Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   kirchenlied
kirchenlied
 1 2
filu  am 25.06.2009

Re: kirchenlied

mich nähmti au wunder was ihr für es lied nämed zum uselaufe!?

mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))



Cesy  am 26.06.2009

Re: kirchenlied

Mir hend im ganze Gottesdienst kei Orgle wölle und hend drum üsi Bands agfroget (Mir sind beid inere Rock-/Metalband) Sie hend sich mitenand berote und tuend jetzt zvierte spiele
Schlagzüg, Piano, Keys, Gitarre und Stimm

Mir hend zum Izug "One life, one soul" und bim Uszug "Heaven" beides vo Gotthard



______________________________________________________________

Menschen sind wie Engel mit nur einem Flügel, um fliegen zu können müssen sie sich umarmen.

Gemeinsam fliegen wir unserer Zukunft entgegen 03.07.09 & 11.07.09



Sunshine

nicht registriert

am 28.06.2009

Re: kirchenlied

@filu

mir nämed "love is in the air" mir händ immer e fröhlichs Lied welle

Wani au no guet find, da hät e Kollegepärli vo üs gwählt ka: ain't no mountain high enough




filu  am 29.06.2009

Re: kirchenlied

@sunshine
lönd ihr das denn mitem cd player laufe? hend ihr ide chile kein organist?
bis jetzt isches ebe bi eus so dass mir en organist hend wo würdi zum inelaufe de hochzitsmarsch spiele (kenne leider keis anders orgellied), und zwüscheddure würded mir mitem cd player das lied pachelbel laufe lah.
sust hani kei ahnig was no...

mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))



Sunshine

nicht registriert

am 29.06.2009

Re: kirchenlied

@filu
nei, mir händ a Duo, wo singt und gitarre spielt. Daför händ mir kei Orgle. drum weissi leider au nöd, wa das mer no so för lieder uf da orgle ka spiele... Ka dä Organist nünt empfehle?

lg



filu  am 29.06.2009

Re: kirchenlied

nei dä het nur gseit er spillt sicher dä hochzitsmarsch und de rest seg ok. ich mües ihm nüm alüte er wüssi ja jetzt wo und wenn!?
han am do s gspräch mitem pfarrer und nacher lüti dem organist garantiert nomal a!!

mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.