Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   kinder nach hochzeit bei denen die nicht zusammenwohnen
kinder nach hochzeit bei denen die nicht zusammenwohnen
 1
sommer76  am 04.03.2009

kinder nach hochzeit bei denen die nicht zusammenwohnen

wer vo eu wet grad afange mit baby übercho nachem hürote?
oder wend ihr eu zerscht no gnüsse bevors los goht?



Krispy  am 10.03.2009

Re: kinder nach hochzeit bei denen die nicht zusammenwohnen

Hoi Sommer76
Ech hät scho lang welle hürote, aber mine Frönd het no welle warte, weler denn nocher grad met Fameli wet loslegge. Ez hemmer halt gwartet bes är parat för Fameli esch. Ech gniesse ez d Ziit bes zor Hochzit no bewosst. Wenns nocher grad klappt met Baby hemmer ömu d Zwöisamkeit vorhär no so rechtig gnosse.



sommer76  am 10.03.2009

Re: kinder nach hochzeit bei denen die nicht zusammenwohnen

mir wohnet ebe nit zämä und wend grad nach de hochziit loslegge mit schwanger werde...
hoffe üsi zweisamkeit chunt nits kurz.. min schatz meint mir hend zweisamkeit 5 jahr lang ga au ohni zämäwohne..



Krispy  am 11.03.2009

Re: kinder nach hochzeit bei denen die nicht zusammenwohnen

Aber nochem hürote ziender denn scho zäme oder?
Wo ech mine Frönd könneglehrt ha escher onder de Woche jewils wäg gse, weler no en Usbeldig gmacht het. Wochenänd ond Ferie heder aber bi mer verbrocht. Voreme Johr semmer do definitiv zäme zoge ond mech hets öberrascht, dases doch e rächte Ondersched zo vorhär gmacht het. Mer hend üs zwar gli dra gwönt, aber ech be froh, dass die Zämeziephase ned no metem hürote ond Fameligrönde zämetroffe esch.
Das muess natürlech jede för sech wösse aber ech chönt mer ned vorstelle alles metenand. Aber s chend chond denn jo ou ned vo eim Tag ofe ander



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.