Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Hochzeitskleid
Hochzeitskleid
 1 2 3 4
lilli  am 28.08.2007

Re: Hochzeitskleid

Naja, ich hab es immerhin versucht... Hier gibts aber noch den Link zu Hersteller:

http://www.ianstuart-bride.com/docs/euro..._cocolatte.html



lilli  am 28.08.2007

Re: Hochzeitskleid

Zitat:



Hey ihr Brüüt, händer es Föteli devo???

Ech han mis Chleid bim 2. Bruutchleiderlade gfunde... bin im Chez Janine gsii und han dete s`zwöite Chleid agha... de sind dete no anderi Kunde gsii und woni usecho bin, heds gheisse... WOWWWW vo allne Siite... ja okay, das esches den au worde!! Ech häts den aber müesse bstelle, isch nid elfebeifarbig gsii und z`churz. Han den gseit, sii sell de Artikel ufschriebe und ech düeng mich per Tel. den mälde.... En Wuche spöter hanis do uf de Brutkleiderbörse gfunde... mini Grössi, mini Farb, mini Längi!!!!!!! Chum zum glaube....

im ganze heds mich wohl öbe 1`500.- eso choschtet, Occasion!

http://www.rohrwelt.ch/show_selected_picture.asp?id=3793

Ech han min Ängu am 07.07.07 zivil & kirchlich ghürotet



Wow... das han ich jetzt erscht gseh. Dis Chleid isch uuuh schön - un au de Bruutstraus isch würkli gelunge!!!



timpat  am 29.08.2007

Re: Hochzeitskleid

Hallo

Ich hab für mein Kleid 1200.- bezahlt inkl. Unterrock und Änderungen.
Für die Schuhe hab ich zusätzlich 230.- bezahlt.

Gruss Timpat



Manon  am 29.08.2007

Re: Hochzeitskleid

Ich habe mein Klein bei Dolce Vita in Hügelheim, Deutschland gekauft und habe EUR 960.00 abzüglich MwSt. bezahlt. Alles inklusive Reifrock, Schuhe, Haarschmuck, Schal habe ich EUR 1242.00 bezahlt. abzüglich MwSt und Zoll CH bin ich so auf ca. CHF 2000.00 gegkommen.

Das Kleid ist von Pronovias und ist ein Traum.

Bilder unserer Hochzeit könnt Ihr anschauen unter: www.hochzeitsmusik.ch / Gallery / Hochzeit 27.07.2007 Caroline & Klaus




C & K in Love - 27. Juli 2007



Anasazi

nicht registriert

am 17.09.2007

Re: Hochzeitskleid

Lilly, merci viel mol, han erscht jetzt dis Komplimänt gseh!!!!

Ech han min Ängu am 07.07.07 zivil & kirchlich ghürotet



jovia

nicht registriert

am 19.09.2007

Re: Hochzeitskleid

Hallo
Also ich han meys Traumchleid grad im erste Gschäft als zweits aprobiert... ha denn doch nu paar anderi agleihd, aber trotzdem isch es denn s'2te worde. Bi uglücklich demit .
S'Chleid sälber chostet ca. Fr. 1790.00 plus nu Änderig und Schleier. Liihd für mich total im Budget. Aber das muess ja jede für sich sälber entscheide. Momentan gihd es au i villne Gschäfter Rabatt uf 2007er-Modell - würd ich ai nu go luege wenn ich meys nid scho hätti .
Wenn hüratisch du denn?



Leilani  am 24.09.2007

Re: Hochzeitskleid

Ich ben emmerna am luege... aber i han online mis Traumchleid gfunde.
Da ich aber do i Florida ben ( und die Luet do ueberhaupt kei Stil hend) werd i bestimmt nuet imene Lade fendo wo nur e betzli aehnlich esch.
Also ben i mer am ueberlege zums online bstelle. Esch echli riskant, aber i glaubs es eschs wert... fals ned perfekt esch chan ichs jo emmerna abaendere lo.
$200 - da chan mer echt nuet saege.

ps: esch ned das i guenschtig wet si... han es budget vo 700Sfr gha, aber das chleid do het mer eifach am beschte gfalle



Tegerli  am 10.10.2007

Re: Hochzeitskleid

Ha gester mis Chleid gfonde! Im Brautmode Wicky in Beromünster! Ha eigentlech nor mol welle metere Kollegin wo chli vor mer hürotet go luege. Ha ddänkt probiere ou mol a ond luege was mer so stoht...! Ha äbe zerscht gmeint ech los de öber en Schniderei z'China lo mache, aber denn hani eis gfonde wo mer super gstande esch ond ou bi de Kollegin ond minere Schwöster super acho esch!

S'Chleid hed inkl. Haarschmuck, Schmuck, Handschue, Stola, Bustier för dronder, Strömpf, Onderrock, Schue ond abstecke 1900.- kostet.
Jetzt chond de no dSchniderinnearbet dezue! Hoffe aber das macht nöm zvell!
De beni nämli zemli im Budget.
Jupii öpis abhögle



sandra  am 24.10.2007

Re: Hochzeitskleid

ich habe mein Klein bei Yangs Sposa in Muri (BE)gekauft und habe CHF 1900 bezahlt. Alles inklusive Reifrock, Schuhe, Schal, Handtasche und Ringkissen habe ich CHF 120 bezahlt. Das Kleid ist auf Mass, und auf die Ringkissen können wir auch unsereNamen und datum bestickt. Ich finde es ist toll! www.yangs.ch (Nr. 056)
Aber ich finde Nr.057 ist auch schön..aber mein Freund sagt Nr. 056 ist besser...was finden Sie ????



sandra  am 24.10.2007

Re: Hochzeitskleid

ich habe mein Klein bei Yangs Sposa in Muri (BE)gekauft und habe CHF 1900 bezahlt. Alles inklusive Reifrock, Schuhe, Schal, Handtasche und Ringkissen habe ich CHF 120 bezahlt. Das Kleid ist auf Mass, und auf die Ringkissen können wir auch unsereNamen und datum bestickt. Ich finde es ist toll! www.yangs.ch (Nr. 056)
Aber ich finde Nr.057 ist auch schön..aber mein Freund sagt Nr. 056 ist besser...was finden Sie ????



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.