Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   hochzitschleider probiere....
hochzitschleider probiere....
 1 2
purple  am 22.02.2009

hochzitschleider probiere....

hoi ier liebe,

ha en wichtigi frag, und zwar hürat ich mi schatz im summer 2010... bi natürlich ezze scho mega hibbelig und mags chum erwarte. ha scho alli brutheftli dihei, wo mä am kiosk cha chaufe und bi ai ade hochzitsmäss z luzern gsi...

ha euch mal welle frage, eb ich mid minä fründinnä unverbindlich i div. brutgschäft cha gah go probierä, wot ja schliesslich miis traimchleid gfinde... und das brücht doch zit... gah ja nid nur i eis gschäft und säge, wo ja, de nimm ich das!
wiä hend iär das gmacht, oder würdet das i minerä situation mache? ha nämlich nid z gfühl, dasses no z früe isch, will z früe chame nie go umeschneugge... gälled =) und funktioniert dass, chame eifach verbi gah, oder muäss mä äs telefon gäh?

bi überjedi antwort dankbar!
liebi grüessli



Zuletzt bearbeitet am 22.02.2009



Stern  am 22.02.2009

Re: hochzitschleider probiärä....

Hallo purple

Ich denke schon, dass du unverbindlich in div. Brautmodegeschäfte gehen kannst um Kleider anzuschauen. Wie das mit dem probieren ist weiss ich nicht genau... ein beiden Geschäften wo ich war hat mich die Verkäuferin gefragt, wann ich den heirate. Keine Ahnung was sie gesagt hätte, wenn ich gesagt hätte erst im Sommer 10. An einem Samstag hat es ja immer sehr viele Bräute in den Geschäften. Ich würde dir empfehlen, wenn du schon noch so lange Zeit hast mal unter der Woche zu gehen. Du kannst dich ja telefonisch anmelden und sagen, dass deine Hochzeit erst im 10 ist. So ist die Verkäuferin vorbereitet und weiss, dass du noch Zeit hast! Allerdings würde ich mich nicht zu früh für ein Kleid entscheiden!!! Vielleicht ist DEIN Kleid ja auch erst bei der neuen Kollektion für den Sommer 10 dabei? Man weiss ja nie... oder vielleicht findest du im Ausverkauf von der 09 Kollektion dein Kleid. Fände es schade, wenn du nur weil du keine Geduld mehr hattest so früh ein Kleid kaufst und wenn dann wirklich "deine Zeit" kommt, du dich damit zufrieden geben musst.

Geniesse die Vorfreude, die ist ja bekanntlich die Schönste!!! Für so wichtige Entscheidungen hast du noch genug Zeit.

lg



Nadine123  am 23.02.2009

Re: hochzitschleider probiere....

Sali Purple

Also, ich kann nur sagen, dass ist sehr gefährlich. Ich heirate auch erst im Sommer 2010 und habe mein Kleid schon seit einem halben Jahr Bin betr. Rabatt ins erste Geschäft gegangen. Wollte eigentlich nur schauen, was es so gibt, habe es der Verkäuferin auch gesagt und schlussentlich bin ich mit meinem Traumkleid zu einem Preis rausgelaufen, den man sich nur träumen kann. Also, meinen Rat an dich, wenn du sowieso so viel Zeit hast, würde ich die Augen offen halten betr. Umbauten oder Ausverkauf. Dann haben Sie sowieso mehr als eine Verkäuferin im Laden.



Stern  am 23.02.2009

Re: hochzitschleider probiere....

Hallo Nadine123

Was meinst du mit "... dass ist sehr gefährlich"?

lg



Nadine123  am 25.02.2009

Re: hochzitschleider probiere....

Das ich jetzt das kleid schon 2 Jahre vor dem Hochzeitstermin habe. Schlussentlich kaufst dus egal wan du heiratest....



maju  am 25.02.2009

Re: hochzitschleider probiere....

hoi Purple
auso i mues ar Stern chli rächt gä! d vorfreud isch doch o schön! u äbe dä mit nume chli ga schnöige isch würklich gfährlich, das ha i nämlich o gmacht! mir si z Bern ir stadt gsi, u hei gfunde mir chönt doch chli ga schnöige u si i Pronuptia! i ha gwüsst, dass das nid grad dr billigst Lade isch aber i ha gfunde, dasme dert sicher gueti Beratig überchunnt u i ha gwüsst das i o no 9 Monet zyt ha u vo dämhär würklich nume chli wot umeluege.............. ja aber das isch du nüt gsi! nach 1 stund ha i mis Kleid gha, äs isch z erste gsi wo i probiert ha! i has zwar den no nid kouft, u bi no i angeri Läde ga äs besserts (was i mim Fall äs billigers heisst) sueche! erfolglos........... drum überleg guet wo du aus erschts häre geisch u wenn......... isch ä gratis Tipp!
mir hürate am 02.05.2009



pearl  am 25.02.2009

Re: hochzitschleider probiere....

