Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Location im raum Wil
Location im raum Wil
 1
veja

nicht registriert

am 16.10.2008

Location im raum Wil

Hallo

Bis zu minere Hochziit gots zwar no äs wiili (2010), aber umeluege chamer jo scho :-)
Hät öpperd idä region Wil ghürote und en guete Tipp für s Lokal? Und gits e schöni chlini Kirche do umenand?

Danke viel viel mol für d Ideä!



Fischli  am 17.10.2008

Re: Location im raum Wil

Hallo Veja

Chile Maria Dreibrunnen in Bronschhofen isch sehr schön.

Location: wilsch äs Resti oder eifach än Ruum, und für wieviel Gäscht?

Fischli

Ä grossi Liäbi - mir hürotet am 20. Juni 2009



veja

nicht registriert

am 17.10.2008

Re: Location im raum Wil

Hey Fischli

Dankä für d Info!
Mir wärdet so ca. 40 - 50 Persone sii. Und wünsched üs irgend e schüür, en schöne ruum oder so was. Ine Reschti sälber wänd mer nöd.

lg



Nora  am 17.10.2008

Re: Location im raum Wil

Hallo Veja
Kann mich Fischli nur anschliessen, die kleine Kirche Maria Dreibrunnen in Bronschhofen ist sehr festlich und liegt ganz idyllisch im Grünen. An beliebten Hochzeitsdaten finden in dieser Kirche täglich bis zu drei Trauungen statt (11.00/13.00/15.00 Uhr)

Bezüglich einer Schüür schau doch mal den Hofstadel in Gossau SG an. Ich persönlich war noch nie dort, habe aber schon gutes gehört.
www.hofstadl.ch

Allenfalls wäre der Hof zu Wil bestimmt auch noch interessant für euch.
www.hofzuwil.ch

Gruässli
Nora

Wir freuen uns riesig auf den 8. August 2009



veja

nicht registriert

am 18.10.2008

Re: Location im raum Wil

Hey Nora

Meinsch ischäs nöd e chli e masseabfertigung, 3 hochziite a eim tag?
Danke für d Ideä! Dä Hofstadl gseht würkli interessant us. I dänke mir gönd döte mol go luege.

grüääsli Veja



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.