Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Kleiderschutzhülle
Kleiderschutzhülle
 1 2
silver83  am 14.07.2009

Kleiderschutzhülle

Ich suche für eine freundin eine kleiderschutzhülle

sie hat ihr hz-kleid gebrauch gekauft und keine schutzhülle dazu erhalten, nun möchte sie es bis zum herbst gut verpacken und wir waren zusammen auf der suche nach so einer schutzhülle, wurden aber nicht so fündig. etweder waren sie zu dünn, und der reisverschluss war so schlecht, dass er gleich kaputt ging.

könnt ihr mier einen tipp geben, wo man so was in einer guten qualität findet?

Lg silver83


Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag



winterbraut

nicht registriert

am 14.07.2009

Re: Kleiderschutzhülle

ikea hat auch kleiderschutzhüllen mit reisverschluss und günstig
http://www.ikea.com/ch/de/catalog/products/80037066

Winterbraut wird nun doch zur Sommerbraut. :-)
am 24.7.2010 juhuiiiiii!!!!!



silver83  am 14.07.2009

Re: Kleiderschutzhülle

merci winterbraut

aber das sind glaub au sertigi wo nid söviel ushalten, und ich han no schnell postleitzahl igeh, zum zporto usrächnä. für das verlangens no 28.-

isch aber u lieb vu dier das gsuecht häsch. sie isch chli ä aspruchsvolli, und will das zerst gseh. ich han ihrä au im ricardo gfundä ka, aber das hät sie au nid überzügt.

wenn en ladä weisch wos die git, wers super

dankä für dantwort


Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag



souris  am 14.07.2009

Re: Kleiderschutzhülle

Hoi Silver

Frag doch mal in Züri i de Modissa. Wenn det es Chleid chaufsch denn chonsch "automatisch" en super Hülle über.

Wo sind ihr her? Soscht wenn ihr gar nüd würdet finde, chönted ihr also soscht au mini Modissa-Hülle uslehne (bis im Herbscht verchraftets das Chleid au ohni). Ned dass ihres Hochziitschleid no en Schade nimmt...

Grüessli
Souris



silver83  am 14.07.2009

Re: Kleiderschutzhülle

oh souris, ja das i u lieb, dass du das abütisch. ich frog sie mol, aber uf züri go pöstälä chönten mier suscht sicher au mol wieder

mier chömen us der südostschwiz, in ärä stund sind mer au züri. soooo wit isch das nid

dankä ich mild mi no. sie isch hüt no uf chur go luegä, döt häts au es paar brutmodegschäfter, vilicht würd sie jo fündig.

Lg

Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag



souris  am 14.07.2009

Re: Kleiderschutzhülle

Mäldsch dich eifach.

Han soscht no öppis gfonde: http://www.brautkleider-online.ch/produc...hutzhuelle.html

Das gseht ähnlich us wie die vo de Modissa. Die wo ich han isch schwarz ond en Art plastifiziert.



silver83  am 14.07.2009

Re: Kleiderschutzhülle

ja, und susch chan sie jo döt einä bstellä, isch jo nid so tür und den hät sie nä in ä paar täg. merci viel mol


Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag



Yasi  am 14.07.2009

Re: Kleiderschutzhülle

Hoi silver83

i han mini Hülle in Konstanz kauft. falls Du mol id nöchi chunsch, chani au no nacheluege, wies Gschäft gheisst. aber gell, Du bisch chli wiiter ewäg.


Mir froied ois extrem fescht uf oises Hochzig am 1. August 2009!



silver83  am 14.07.2009

Re: Kleiderschutzhülle

ja, uf konstanz ischs scho es stuck...
aber u lieb das würsch nochäluegä. ich denke das isch erä den zwit. mol luegä was sie hüt so gfundä hät. isch halt ä pinkeltantä, aber ä liebi

Lg


Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag



silver83  am 20.07.2009

Re: Kleiderschutzhülle

@souris

han denkt ich meld mi mol wägä der schutzhüllä. sie isch fündig wordä und hät eini bi närä schniderin kauft. drum brucht sie dini nid, aber dankä nomol fürs agebot. isch u lieb

Lg


Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.