.
LG Barbara



Airplabne  am 09.08.2007

Re: Hochzeitskleid

Ich ha inkl. änderige und accesiors wie schleier, haarschmuck, reifrock, schal, 1700 Franke bezahlt. S Chleid isch vo Lilly und en traum.
S chleid hani da kauft http://www.magys-brautmode.ch/
die hend det au glugt, dasss kleid ja nid z tür chunt und au ganz genau glugt obs würkli perfekt isch. Bin richtig happy. schad hüratet mer nur einisch ich würds mega gern det wider ga go s kleid poste.
LG Barbara



dodo10  am 09.08.2007

Re: Hochzeitskleid

Hallo!
Ich habe für mein Kleid Fr. 1200.00 bezahlt, die Aenderungen, Stola, Schuhe werden mich nochmals ca. Fr. 200.00-250.00 kosten.
Habe mein Traumkleid bereits beim 1. Besuch eines Geschäftes gefunden! Wurde absolut super beraten.
Für alle in der Region Baden/Wettingen schaut doch mal unter
www.milojka.ch.

LG dodo10



traumkleider

nicht registriert

am 09.08.2007

Re: Hochzeitskleid

ich habe mein kleid in china anfertigen lassen, und das zu einem unschlagbaren preis. nun habe ich die gelegenheit gepackt, dies auch anderen frauen zu ermöglichen. und zwar über meinen online-shop www.brautkleider-online.ch... ist der hammer, was man für so wenig geld bekommt. die qualität stimmt auf jeden fall....



siri

nicht registriert

am 09.08.2007

Re: Hochzeitskleid

i ha mis trumchlid, ds nasty vo rembo, uf ebay für 400.- ersteigeret. (nöi wärs 1900.- gsi)es isch zwar scho mal brucht gsi, aber i iwandfreiem zuestand. has nume ganz weni müesse abendere, u das hani privat chöne la mache, drum het mi das nüt koschtet.

i würds süsch witer verchufe!

27.4. / 5.5.07



Bluemoon  am 11.08.2007

Re: Hochzeitskleid


Traumkleid/Marke: Sincerity!

mein kleid hat (mit allen Accesoires wie Unterrock, Handschuhe)
jedoch ohne Schuhe und Diadem;
-aber mit 6 stunden anpassen- 2900.- Fr. gekostet!

hat sich aber gelohnt

lg Bluemoon



Meyka  am 13.08.2007

Re: Hochzeitskleid

Mein Brautkleid von Justin Alexander hat ohne Zubehör 2.200 Franken gekostet.
Dazu kommt dann naoch eine Stola, Schuhe und ein Handtäschchen.

Alles zusammen etwas über 2.700 Franken.....



Engelbengel  am 13.08.2007

Re: Hochzeitskleid

Ha es troumchleid vo Rembo!
Ha ursprünglech nid meh aus 2000.- wöue usgä... Tja itz isch haut z Chleid allei scho 2190.- gsi, derzue si no Änderige cho, Schue, Stola und was es haut so brucht u i ha schlussändlech 2700.- zaut, abr es ischs mer völlig wärt!!!
Derfür hei mr bim Brütigam chönne spare, dä het nämlech grad e abegsetzte Azug gchouft



Panya

nicht registriert

am 13.08.2007

Re: Hochzeitskleid

Ich han mis Chleid vo Eddy K. S'Chleid allei hät Fr. 2'390.00 kostet. Mit em Reifrock, Schuäh, Händsche, Schleier und eme chlinä Büütel chunts dänn uf öpä Fr.3'100.00 und dänn chömed no glaub um di Fr. 300.00 bis Fr. 400.00 für d'Änderige. Aber ich bereues überhaupt nöd.
Ich han das Chleid imä Heftli gseh und nüm us em Chopf bracht. Han dänn aber trotzdem au no anderi aprobiert, aber schlussändlich isch das, wo mir scho lang im Chopf umägspukt isch, eifach miiiis Chleid gsi!

Mir hürated am 07.09.07 zivil + 15.09.07 kirchlich



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.