Registrieren | Suche | Anmelden |
Inspiration | ||
1 2 3 | ||
himbeer am 27.11.2012
Re: Inspiration das stimmt. ich ha mer au agwöhnt bi andere lüt nur drüber rede wenn sie vo sich selber fröged. mis mami hät sitem brutkleidkauf am samstig au chli meh interesse und hät scho gmeint sie well denn d location no aluege demit sie wäg de deko cha luege und so... hihi | ||
| ||
elea am 27.11.2012
Re: Inspiration jo genau maches au so, wend lüt froge den verzeli ond soscht hocki of mis müli ond schribe do es forum bi mim frönd müessi au emmer luege dassi ehn ned jede tag met tusig hochzits froge bombardiere. er organisiert gar ned gern ond för ehn bedütet d hochzit eifach dass er den em september em azog echzitig det stoht ond zobe sin rinsfilet chan esse | ||
himbeer am 27.11.2012
Re: Inspiration haha sehr schön :-) | ||
valey am 27.11.2012
Re: Inspiration I LOVE PINTEREST :))) | ||
himbeer am 27.11.2012
Re: Inspiration es macht leider voll süchtig. ich ha gester sicher 3 stund lang umegsurft | ||
elea am 27.11.2012
Re: Inspiration es macht total söchtig! und ebe dor da dass es emmer weder neui beldli het, chasch jede tag weder neu avo ond alles dore luege | ||
himbeer am 27.11.2012
Re: Inspiration ou das isch doch herzig. ja ich verstah ja au dass so details für manne halt nöd so interessant sind... ebe nämed mer jetz pinki rose oder rosaroti... er gseht ja nöd mal de unterschied :-) | ||
elea am 27.11.2012
Re: Inspiration haha jo das stemmt :) genau glich bide bluemeart. e blueme esch doch för eh eifach nome e blueme ond die gsend jo all glich us :) | ||
Emma13 am 27.11.2012
Re: Inspiration ahahah isch luschtig wie die Manne eifach alli glich ticket... | ||
valey am 28.11.2012
Re: Inspiration also projectwedding.com isch au no guet :) | ||
1 2 3 |