Liebi Purple,

ech verstoh dech Bestens! Genau so ben euch au gsi Du besch am Afang vo dine Hochziitsvorbereitige, am liebschte wördsch grad alles metenand in Agreff näh ond natürlech wetsch met em schönschte afoo. Die fiese Heftli machet die Sach ned besser, well me gseht so vell schöni Chleider ond Accesoires, das mer grad alles wett probiere.
Aber besch secher, dass grad met em "Highlight" wotsch afo? Ech has denn folgendermasse gmacht: Mer händ zerscht mol agfange met de Eckpfiler wie Reschti, Chele, Datum.... Denn han ech mer us all denen Heftli die Siite usegnoh wo mech agsproche händ. Imene Ordner heds denn so Kategorie ghä wie Reng, Schleier, Schueh, Blueme...usw. Ond denn han ech meh ond meh gmerkt i welli Rechtig das es sell goh. Es hed sech so zämegfüegt wie nes Puzzle.
Ond nochdem ech öbbe gwösst han wie mis Bruutkleid sell usgseh han ech mech zmetzt drii gstörzt. (Glaub mer, es geht so vell Uswahl, do besch froh e chli z wösse i weli Rechtig s di zieht)
Ha den mis Chleid bem Brautmode Wicky kauft ond zwar im Oktober/Novämber im Usverchauf. Be rächt vell gönschtiger cho! (30% Rabatt) Döfsch au ned vergässe, dass s Bruutchleid en grosse Budgetposchte esch.
Be ganz ehrlech, das esch vo de Hochziitsvorbereitige bes jetzt s schönschte gsi wo ni erläbt han. Spar der das doch nochli uf. Ech schwörs, wenn du jetzt gosch "nor mol go luege" denn chonsch met eme Chleid hei. Me cha ned wederstoh!

So, demet beänd ech jetzt min Roman...... wönsche der no en tolli Vorbereitigsziit, gniess sie in volle Zög, sie goht vell z schnell verbii

Liebe Gruess pearl

Das Warten hat ein Ende: Zivil 23.April 09/ Kirchlich 02.Mai 09



pearl  am 25.02.2009

Re: hochzitschleider probiere....

Ha, esch mer no öbbis i Senn cho!!!

Wenns ächt ned chasch ushalte gang der doch scho mol öbbis schöns vörs Zivile go sueche. Au det chan mer imene Obigchleid hürote. Esch zwar nonig s ultimative Bruutfeeling, aber scho mol en Vorgschmack ond e chlises Zöckerli för dech. Vellecht bruucht jo dine Trauzüügin au no öbbis, oder dis Mami, oder.......



Stern  am 25.02.2009

Re: hochzitschleider probiere....

muss doch noch etwas sagen...

auch bin ich der Meinung, dass das Kleid nicht nur zur Person sondern einfach zu allem stimmen soll... auch zur Location! Wenn ich kirchlich heiraten würde, hätte ich mir ein anderes Kleid ausgesucht als ich jetzt habe. Denn ich finde, dass zur Kirche Schleppe und Schleier passen, nicht aber zur Trauung auf dem Zivilstandesamt. Mein Kleid hat keine Schleppe und ich bin super happy damit, es passt zu mir, meinem Partner und zur Location. Für mich war klar, dass ich mein Kleid erst aussuchen gehe, wenn die "Eckpfeiler" v.a. Location gebucht sind.

Aber ich weiss, meine Meinung ist da etwas speziell...

lg



dee-dee  am 26.02.2009

Re: hochzitschleider probiere....

Ich kann dich verstehen, ich würde am liebsten auch in den nächsten Laden und Kleider anprobieren. Aber ich versuche mich zurückzuhalten und frühestens im Juli/August zu gehen. Vielleicht auch erst, wenn Ausverkauf ist..

Habt ihr denn schon Sachen fix geplant, Location?


* * * * *

Wir heiraten im MAI, aber erst 2010




 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.