Registrieren | Suche | ![]() |
Hochzeitsstrauss- NUR BILDER, DANKE | ||
1 .. 5 6 7 8 9 .. 12 | ||
lululuana ![]() Re: Hochzeitsstrauss- NUR BILDER, DANKE dia: ob dr Schtruus so läng wird, das weisi no nid gnau, dänke eher nei. abr das Näschtli gfallt mier, richtig vrwuuschet und es Chaos, genau wie ig bi...hehe | ||
| ||
dia nicht registriert am 07.06.2012Re: Hochzeitsstrauss- NUR BILDER, DANKE Do sehsch ihn: | ||
Keks ![]() Re: Hochzeitsstrauss- NUR BILDER, DANKE Ich möcht uf jede Fall Callas i mim Struss ha. Mir wärded au bi dä Tischdeko Callas ha. Ich find diä Blueme wunderschön. | ||
Keks ![]() Re: Hochzeitsstrauss- NUR BILDER, DANKE dia: Wow Dia, din Struss isch au wunderschön. Ich möcht halt eifach echli meh Farb drin ha. Än pinkige Struss würd mir au no gfalle ![]() Zuletzt bearbeitet am 07.06.12 15:28 | ||
sensuelle ![]() Re: Hochzeitsstrauss- NUR BILDER, DANKE @ luluana Dann würde dir sicher auch so was gefallen Zuletzt bearbeitet am 07.06.12 15:29 | ||
dia nicht registriert am 07.06.2012Re: Hochzeitsstrauss- NUR BILDER, DANKE Jo im nochhinein würd ich jetzt au chli mehr Farb näh. so in dere Art (ha das Bild glaub scho mol postet, sorry) | ||
Keks ![]() Re: Hochzeitsstrauss- NUR BILDER, DANKE Dä isch au sehr schön | ||
lululuana ![]() Re: Hochzeitsstrauss- NUR BILDER, DANKE dia: ganz schön Dia... würklech! hani scho mal agugget gha... bi äbe gar nid blüemelig und mit Rose chani nüt afa. d Calla isch eigentlech di einzigi Blueme wo mier so richtig gfallt und es isch d Vrbindig zu mim Grosi... @sensuelle hani o scho gseh, abr da würkt mier d Calla z fescht vrdrückt... hehe Zuletzt bearbeitet am 07.06.12 15:34 | ||
Carmile ![]() Re: Hochzeitsstrauss- NUR BILDER, DANKE @keks: ich hatte einen coral pinken Strauss in 3 Farbtönen, mir gefäll die Farbe einfach enorm gut und sie hat perfekt zu den Bridesmaids Kleidern gepasst und wirkt meiner Meinung nach super auf den Bildern. | ||
Hase1981 ![]() Re: Hochzeitsstrauss- NUR BILDER, DANKE Zuletzt bearbeitet am 08.06.12 16:11 | ||
1 .. 5 6 7 8 9 .. 12 |