Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Keine Kinder am Abendanlass
Keine Kinder am Abendanlass
 1 2 3
serry  am 05.12.2007

Re: Keine Kinder am Abendanlass

bitte Cannella !!

das thema, schlächts Gwösse oder Angst vor de Meinige vo anderne Lüüt, oder vo Lüüt wo ned iglade send.. das chond emmer weder i dem Forum vor... ech ha mer au scho diversi Gedanke öber gwössni Sache gmacht.. aber schlossändlech eschs halt eifach üses Fäscht, ond es esch DAS Fäscht vom Läbe ond denn dänki gots om üs, was mer wend ond ned om anderne ehrne Wönsch !

LG

Serry


Kirchliche Trauung 24.05.08



madmadi  am 05.12.2007

Re: Keine Kinder am Abendanlass

Ich glaub', mer wörd's als Mueter sälber i Senn cho, mini Chind id Hüeti z gä, bsonders, wenni no i irgend ere Form engagiert wär - aber äuä öberlege wörkli ned alli so wit...

Na ja, be öis sind eh nur zwöi Päärli mit Chind, me chann ehne jo emou en fiine Hiwis gä - aber wenn si die Chnöpf wänd debi ha ond sälber luege, dass die beschäftiget sind, denn sölle's. Mer wärde ehne eifch säge, dass kei Chinderunterhaltig organisiert isch...

So muess es zletscht für jedes Paar sälber stimme... I findes okay, wie ehr das mached. Hauptsach, mer het keini Gäscht, wo mer het "müesse" ilade. Do simmer ou radikal. Familiesäge grad oder schief...!

Wönsche öich allne witerhin schöni Vorbereitige! I be im Momänt a Chärtli, Fotograf und Apéro...

Grüessli
madmadi



nordliecht  am 06.12.2007

Re: Keine Kinder am Abendanlass

obwohl au ich bzw. mier eigeti chind hend, mechtiti mier nid, dass diä am abig derbi sind. die grosse beide sind dennä 9 und 7 (de jüngschti 1 1/2), aber mier hend üs nach längerem uberlegä entschidä, dass es fir sie und eys nid lustig wäri. zudem wäri nu dezucho, dass plötzlich all gottemeiteli und buäbä ai hetti wellä mitcho (sind ai all i dem alter).

mier werdid das ai mit enre diräktä asprach vo de elterä nämä uif d iladigscharte lösä (liäbi stefanie, liäbä dani).

ich dänkä das wird kei problem gäh



Manon  am 12.12.2007

Re: Keine Kinder am Abendanlass

Hallo Zusammen,

Ich kann Eure Bedenken verstehen.
Wir allerdings hatten drei wundervolle Kleinkinder (3 - 5 Jahre) an unserer Hochzeit im Juli dabei. Die haben mitgetanzt, gesungen. Ein Mädchen (5) hat bis zum Ende um 01h00 morgens mitgehalten und getanzt. Die anderen zwei haben sich in Decken eingekuschelt und friedlich in einer Ecke des Saales geschlafen.

Kinder müssen nicht immer eine Belastung sein, sie waren eine schöne Bereicherung an unserem Fest.

C & K in Love - 27. Juli 2007



Yasi  am 13.01.2008

Re: Keine Kinder am Abendanlass

Du Cannella, also ich finde du muesch do überhaupt keis schlächts Gwüsse ha. ich finde das sött jedem klar sii, dass oiii Chind en spezielle Status händ a oiem Hochzig. Aber i findes guet, dass sie nachem esse gönd. denn chönd ihr de Abig oder d'Nacht no richtig als Paar gnüsse ohni immer no es Aug uf d'Chinde ha müesse.

