Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Keine Kinder am Abendanlass
Keine Kinder am Abendanlass
 1 2 3
Pfu

nicht registriert

am 04.10.2007

Keine Kinder am Abendanlass

Hallo Zusammen

Wir wünschen, dass die Abendgäste keine Kinder ans Essen mitbringen. Hat jemand eine Idee, wie man das in der Einladung elegant formulieren könnte?

Merci & Gruss



Suse  am 04.10.2007

Re: Keine Kinder am Abendanlass

Hallo

Wir wollten dies auch nicht.
Wir haben in der Beilagekarte mit der sich die Gäste anmelden mussten nur die Namen der Freunde und Verwanten geschrieben. Die Kinder nicht erwähnt.
(Bsp. Sarah & Manuel, Ihr seit herzlich zu unserem Hochzeitsfest eingeladen...)
Ich haben die betroffenen dann bei Gelegenheit angesprochen wo sie ihre Kinder hingeben können und ob das für sie so in Ordnung sei.
Bei uns war es dann kein Problem, alle Kinder waren in der Kirche und am Apéro dabei und wurden dann vor wir ins Restaurant gingen von Ihren "Aufpassern" abgeholt. So konnten es alle geniessen, nicht nur wir sondern auch unsere Freunde und Verwanten.

Ich würde es wieder so machen.

Viel Spass beim organisieren...



Bridzilla  am 04.10.2007

Re: Keine Kinder am Abendanlass

Wir haben auch lange hin und her überlegt und haben dann auf der Einladung für den Abend geschrieben:

Kinder sind in der Kirche herzlich willkommen, am Abend bleiben sie zu Hause.

Liebe Grüsse
Bridzilla



Pfu

nicht registriert

am 08.10.2007

Re: Keine Kinder am Abendanlass

Merci für Eure Tipps!



moni  am 04.12.2007

Re: Keine Kinder am Abendanlass

wir haben das wie folgt gelöst:

Eui Chind...
Aes wäri sehr chön, wänn eui Chind dä Tag dur debii sind und mit euis tüend fiire. Am Abig wünsched mir euis es Fäscht ohni Nachwuchs. Mir zähled uf Euies Verständnis.


Mir händ dänn au alli gfräget obs es Problem isch aber bis jetzt isches das nöd, resp. hät niemmert öppis gseit....

Ich finds guet, wenn mer seit, suscht ärgeret mer sich dänn nume a dem Tag.



cannella  am 05.12.2007

Re: Keine Kinder am Abendanlass

Salutti zäme

Mier hend das au ned wellä und hend das emal uf üsere Homepage wie folgt formuliert:

Chind sind i de Chile und am Apéro härzlich willkomme!

Mier bitted aber d Hochziitsgäscht, dass üchi Chind de Rescht vom Tag (nach em Apéro) mit de Grosseltere, Gotti, Götti, Fründe oder Bekannte döffed verbringe...

...so chönd iehr als Eltere au wieder mal en unbeschwerte und romantische Abig gnüsse

Ich dänke, mier wärdid de uf em Chärtli au so öppis ähnlichs mache wie mit de Näme, dass nur die vo de Eltere druff stönd.

Bi üs isch es sogar so, dass mim Fründ sini eigete Chind nach em Z Nacht abgholt wärdid, so dass es au würklich üse Abig wird. Die zwei Chnöpf sind bis denn fascht 8 und 6 1/2 jöhrig und es wär ihne spöter am Abig eh nüm wohl, will sie nach de 9ne Todmüed sind und das nach somene "asträngende" und spannende Tag sowieso! Bi ihne isches halt eifach es bitz andersch als bi "frömde" Chind und drum hemmer dänkt, dass sie bis zum Znacht döffid bliibe...

Findet iehr das doof, dass "üsi" Chind andersch als die andere behandlet wärdid? Würid iehr als igladni Eltere das empfinde? Bi mer drum jetzt grad nüm sicher...

Es Grüessli

Cannella



serry  am 05.12.2007

Re: Keine Kinder am Abendanlass

HI Cannella

Ech gfends rechtig, dass d Chend vo dim Schatz zom z Nacht bliibid, schliesslech ghörid si jo zo euchere Familie ond ehr send d Eltere (zell dech jetz eifach au dezue...... :0) )
Dass sie nochhär abgholt wärdid, gfendi au sehr guet, well sie jo denn wie du seisch sowieso müed wärdid, ond ehr zwöi denn euchi Party so rechtig chönd gniesse ond ongestört chönd fäschte. Das esch jo au euches Rächt !
Also muesch öberhaupt ned schlächts gwösse ha, gägenöber andere gladne Gäscht met Chend !!
Also, minnere Meinig no hender das sehr guet glöst!

LG

Serry

Kirchliche Trauung 24.05.08



madmadi  am 05.12.2007

Re: Keine Kinder am Abendanlass

Hmmm... uf die Idee send mer jetzt no nie cho...

Ich be de Meinig, dass alli Eltere sälber sölle entscheide, öb si die öbermüedete Chind wänd nocheschleppe ond velecht scho gli müend hei go oder öb si di Chline be Grosseltere, Gotti/Götti o.ä. wänd "abgä".

Mache das no vel, dass si bereits be de Iladig mitteile, dass d Chind am Obe ned selle debi si?



Pfu

nicht registriert

am 05.12.2007

Re: Keine Kinder am Abendanlass

Nein, nein, so eine Entscheidung kann man nicht den Eltern überlassen.
Die schleppen dann ihre Kinder alle sowieso mit und gehen auch nicht, wenn die Kinder "nörzig" sind. Und dann dreht sich der ganze Abend nur noch um die Kinder. Alles schon erlebt, muss ich nicht haben.



cannella  am 05.12.2007

Re: Keine Kinder am Abendanlass

Danke Serry, das beruhiegt mich jetzt, dass du au gfindsch, dass üsi Chind chli andersch döffid behandlet wärde. Und das mit üs als "Eltere" gsesch du scho richtig, wenn ich vo dene zwoi Schätz rede, sägg ich immer üsi Chind ;-) Sinds ja eigentlich au, nur han ich sie ned sälber uf d Wält bracht *smile* (Das Thema chunnt bi üs de zwar scho au no...)

Mier "kümmered" üs grundsätzlich ned eso um d Meinig vo üsne Gäscht (vorallem au was d Gästeliste agahd), aber es wür mi de glaub glich chli stressä, wennt stinkigi Eltere am Fäscht debii hättsch, nur will üsi Chind en Sonderbehandlig übercho hend. Aber mier wettid würklich ned, dass am Abig no (wies Pfu so schön gseid hed) "nörzigi" Närvesägene ume sind und drum hend mier üs für das entschiede.
Üsi Trauzüge hend sälber zwoi chlini Chind und de chönnted sie das ganze au ned glich gnüsse, wenn die Chline no debii wärid. Aber für sie isches eh nie zum Thema gstande!



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.