Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Kartentext
Kartentext
 1 2
tonie  am 26.11.2009

Re: Kartentext

ou silver83 gar keis thema.

bi mir wirds weder e gschänkliste no en gäldspruch gäh, nur über meine leiche.
Obwohl, wo din itrag gläse han, chönt ich mir das scho no überlegge, ob ich nid uf de letschte Siite no schriibe. Mir wünsched eus e Keenwood chuchimaschinä und en neuä dampfkochtopf und den felht üs no es 24 teiligs bstecksett. findi eigentlich no rächt e gueti löösig.

Beim Heiraten gibts keine No-Go's. Ausser nicht erscheinen.
Wenn ihr alle eure Gäste beide kennt, braucht ihr die Vornamen nicht. Meine Meinung.



silver83  am 26.11.2009

Re: Kartentext

ja, will do nu niemertem uf dä schlipps stoh

also mier machens etz ohni resti und ohni riisä namä uf der iladig. alli infos gits dem vum tätschmeister. denkä das es langet wens es paar wuchä vor em hochziit erfahren wos znacht git zum planä. und mier machen glaub eh en heifahrtservice.



.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



chloro  am 26.11.2009

Re: Kartentext

MIR HÜROTE
am 26. Juni 2010
am XY ir Chile XY
Du bisch härzlech für d Trouig, s
aschliessende Apéro und d Fyr am Obe iglade.
S’ Apéro isch XY,

Mir würde üs sehr freue,
we Du dä Tag mit üs fyrisch.

Bitte mäudi di bis Ändi März bi üs aa oder ab. Merci

Das isch üse TExt für die gladne Gescht. Ufm Ilageblatt.När chunnt no üsi Adrässe u e chline Spruch.Mire Meinig naa bruchts nöd me



Soefeli82

nicht registriert

am 27.11.2009

Re: Kartentext

Mir hei ä Falzcharte u diä gseht so us:

Vordersite: äs foto vo üs hei mit em ne spruch.

Innesite links: äs foto vo üs (gägä ds liächt, also üser umrissä) über diä ganzi site u mir si dert mit de vornämä agschribe

Innesite rächts: das mir üs samstig 28.08.2010 am 14.00 ir chilchä xy ja wort gäbä u dass si zum apero um aschliessende fescht iglade si.

Rücksite: si rächts 2 nici-schäfli mit der bitt dass si sech bis denn u denn sölle amäldä, üsi adrässä u üsi homepage

meh heimer nid druffe. mir mache ä homepage u dert steit när alles wichtige drinne u für diä wo ke internet hei, wiä üsi grosis, dene tuämers de sägä. usserdäm wärä üser trouzüge mit de gladne gescht eh no kontakt ufnäh. si wei sech no vorstelle u sägä das si d asprächpersone si we irgendöber a üsem hochzit wet ä bitrag mache.

lg soefeli

Zivil: 20. August 2010


Kirchlich: 28. August 2010



Henkichen  am 27.11.2009

Re: Kartentext

Hallo zusammen.

Ich habe auch ein text problem.
Die Einladungen zur Trauung (heiraten nur standesamtlich) und für die Feier sind nicht das Problem. Unsere Hochzeit wird in Deutschland (Ostsee) stattfinden. Also 1200 Km von Bern entfernt. Wir haben uns überlegt mit unseren Arbeitskollegen nachträglich einen Apero zu veranstalten.
Nun frage ich mich, wie ich die Einladung formulieren soll. Muss ich nen Grund nennen warum ich sie nicht zur Hochzeit einlade?

Lieben gruss



tonie  am 27.11.2009

Re: Kartentext

nein, das musst du nicht. sie sind ja eingeladen, nämlich zum Apero. Und darüber werden die sich bestimmt sehr freuen.
mach doch einfach eine Einladung auf der steht. wir heitraten am xx.xx.xxxx in Deuschland und laden euch herzlich zum Hochzeits-Apero am xxx, um, xxx Ort ein.



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.