Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Krise!- Aperolocationabsage!
Krise!- Aperolocationabsage!
 1 2 3 4
nordliecht  am 05.03.2008

Re: Krise!- Aperolocationabsage!

hey jovia, wiä isch deys zivilä hochzeyt gsi. han a dich dänkt, won ich a dem tag am standesamt am morgä verbeygfahre bin

ja, ich han sauber gstuint, dass die kapällä nu frii gsi isch. isch ja en typischi hochzeytskapällä. mier wärdid sie am we nu gnai goh aluege und dänn entscheide. aber eigentlich hend mier eys scho defir entschidä

griässli
nordliecht

miär freyid eys uif de 6. septämber 2008 :-)



Anouk  am 05.03.2008

Re: Krise!- Aperolocationabsage!

hoi nordliecht...

hiratä im summär saubär i derä kapällä... ha nur wellä sägä, gang s pfarreyheim z erscht go ahluägä. isch imfau nid wirklich schen.
das isch chley s bledä, wenns wiäscht isch hesch nid viu schlai alternativä. was imfau nu cool wär isch uf dä egg, weiss nid eb das kennsch. isch ganz ufäm birgästock obä imnä buirägadä.
und suscht dä gmeindssaal, de isch ganz ney.



nordliecht  am 06.03.2008

Re: Krise!- Aperolocationabsage!

anouk, merci fir de tipp. bim egg bin ich nid ganz sicher. dui meinsch nid s'restaurant trogen, oder? cha mer det bim egg, alles sälber bringe. isch das en gadä?
ich wirde mier de pfarrisaal und de gmeindssal nu unter d'lupe näh.
was mechit iher bim apero, ghend iher weyter oder bliibit iher i de umgäbig?

griässli
nordliecht


miär freyid eys uif de 6. septämber 2008 :-)



jovia

nicht registriert

am 06.03.2008

Re: Krise!- Aperolocationabsage!

@nordliecht

Eyses zivile Hochzeyt isch wirklich superguet gsi. D'Standesbeamtin isch wirklich lessig gsi - nid so "troche" und "stief", sie hed dass wirklich tiptop gmacht und d'Stimmig isch total locker und schön gsi . Am Abe hemmer denn nu es schöns Apéro und nacher es feins z'Nacht mit eysere Familie gha.

Die Kappälle isch ächt superhärzig . Bi früener oft a dere verbey gfahre weil ich en Fründ gha han wo weyt obe gwohnt hed .

@anouk

Wo hüratisch du denn?

Liäbs Grüässli
Jovia

29.02.08 & 19.07.08



Anouk  am 06.03.2008

Re: Krise!- Aperolocationabsage!

hoi nordliecht,

meinä nid s restaurant trogä. das wohn ich meinä heisst " uf der egg". isch vo privatpersonä gfiährt, (mega flotti) wo i ihräm gadä buiräapero ahbiätid. mitnäh chasch glaib neyd saubär. fir eys isch dä gadä z chley. wissid äbä ai nuni, wo miär s apero wend machä wenns wiäscht isch...

@jovia

miär hirätid ai i dä st. jost kapällä. und diä mannä det obä kennich de epä scho, chumä ai vo det...



jovia

nicht registriert

am 07.03.2008

Re: Krise!- Aperolocationabsage!

@anouk

de kennsch mey ex-Früünd ganz sicher ai - isch ja witzig, Zuefäll gihd es . Dörf ich frage wie alt du bisch?

Wenn hüratisch du denn?

29.02.08 & 19.07.08



Anouk  am 07.03.2008

Re: Krise!- Aperolocationabsage!

@jovia

ja sägs nid, ha eigentlich dänkt, da innä kennsch eh niämert...

bi 29 und miär hiratid am 23.5.08 zivilisch und am 28.6.08 kirchlich.

und dui? bisch abär nid vo nidwaldä odär?

ghiratä bisch ja scho hani gläsä! isch ai schen, wett doch ai grad!



jovia

nicht registriert

am 08.03.2008

Re: Krise!- Aperolocationabsage!

@anouk

doch, chume ai us nidwalde - hätti nid dänkt dass es da inne nu anderi nidwaldnerinne ume hed . bi (nu) 33gi .

ja, s'zivile hemmer am 29.2. gha - superschön gsi, s'kirchliche isch denn "erst" am 19.7. . tüend ier zivil ai im höfli?



29.02.08 & 19.07.08

Editiert 11.03.08



Yasi  am 09.03.2008

Re: Krise!- Aperolocationabsage!

Hoi Nordliecht

jetzt hani gad dini ganz Story vo Afang aa gläse und han mi mega uufgregt, dass die dir eifach so abgseit händ. das gits doch nöd. das isch total denäbet. die händ aber würkli eifach nume "wirtschaftlich" dänkt, also was me rendiert.
aber das isch mega schön, dass ihr jetzt was anderes gfunde händ, wo anschiinend au sehr schön isch. gratuliere!
mir sind jo gad alles chli am plane und wäge dinere Gschicht wirdi jetzt also recht vorsichtig sii und halt au öppis schriftlichs verlange. es isch halt eifach schad, dasme sich nüme so chan uf s'Wort vo öpperem verlah.



jovia

nicht registriert

am 11.03.2008

Re: Krise!- Aperolocationabsage!

@Yasi

Ich würdi uf jede Fall sovill wie möglich schriftlich mache, leider isch dass scho nötig hüttzutag . Wobey ich eigentlich muess säge, dass ai mündlichi Veriibarige als Vertrag gältid, muesch es eifach chenne beweyse (am beste mitemene Züge oder so). Die meiste Restaurants, Musiker, Bands usw. machid hütt aber eh meistens zur eigete Sicherheit en schriftliche Vertrag.



29.02.08 & 19.07.08



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.