Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Ladies was packeter ih?
Ladies was packeter ih?
 1 2 3 4 5 .. 8
Cindy  am 07.04.2009

Re: Ladies was packeter ih?

ou ja das isch schomal guet =) hehe abr ich weiss halt ebä nid wie s'wättr isch und fühl mi au wohlr mit strumpfhosä =)

abr es wird eh viel sii.. und ich muäss mr jo dänn au na überleggä was packe füd flittis.. mir nähmed s'gepäck gad mit bi dä hochziit, wil mr im hotel schlafed und d'brutfüährer ois am nöchschte morge gad direkt an flughafe fahred.. heii das wird mr ja au na was wärde


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



Frangipani  am 07.04.2009

Re: Ladies was packeter ih?

ja mir müend au scho vorher packe! mir schlafed zwar no dehei, aber müend am morge früeh au grad an flughafe, händ also null ziit zum packe dänn! ja du seisch es, hoffentli vergässemer dänn nüt!



Cindy  am 07.04.2009

Re: Ladies was packeter ih?

ja total.. uii und ich muäss na dihei alles zügle, wili ja na bi dä eltäre wohne.. heii das wird mr au öpis wärde!!


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



sabo  am 07.04.2009

Re: Ladies was packeter ih?

Cindy, du häsch ja ä logistischi Meischterleischtig vor där....!!!



Frangipani  am 07.04.2009

Re: Ladies was packeter ih?

du cindy, wie mached ihr denn das mit de wohnig? händ ihr die genau uf de hochzitstermin chöne überneh? und zügled alles scho vorher ine, und wohned dänn eigetli erst nach de flittis zäme det?



Cindy  am 07.04.2009

Re: Ladies was packeter ih?

@sabo, säg nüt, und ich han soooo viel sache.. uiiii

@frangipani, nei es isch eso, das er scho sit letscht mai det ine wohnt (damit er sich chli cha dra gwöhne, dases käs mami meh git wo chochet etc. =)) und ich zügle mini sache nadisna det ine und äfach churz vor dä hochziit dä ganzi rescht.. und ja, mi wohned dänn eich erscht nach dä flittis zämme det..


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



Muggi  am 07.04.2009

Re: Ladies was packeter ih?

Oh nei wot eigetli kein Koffer voll mitneh,eifach so wichtigste
Jo Cindy du hesch jo einiges vor



Frangipani  am 07.04.2009

Re: Ladies was packeter ih?

ja so! dänn isch sozsäge nume für dich s "neue" heim, wenn er scho det wohnt



Cindy  am 07.04.2009

Re: Ladies was packeter ih?

ja das isch wohl so.. abr ich glaube fü ihn wirds au wiedr "noi" wänn ich iiziehn =) und mir händ die ganz wohnig zämme iigrichtet.. isch alles vo bednä her cho, ha nid wellä daser alles sälbr macht und ich ziehn dänn äfach na ii.. so isches scho immr au mini wohnig xi und es sich eich scho lang mis dihei =) bi ja viiiiiel det xi..


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



Frangipani  am 07.04.2009

Re: Ladies was packeter ih?

ja scho, das findi no guet. sust wärs würkli chli komisch, dänn würsch ja meh eifach zu ihm zieh, und nöd i eui gmeinsam wohnig!



 1 2 3 4 5 .. 8

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.