Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Hochzeitstext für kirchliche Trauung
Hochzeitstext für kirchliche Trauung
 1 2
sara_lya  am 14.02.2008

Hochzeitstext für kirchliche Trauung

Hallo zäme!
Wir heiraten am 10. Mai 2008 - wir freuen uns sehr!
Die Vorbereitungen laufen auf Hochtouren und die wichtigsten Meilensteine sind gesetzt... nun sind wir noch auf der Suche nach einem passenden Text, welcher uns unser Brautführer während der Trauung in der Kirche lesen würde...
Hat mir jemand eine Idee? Tipp? Links?

Liebe Grüsse

</a>



muuus  am 15.02.2008

Re: Hochzeitstext für kirchliche Trauung

puhh da hani kei ahnig... isch das üblich so ä Text zha? Hami no gar nid dermit befasst. Mir hürate katholisch und da müesse mir itz de so ane Vorbereitig ga vor Chille us womer mit Pfarrer hei..dä wird üs de gloub scho säge wie und was das är sich da vorstellt.. weiss nume, dass gloub Gäst vo sich us öpis tolls chönte über Brutpaar verzeue oder so, aber ig dänke das weimer nid unbedingt, da bis üs Chille mit Mäss eh scho ä Std und meh duret, nä heimer no ä Gospelchor wo chunt cho singe... Naja mir wärde gseh wies so louft.. Bi dir kei Hiuf..sorry.



sara_lya  am 15.02.2008

Re: Hochzeitstext für kirchliche Trauung

hi muus.. hihi, isch kei Problem!
Mir hei äbe letscht Wuche ds Trougspräch gha mit em Pfarrer u är het gmeint, es wäri doch no schön, wenn zB. üse Brutfüehrer äbe so ne Text würdi läse... dr Pfarrer het mir när gestern es paar Versionen vo Texte per Mail zuegstellt.. aber mir het grad gar nüt passt.. darum hani dänkt, sueche ig mau säuber no nach Texte...!!!

Grüessli

[/url]



muuus  am 15.02.2008

Re: Hochzeitstext für kirchliche Trauung

ja da hesch sicher rächt, ig würd ou säuber no sueche und nid öpis übernä vo anderne... Aber weisch was, tue doch dine Lüt ir Familie säge, dass jede sich öpis vo dir und dim Schatz söu usdänke, und das nä dr Brutführer das cha zäme trage, de het jede es Sätzli für euch bigstüret und das git nä sicher ä rächte Text mit schöne Wort und Glückwünsch usw. De muesch du nid auzuviel däm Text nacheseckle und chasch ume öpis meh gsorgets gä....



passiondream

nicht registriert

am 15.02.2008

Re: Hochzeitstext für kirchliche Trauung

Wa für en Text suechsch dänn? Für d Lesig, für d Fürbitte oder für d Hochzytskerze?



sara_lya  am 15.02.2008

Re: Hochzeitstext für kirchliche Trauung

Hallo passiondream

Es sötti e Text si für d'Lesig... wo üse Brutfüehrer grad nach dr Trouuig würdi vorläse!

[/url]



nordliecht  am 15.02.2008

Re: Hochzeitstext für kirchliche Trauung

eysi traiziigä wärdid i dä chilä en text uber eysäs kännälerne läsä, der si selber zämägstellt hend. d'läsig wird denn der pfarrer ha, uifgrund vo eysere iiladig, wie er eys kännäglernt hed und natürlich ai was susch nu so en läsig an re truiig beinhaltet. fürbittene werde verwandi und frindä haltä. so gits sicher gnuäg abwächslig.

griässli
nordliecht


miär freyid eys uif de 6. septämber 2008 :-)



passiondream

nicht registriert

am 15.02.2008

Re: Hochzeitstext für kirchliche Trauung

Viellicht gfindsch ja da e Lesig wo eu gfallt:

http://www.trauung.at/Fuerbitten__Lesungen.htm
http://hochzeitsportal-deutschland.de/44335/43803.html



sara_lya  am 15.02.2008

Re: Hochzeitstext für kirchliche Trauung

@nordliecht: bei uns ist es so, dass der Pfarrer unsere Geschichte erzählt und der Brautführer eine andere Geschichte über die Liebe erzählen / vorlesen soll...

@passiondream: vielen Dank für die Links... sie sind mir aber ein bisschen zu "heilig".. weisst Du, ich stelle mir einfach eine "normale" Geschichte über die Lieber oder so vor...

[/url]



passiondream

nicht registriert

am 22.02.2008

Re: Hochzeitstext für kirchliche Trauung

Hallo Sara

Viellicht seit eu die Gschicht über d Gfühl eher zue:

http://www.zeitzuleben.de/artikel/geschichten/gefuehle.html

Grüessli
passiondream



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.