Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Krise!- Aperolocationabsage!
Krise!- Aperolocationabsage!
 1 2 3 4
nordliecht  am 17.03.2008

Re: Krise!- Aperolocationabsage!

unglaiblich aber wahr, mier hends ubers wuchenänd nu einisch alles uif de chopf gestellt
aber jetzt isch es perfekt! mier hend nu en tolli ref. chilä in nw aagluegt (ich bin ref. er kath.), die diräkt am fluss und praktisch am 4-waldstättersee liit und nur es dorf näbät eysäm fäschthotel isch. die isch eifach perfekt. richtigi gressi, mer chan mit em aito derzue, bi cheenwätter UND wiäschtwätter cha mer s'apero bir chilä ha und d'buiräfrai macht de apero fir eys ai detä. jetzt bin ich mega erlicheret, dass mier wirklich tutto so hend wie mier eys alles mal uisgmalt hend

jetzt chan neyd meh schiäf gha, dass het schliesslich alles viel z'viel nervä bruicht

griässli
nordliecht


miär freyid eys uif de 6. septämber 2008 :-)



jovia

nicht registriert

am 17.03.2008

Re: Krise!- Aperolocationabsage!

hi nordliecht

super, dass jetz alles perfekt isch - das isch s'wichtigste, egal wievill närve eppis chostet, d'hauptsach isch dass es nachhär für eych stimmt .
isch das die chile in buochs??? wenn ja, isch die ächt schön gläge .

wie heisst's so schön: was lange währt, wird endlich gut

29.02.08 & 19.07.08



nordliecht  am 17.03.2008

Re: Krise!- Aperolocationabsage!

genai diä z'buochs das mier die nid vu afang a in sinn cho isch.
wie dui seisch. so lang wie die geburt duiret het, muess sie jetzt eifach guet sey

griässli
nordliecht


miär freyid eys uif de 6. septämber 2008 :-)



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.