Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Knopf annähen für Schleppe
Knopf annähen für Schleppe
 1 2
sinna  am 22.10.2011

Re: Knopf annähen für Schleppe

also mini schniderin hett so en hocke gmacht wooo eigentlich bombefest sitz aber da sie mir ständig uf schleppe gstande sind hetts mich nocherä zit ufgregt städnig dää hocke sueche da dä hocke i dä gliche farb gsi isch wiäs brutchleid und das isch mühesam gsi und han den schleppe eifoch so id hand gnoh sprich umebunde oder mini liebe mädels hend mo gholfe bim tanze



Kate82  am 24.10.2011

Re: Knopf annähen für Schleppe

Ich ha an dr Schleppe e chlises Schläufli gha (mä hetts aber müesse sueche, schön längs dr Noht noche). Dr Chnopf (au absolut unuffällig) isch de grad überem Fudi gsi. De hani chönne das Schläufli a Chnopf hänge und d'Schleppe isch obe gsi. Aber wo das Schläufli si muess, chunt halt scho drufa, wie lang d'Schleppe isch. Si muess jo denn glich wieder bis a Bode cho, do's suscht wüescht usgseht... D'Variante vo inne ufe zieh, hani au scho gseh. S'chunt gläb würklich ufs Chleid drufa, was besser usgseht.
Ich würd halt glich au mol zure Schniderin goh.

Zuletzt bearbeitet am 24.10.11 08:18



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.