Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Karten für Ballone - Porto
Karten für Ballone - Porto
 1
mausi007  am 18.03.2009

Karten für Ballone - Porto

Hallo zusammen! Weiss vielleicht jemand ob man die Karten für Ballone frankiert oder nicht?

Hat vielleicht jemand Erfahrung damit? Vielen herzlichen Dank für Eure Mithilfe! Mausi



mausi007  am 18.03.2009

Re: Karten für Ballone - Porto

... wenn man die Karten nicht vorfrankiert, schickt die doch sicher niemand an das Brautpaar zurück. Auf der anderen Seite, wenn man 100 Stutz für Porto ausgibt und niemand findet eine?...
Bin echt etwas ratlos
Mausi



Frangipani  am 18.03.2009

Re: Karten für Ballone - Porto

Hi Mausi007
An den Hochzeiten an welchen ich Gast war und ein Ballonfliegen stattfand, waren die Karten alle vorfrankiert. Die kann man glaub ich grad so fertig kaufen. Frag mich jetzt nur nicht wo!
Aber selber machen geht ja sicher auch... ist halt einfach zeitaufwändiger..



fraztaz  am 18.03.2009

Re: Karten für Ballone - Porto

hallo mausi007

ha grad chlei für di googlet. bi einärä siitä hani folgendes gfundä : Frankieren der Karte wird nicht empfohlen da die Frankatur im Ausland nicht gültig ist." --> macht irgendwie no sinn. u i denkä o, das es höllä tür wird. weiss ja nid wieviu da amig würkli zrugg chömid.

http://www.hochzeit.at/forum/luftballons...mmen-t8919.html

u da no s'paar sachä über ballons vomä östriichischä forum


Am 05.09.09 isch es sowiet!



Frangipani  am 18.03.2009

Re: Karten für Ballone - Porto

Hoi Fraztaz
Du häsch da scho recht, dass wahrschinli die wenigste gfunde werded. Aber meinsch nöd, dass dänn die gfundene Kärtli gar nöd erst zruggschickt werded, wenn dä Finder sie no sälber muess frankiere?



fraztaz  am 18.03.2009

Re: Karten für Ballone - Porto

das hani mir o scho überleit. häsch sicher recht. aber wenn me würdi drufschriibä: einfach in den nächsten Post-Briefkasten werfen....? viellicht chames de so machä das s'bruutpaar d'frankatur zahlt (würd me ja sicher gärn machä für so öppis). s'hät o so äs biispiu uf därä östrichischä forum-siitä. oder bi dä poscht aafrogä, wie me da söu schriibä, damit's aachunt. i denkä so chönt da scho no funktionierä. ? ! ?

Am 05.09.09 isch es sowiet!



Frangipani  am 18.03.2009

Re: Karten für Ballone - Porto

Ja das stimmt, dänn müesst eifach s Bruutpaar nafrankiere. Das wär no e gueti Idee. Das gaht aber glaubs nume wenn dä Absender, bzw. Iiwärfer kei Adresse drufschribt? Hmm, muess mal bi de Kollegin nafröge wo au so öppis gmacht hät am Hochziit wie sie das gmacht händ..



muraki

nicht registriert

am 18.03.2009

Re: Karten für Ballone - Porto

www.ballone.ch evtl. findest du dort etwas. Ich habe dort als Trauzeugin Dekoballone bestellt.



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.