Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Hochzeitstorte
Hochzeitstorte
 1 2
silver83  am 22.07.2009

Hochzeitstorte

etz han i mol nu so us gwunder hochzytstortä googlet und wow die prisä

isch es normal das do es stuck zwüschet 10 und 18.- chostet?!? susch isch tortä jo au nid sooooo tür bi 80 lüt macht das über 1400.-

wöviel hen ihr zahlt und was hen ihr fürtigi gno, glace- oder cremefüllig? chan mä au probierä was mä bstellt, oder isch das uf guet glück?

Lg silver


Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag



Muggi  am 22.07.2009

Re: Hochzeitstorte

Hoi silver
Mir zahle fürs Stück je nach ufwand zwüsche 4-6 fr. de devinitiv pris weissi garnid ha nid gfroget! Probiert hämer eis Stuck wie sies de so würde mache,sehr lecker gsi!
Jetzt gits en Banane,Ananasquark torte und ein stock Mocca creme torte!

lg muggi



silver83  am 22.07.2009

Re: Hochzeitstorte

hoi muggi, mit dem pris wer i au iverstandä.
schliessli muess mä jo meistens im resti au no öpis zahlä pro stuck wos servieren, will mä dä chuechä mitnimmt.


Lg und dankä für dantwort



Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag



Frettina  am 23.07.2009

Re: Hochzeitstorte

Mir zahled ca. 12.00 pro Person, lönd aber au zwei ganz spezielli Torte mache. Di eint hät min Zuekünftige gstaltet und di ander ich. Sini isch mit Birequarkfüllig, mini mit Himbeerquark. Und sie tüend gratis liefere.

******************************************************************************


Zuletzt bearbeitet am 23.07.2009



Inessa

nicht registriert

am 23.07.2009

Re: Hochzeitstorte

Eine kollegin von uns hat mal an einem geburi eine torte gebacken - wir haben sie vom fleck weg für unsere hochzeitstorte engagiert - es ist wie eine schwarzwälder aber leichter und mit weisser schoggi (drübergeraspelt - sieht hammer aus!) und himberren statt kirschen. die hochzeitsfigur habe ich von ricardo.ch, den 3stöckigen tortenständer haben meine eltern uns zu weihnachten geschenkt - sah toll aus und war megalecker!

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *



silver83  am 23.07.2009

Re: Hochzeitstorte

@frettina, bierquarktotä...tönt speziell, isch den sicher der renner. han i no nie kört oder gässä, muess i mol usprobierä, mit emnä eve
wen ihr öpis speziells wön isch 12.- ok. aber für normali turtä zahlsch jo au nid meh wie 5.- bim beck, oder?

@inessa, ja wen ä kollegin häsch wo das super chan isch das jo genial. ich weiss aber nid öb ich öpertem für 70 oder 80 lüt will tortä "ufs aug druggä" zum machä... isch sicher no mühesam in ärä normalä chuchi. isch sie beck-konditor?

ich han dich sowiso mol wöllä frogä vu wo sie dä tortäständer kauft hen, falls das weisch? ich chönt so einä guet für geburtstäg bruchä, mier sind ä grossi familiä und den gits immer 2-3 chüechä oder turtä.

Lg silver

Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag



Frettina  am 23.07.2009

Re: Hochzeitstorte

@silver83

Nei nöd Bier, - Bire (Birne) Wäk, Bierquark wär nüt für üs, mir händ beidi nöd gärn Bier. Aber für die wos gärn händ wärs sicher was.

Ja für ä normali Torte würed mer au nöd so vill usgäh. Mir wänd äbe spezielli Bilder (Tattoo-Motiv) und Verzierige druf ha.
*******************************************************************************



Inessa

nicht registriert

am 23.07.2009

Re: Hochzeitstorte

nein sie ist kein konditor, einfach naturtalent waren aber auch nur 30 leute und 3 kuchen haben gereicht. tortenständer gogglest du am besten, unser sieht so ähnlich aus (ist auch eine noch laufende auktion ):

http://www.ricardo.ch/kaufen/haushalt-un.../v/an574956582/

meine eltern haben den natürl. in d-land gekauft im haushaltswarenladen. weisse plastik (fällt aber nicht auf) und zum auseinanderbauen. sehr cool!

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *



Inessa

nicht registriert

am 23.07.2009

Re: Hochzeitstorte

nein sie ist kein konditor, einfach naturtalent waren aber auch nur 30 leute und 3 kuchen haben gereicht. tortenständer gogglest du am besten, unser sieht so ähnlich aus (ist auch eine noch laufende auktion ):

http://www.ricardo.ch/kaufen/haushalt-un.../v/an574956582/

meine eltern haben den natürl. in d-land gekauft im haushaltswarenladen. weisse plastik (fällt aber nicht auf) und zum auseinanderbauen. sehr cool!

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *



silver83  am 23.07.2009

Re: Hochzeitstorte

@frettina
ahhhhh, birä! ok, das tönt doch scho anders. han denkt din ma und sini kolegä heh gärn bier min paps wür das sicher mol probierä, ich hans aber au lieber süess als herb bim dessert

ich han denkt ich frog mol do in der beckerei und den no bim migros no a wöviel der personäpriis isch.


@inessa
der vum ricardo han i au scho gseh, aber ich weiss nid öb mä dä au chan usänand neh zum versorgä den platz hät mä nie gnueg

gseht dinä au so us, und du chasch nä jo ussänand neh, gäll?


Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.