Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Info wegen Allergiker/Vegis
Info wegen Allergiker/Vegis
 1
Eleni07  am 23.01.2011

Info wegen Allergiker/Vegis

Hoi zäme,

bi grad mit dä Iladigscharte beschäftigt und jetzt weiss ich eifach nüme witer...
Vo dä gladne Gäst muesi ja wüsse, obs Vegis und/oder Allergiker drunter hät, und ich weiss jetzt eifach nöd, wiä ich das Integriere sell. Macht mer da en Zuesatz i dä Iladigscharte oder schriebt mer das sogar ine oder tuet mer das erscht im nachhinein kläre mit villicht no andere Infos? Ha ächt kei ahnig, wiä mached ihr das? Für Aregigä bini ächt dankbar!

DAnke und grüessli Eleni



trobadora  am 24.01.2011

Re: Info wegen Allergiker/Vegis

Hallo Eleni

Das haben wir uns auch überlegt. Aber unsere Anzahl Gäste ist noch so überschaubar, dass wir eigentlich von den meisten wissen, was sie essen und was nicht und ob Allergiker dabei sind. Ansonsten haben unsere Eltern die Aufgabe, dies bei den jeweiligen Verwandten zu erfragen. Von dem her kommt es nicht auf die Einladungskarte, da stehen eh schon genug Infos...

Grüässli



coco11  am 24.01.2011

Re: Info wegen Allergiker/Vegis

Hoi Eleni

Bei uns steht auf der Homepage beim Hochzeitstag unter wichtige Informationen, dass die geladenen Gäste, welche ein Vegi-Menu oder so wünschen, uns das mitteilen sollen.

Liebe Grüsse
coco

Wir freuen uns auf den 23.07.2011



sheilyn  am 24.01.2011

Re: Info wegen Allergiker/Vegis

zuerst wollten wir dies auch auf unsere hochzeits-HP schreiben ala "bitte bei uns melden".

da wir aber eine relativ gut überschaubare truppe von gästen hatten, kannten wir die ja alle und somit wussten wir auch (evt kurz bei den schwiegis nachfragen) wer vegi und allergiker war.
je 1 person hatten wir bei unseren 30 dabei.

dies erübrigte sich jedoch, als wir unser menue bestimmten. nämlich buffet. = problem frei, da es für jeden was dabei hat.

weisst du wie viele gäste ihr seid? sonst würde ich es von mund zu mund nachfragen.


.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

Zuletzt bearbeitet am 24.01.2011



Eleni07  am 24.01.2011

Re: Info wegen Allergiker/Vegis

Mir sind am Abig au nöd so vill, +/- 25 Lüüt. Ja dänn dänki, chamer würkli sälber nafröge (wämmers nöd scho weiss). Mir händ eus gäg ä homepage entschide, drum fallt das sowiso weg. Nafröge isch wohl würkli s'eifachste, will d'Iladig möchti ja würkli nöd überlade. Danke eu, scho wieder äs problem weniger

Da fallt mer grad i, all diä wo kei homepage (ka) händ, tüend ihr so Situationsplän au grad mit dä Iladig mitschicke? Oder händ ihr das erscht spöter nagschickt, wo ihr au d'Amäldige ka händ?

Gruess Eleni07



Doesli  am 24.01.2011

Re: Info wegen Allergiker/Vegis

I ha d Erfahrig gmacht, dass grad d Allergiker guet zu sech säuber luege u sech mäude oder laktosefreii Milch für is Kafi oder glutenfreis Brot säuber mitnähme.
Mir hei aber o Buffet u de chöi si säuber uswähle. Wüu mer wüsse, dasses es paar wenigi Vegis het, wärde mer o luege, dasses ufem Grill o Gmüesspiessli het - di hani nämlech säuber ou wäuz gärn :-)



Soefeli82

nicht registriert

am 24.01.2011

Re: Info wegen Allergiker/Vegis

Mir hei zwar ä Homepage gmacht aber mir hei dert druffe ke Situationsplan ka. üser gescht si vo üsne trouzüge agschribe worde und dert hei si ä situationsplan bigleit.

Ig würd d iladig nid ds fescht überlade. liäber d trouzüge no la ä brief schribe unds när dert mitschickä.

Mir si 60 persone gsi am abe und bi dä meischte heimer gwüsst, öb si Vegi oder Allergiker si. Ussert bi dene, wo grad früsch si zur Familiä gstoose (nöii partner z.b). Mir hei Buffet ka und dert isch o für Vegis öbis derbi gsi. Das isch halt scho ä vorteil vom buffet.

Ig ga dervo us, dass diä Persone vo Vegis oder Allergiker si o chöi redä u chöi sägä "los ig isse de ke fleisch, oder ig bi allerigisch uf das u das".

LG Soefeli

** Es war einfach traumhaft - 20. & 28. August 2010!!**



stella1987  am 14.02.2011

Re: Info wegen Allergiker/Vegis

wir haben ein separates infoblatt gemacht mit den wichtigsten infos.. da bei uns kein reis geworfen werden darf bei der kirche und noch solche sachen.. da haben wir gleich geschrieben dass sich allergiker/vegi beim anmelden bitte dazuschreiben müsen..
wir haben 1 laktose 1 gluten 1zimt und ingwer und 1 die eine spezielle schwangerschafts diät machen muss.. das melde ich im rest und zeichne sie dann im tischplan farbig ein..d ann hast du am schönsten tag keine lästigen fragen vom servicepersonal.



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.