Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Ladies was packeter ih?
Ladies was packeter ih?
 1 2 3 4 5 .. 8
Cindy  am 07.04.2009

Re: Ladies was packeter ih?

nei das hani ebä au nid wellä, drum hätt er mich scho immr als mitbewoherin betrachtet.. und ja, i fühl mi suprwohl und es isch wüki mis dihei!


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



Frangipani  am 07.04.2009

Re: Ladies was packeter ih?

sind ihr dänn au zäme go wohnig aluege won ihr eini gsuecht händ? wie gross isch dänn eui wohnig?



Piglet  am 07.04.2009

Re: Ladies was packeter ih?

Hallo Ladies!
Nor chorz zom Fläckestift: die sind zwar guet, aber e wörd ufpasse met dene wenn der se ofem Brutchleid weit awände! Besser em Brutchleidergschäft froge wie me d'Fläcke am beste usebechont (z.B. Wifläcke, mer weis jo ned hoffe...)! Schins esch das je nach Stoff/Material jo ganz verschede. Ned dass er no öichi schöne Chleider veronstaltet...



Muggi  am 07.04.2009

Re: Ladies was packeter ih?

isch jo cool jetzt redemer über d`Wohnige
Cindy da freut mi für di das di wohl fühlsch..das isch jo wichtige dra



Frangipani  am 07.04.2009

Re: Ladies was packeter ih?

ja da häsch rächt piglet.. . isch no en guete tip, unter umständ no wichtig! das wär würkli schön blöd wenn denn dä ganz tag miteme wiifläcke ufem wiisse kleid müesstisch umelaufe.. dä horror!!!



Frangipani  am 07.04.2009

Re: Ladies was packeter ih?

sorry muggi!!!!!! isch amigs chli blöd, plötzli chunsch eifach uf es anders thema während em schriibe!



Cindy  am 07.04.2009

Re: Ladies was packeter ih?

hehe sry muggi =)

ja frangipani mir sind alli zämme go aaluege und händ ois dänn für die entschiede.. mir händ ä 3.5 dachzimmerwohnig mit öpe 90m2..


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



Muggi  am 07.04.2009

Re: Ladies was packeter ih?

Hehe nei i ha da eigetli nid so gmeint...findes spannend muess jo nid immer um Hochzit go
Wow schöön dachwohnige sind toll..mir händ au en 3.5 90m2 oder meh



Frangipani  am 07.04.2009

Re: Ladies was packeter ih?

ja mir händ au eini zoberst willkomme im club der dachwohnungen



Muggi  am 07.04.2009

Re: Ladies was packeter ih?

Zahlsch sicher no viel so in züri für so en wohnig? oder algemein züri sind wohnige tüür



 1 2 3 4 5 .. 8

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.