Registrieren | Suche | Anmelden |
Hochzeitssänger / Sängerin gesucht.. | ||
1 2 3 | ||
Milia83 am 20.09.2013
Re: Hochzeitssänger / Sängerin gesucht.. also mir hend dWeddingsingers.ch bueched. schiinend mega professionell und au vom priis här für das dass gad 2 sängerinne bechunsch findis no sehr fair ächt und bi ihne zahlsch au gar nüt meh für lieder wo sie mönd istudiere mer hend sogar super spezial wünsch chönne abringe und sie dönd alles umsetze (und sie döned halt eifach super findi). Weddingcrashers hani no nie ghört aber sich au gueti sach. | ||
| ||
sonne13 am 20.09.2013
Re: Hochzeitssänger / Sängerin gesucht.. mir hend au d weddingsingers gha. hend vor ere wuche ghürote. sie sind wirkli sehr flexibel, au was d liedwahl aabelangt, das hend mir super gfunde. | ||
Chroemli nicht registriert am 20.09.2013Re: Hochzeitssänger / Sängerin gesucht.. Elea | ||
_janedoe am 20.09.2013
Re: Hochzeitssänger / Sängerin gesucht.. Aso ich ha ihne gester (en mega Zuefall, dass die mier au grad gester gmailet hend) erst fix zuegseit. Weiss na nöd ob e Azahlig fällig isch. Bisher isch alles über Mailkontakt gloffe. | ||
Chroemli nicht registriert am 20.09.2013Re: Hochzeitssänger / Sängerin gesucht.. Janedone | ||
_janedoe am 20.09.2013
Re: Hochzeitssänger / Sängerin gesucht.. Verzellschmer de, ob erfolgriich gsi bisch! (Hoffentli hemmer nöd zgliiche Hochziitsdatum! mier hürated am 17.05.2014) | ||
memphiswalker am 23.09.2013
Re: Hochzeitssänger / Sängerin gesucht.. wir hatten dazumals auch die weddingsingers und sogar mein mann hat geweint ;.) haben uns restlos umgehauen insbesondere bei den zweistimmigen Teilen! Mir gefallen hat Frauenstimmen besser insbesondere in den Harmonien. Wir haben die Weddingcrasher auch angehört damals aber hat weniger berührt | ||
Melanie83 am 02.10.2013
Re: Hochzeitssänger / Sängerin gesucht.. Han euch suscht auno en guete tip womer mini cousine empfohle gha hed für bitzli günschtigeri sanger (also glaub scho au meh als 200.00 das wär ja scho fascht gschänkt :-) | ||
michael71 am 21.09.2014
Re: Hochzeitssänger / Sängerin gesucht.. Kates-music.ch ist ebenfalls eine tolle und preisgünstige sängerin. Lohnt sich dort mal hineinzuhören. Sie ist eine junge sängerin welche sehr gut ausgebildet ist und wirklich eine tolle stimme hat! | ||
1 2 3 |