Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Ideen für Einladungskarten/Themen
Ideen für Einladungskarten/Themen
 1 2 3
Broncos  am 22.11.2013

Re: Ideen für Einladungskarten/Themen

Hallo Zusammen
Vielen Dank für eure Hilfe!! Angyyy du hast uns die zündende Idee geliefert. Da wir auch sehr viel auf Reisen sind, werden wir die Einaldungskarten auch in Boarding Pass Optik gestalten (sorry für s "ideenklauen"). Da wir sehr viel in den Staaten waren und in den nächsten Jahren auch dahin auswandern werden, werden wir jeden Tisch nach einem amerikanischen Staat benennen und mit Fotos von uns in diesen Staaten und Ortstafeln dekorieren :) Die Tischkärtchen werden dann wieder Boardingkarte ähnlich mit dem entsprechenden Tisch/Staat als Destination :)
Bin gerade total happy, dass ich was gefunden habe, dass so super passt und damit auch gerade die Tischdeko entstanden ist... Nochmals viiiiiilen Dank!



LaMariee  am 22.11.2013

Re: Ideen für Einladungskarten/Themen

@Angyyy: auso mir hei dänkt, mir wette de aus Tischkärtli so chlini Köfferli.. hani mau im Internet gfunge, aber muess de no luege wo dassme sä cha choufe.... u när hani uf Pinterest scho mega viu Ideene gsammlet.. aber wiä dassmrs gnau mache weissi no nid....
u üsi Abegest hei ir Iladig es Flugticket drinne
u wo heit dir schüsch no zThema ufgriffe?



MsJenaya  am 22.11.2013

Re: Ideen für Einladungskarten/Themen

@Broncos wow super hesch scho e Idee wo zu euch passt! das mit de verschiednige Staate uf de Tische findi super! Das wird sicher mega schön. Und we me mau weiss was me eso chli wot, fallt eim die ganzi Planig grad viel liechter. Wenn weit dr de hürate?



Broncos  am 22.11.2013

Re: Ideen für Einladungskarten/Themen

MsJenaya: Genau, bin grad wieder voller Elan bide Planig
Mir hend bereits am 14. Juni 2013 zivil ghürate und werded am 14. Juni 2014 ide Chile hürate... Wenn isch din grosse Tag gs? Was hend ihr füre Tischdeko gha?



angyyy19  am 22.11.2013

Re: Ideen für Einladungskarten/Themen

Broncos: schön hesch dür mi post e inspiration becho gäu mängisch bruchtme nume e chlini idee wo när grad mänge fade tuet spuele... mir hei üs zwüsche dere boardingkarte unem reisepass entschide, dr reisepass wär eifach mega ufwändig gsi zum mache...u machder kener sorge; " ideeklau" fingi überhoupt nid, finges auso ganz e cooli idee das dir das no mitem thema amerika mixet chamer öi tische ganz guet vorstelle !! Mi cha haur scho viu mache.we de e entwurf hesch vo dä iiladige i wär de gwundrig!!

LaMariee: ha o no nid soviu aber ha dänkt uf de tische so rundi bucheti glas vase, am bode mit sand u när öppis mitere calla dri lege, und uf tische när mit blaue glassteine u muschle, weis no nid gnau. u im saal heimer e grossi neamer wand.di hani bim letschde gspräch entdeckt, dert tüemer e slide show mit föteli vo üs u wo mir scho überau si gsi zeige. das mite köfferli fingi mega härzig!



LaMariee  am 22.11.2013

Re: Ideen für Einladungskarten/Themen

@Broncos: fingi ou ganz ä tolli Idee mit dä USA wär für üs ou no öpis gsi... aber da mir äbe us Hochzytsreis de uf Australien wei, u üs das ou wei "la schänke", passt USA äbe doch nid so guet... aber si äbe schüsch ou rächt Fan vo däm Land
Wo häre weit de dir uswandere weni darf frage?

@Angyyy19: das mit dä Müscheli fingi ou sehr ä schöni Idee.. da fingsch sicher viu Sache so chli zum Thema Strand u so Das mit dä Föteli vo dä verschidene Reise fingi ou ä cool Idee wäri de villech ou no öpis für üs....
mir hei ou scho überleit öbmr de jede Tisch nachemne Land womr scho si gsi wei benenne... weiss aber no nid gnau wasmr de när mit dene Tischnäme überhoupt wei afa...
bisch du ou uf Pinterest?



Broncos  am 22.11.2013

Re: Ideen für Einladungskarten/Themen

LaMariee: Wenn alles klapped werdemer uf Colorado uswandere (Drum au min Avatar und de Name, bin riisige Denver Broncos (American Football) Fan) Mir wend üs au d Flitterwuche (uf de Maledive) schenke la und hend üs au scho überleit, öb den USA ned passt. Aber da mir ja det ane uswandere wend, hemer denn gfunde es passi doch...
D Cousine vo mim GG het a ihrere Hochzyt ebe au Tisch mit Näme gha und denn sind bim igang zum Saal Kürbis (sie hend im Herbst ghürate) mit em Tischname druf gsi und d Persone am Tisch mit Drahtfähnli drigsteckt. So isch eifach defninert gsi, wer a wellem Tisch sitzt, aber denn ned wo genau am Tisch. Das hani no cool gfunde... Ich stells mer bi üs so vor, dass denn d Lüt bim Igang ihri "Boardingcharte-Tischchärtli" bechömed und so denn wüssed zu welere Destination/Tisch sie müend :)

Zuletzt bearbeitet am 22.11.13 15:11



LaMariee  am 22.11.2013

Re: Ideen für Einladungskarten/Themen

Ah Colorado kenni gar nid.. wiä chömet dir de zu däm? ah FootballFan cool de wärsch ja de ide USA am rächte Ort
Ja auso we dir dert häre weit uswander passt doch das uf jedefau
das fingi iz ou no ä gueti Idee, weme eifach seit a welem Tisch, aber nid genau dr Platz vor git...



angyyy19  am 22.11.2013

Re: Ideen für Einladungskarten/Themen

LaMariee: bi nid uf pinterest, ha zersch müess ga luega was das isch


das mit de tische heimer o no überleit gha, ob mir tische nach land wei mache, aber isch wi du seisch ; hei nid so gnau gwüsst wi mir de das när wei umsetze,dases de glich kes chaos git uf de tische.so heimer its aus glich.

Broncos: das mit de usa passt ufaufäu, sit scho so mängisch dert gsi, u we dir eh das ziu heit us z'wandere isch das thema träffend usgwählt o we dir uf dr insle flitteret



Broncos  am 22.11.2013

Re: Ideen für Einladungskarten/Themen

LaMariee: Ich han scho mal während em Studium für e Summer in Colorado gwohnt und min GG isch während dere Zit in Washington DC ade Uni gsi und mir hend üs amigs gegesitig bsuecht Sit denn isch eigentlich klar, das mer det ane uswandere wend, d Lüt, S Wetter, eifach alles passt
Das mit de Tisch findi sones super zwüscheding zwüsched fester Sitzording und völlig frei

angyyy wärs möglich das mer euchi Iladigcharte per PN chöntsch schicke? Wür mi mega wunder nä



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.