Mir händ zwor kei eigeni Chind, aber mir sind ois recht am überlege wäge de Chinde vo minere Schwöster und vo Fründe. Die sind scho recht wild und wenn denn öppis nöd i ihre Chram passt, denn gits es riiiise Gebrüll. mir händ d'Chinde u mega gern, aber ich denke au, wie anderi scho gschriebe händ, dasses für d'Eltere sicher au schön isch, wänn sie am Abig ohni Chinde chönd fiire.



relseah  am 14.01.2008

Re: Keine Kinder am Abendanlass

I dänke das jedes Brutpaar das für sich säuber mues entscheide... für üs wärs nie i Frog cho, d Chind nid izlade... mir freue üs mega uf üse grosse Tag wo näbst guet 50 Erwachsene o no rund 20 Chind im Auter zwüsche 1 - 15 Johr wärde derbi si... aber es stimmt so genau für üs...



smai  am 04.05.2008

Re: Keine Kinder am Abendanlass

Ich denke, dass es bei den meisten Eltern überflüssig ist, sie auf so etwas hinzuweisen. In der Regel werden die Kinder ja vom einen oder andern Elternteil, bzw. Babysitter, nachhause gebracht, wenn sie nörgelig werden. Bei einigen Kindern merkt man auch gar nicht, dass sie da sind und andere sind auch bis zum bitteren Ende noch fit und zwäg.
Wenn man sich grundsätzlich über Kinder nervt, wird's natürlich schwierig... Allerdings hat ein grosser Teil der Forumteilnehmer ja vor, sich selber mal so einen kleinen Nervtöter anzuschaffen - das müsste man sich dann nochmal überlegen...



Icewomen  am 05.05.2008

Re: Keine Kinder am Abendanlass

Bi üs sind Kind bis nochhem Apero derbi und nochher werden mini geschwüschteri ihri Kind id Hüti geh zu dä Grosselterä.Mir händ so nu 2 Kind am Obig vu mim Cousine da sini Mutter au mis Gotti isch und so nid hütä cha werden diä Kind mit üs firä...



taschi  am 05.05.2008

Re: Keine Kinder am Abendanlass

Hallo zusammen!

Leider ist es eben nicht immer so, dass die Eltern von sich aus sagen, wir lassen die Kinder zuhause. Wir mussten schon hören, warum ihr Kind den zuhause bleiben soll - unser Sohn sei ja auch mit dabei? Hallo?!? Unser Sohn gehört zu uns und es sind ja auch viele Verwandte etc da, die ihn schon lange nicht mehr gesehen haben und ihn auch mal ein bisschen geniessen möchten. Wir haben es noch nicht allen gesagt, finde es eben ein bisschen heikel es auf die Einladung zu drucken. Mal schauen... Die Leute müssen sich ja jetzt erst mal anmelden...
Der Grund weshalb wir keine Kinder am Abend haben möchten ist, dass wir keine Kinderecke oder Spielzimmer zur Verfügung haben. An dem Abend finden im Restaurant 2 Hochzeiten statt und somit ist der dritte Teil des Restaurant für die à-la-carte-Gäste... Das wäre nur ein Herumgerenne. Zusätzlich wäre das älteste von 11 Kinder 7 und die restlichen unter 4 Jahren... Gebe Chaos pur...

Wenn wir an einem Fest eingeladen sind (egal ob Geburtstagsfest oder Hochzeit) lassen wir den Kleinen meistens bei den Grosseltern. Denn dann können auch wir ein Fest so richtig geniessen...

Gruss Taschi

...weil es Liebe ist... wir heiraten am 06.09.08

Editiert 05.05.08



nordliecht  am 05.05.2008

Re: Keine Kinder am Abendanlass

zusammen mit den unseren kindern haben wir nun noch eine alternative überlegt, die für alle stimmt.
zwei wochen nach dem fest, werden wir alle kinder die nicht dabei sein durften (unsere kinder, gottimeitelis, göttibuben und deren geschwister etc) zu einem ungezwungen picknick im wald einladen. da haben wir auch zeit für sie und sie können umhertoben wie sie wollen. am hochzeitsfest hat es nämlich auch zu wenig platz für sie wie bei taschi
unsere beiden grösseren kinder (9 & 7) dürfen selbst entscheiden, wie lange sie am fest bleiben wollen. sie wissen jedoch auch, dass es keine andere kinder dabei hat, mit welchen sie spielen können und dass auch wir fast keine zeit für sie haben. der jüngste ( 1 1/2) geht nach dem apero mit der betreuungsperson heim.
ich denke, so haben alle was davon.

miär freyid eys uif de 6. septämber 2008 :-)



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.