Registrieren | Suche | Anmelden |
Luftballons mit Wunderkerzen? | ||
1 | ||
Found am 30.05.2013
Luftballons mit Wunderkerzen? Hallo zusammen, | ||
| ||
Found am 04.06.2013
Re: Luftballons mit Wunderkerzen? Das gibt es ja nicht. Hat das noch niemand ausprobiert?! | ||
Canoa am 04.06.2013
Re: Luftballons mit Wunderkerzen? Hallo Found Zuletzt bearbeitet am 04.06.13 09:14 | ||
Found am 05.06.2013
Re: Luftballons mit Wunderkerzen? Hey Canoa, | ||
FringillaVigo am 06.06.2013
Re: Luftballons mit Wunderkerzen? Aso vo wäge Umwältverschmutzig mit Metall-Wundercherze: Wenn me mit däm es Problem het, sett me wohl eher grad ganz uf Ballön verzichte, wil das Plastik isch ja jetzt oh nid unbedingt schnäll abbaubar Wägem Räge: Glaube wenn überhaupt brönne metalligi besser bi Räge, als hölzigi (wil das si jo meh Zündhölzli u wes Holz scho nass isch brönnt dr Räschte sicher nid und bi Metall sugt sich d Nässi emu wenigschtens nid dure Stab dure) Aber e angeri Frog: geisch du bi Räge würklich mit dine Gäscht use? Wil es bruucht jo scho so sini Zit, bis alli Ballön ufblose und verteilt si, bis d Cherzli dranne hange etc und bis denn si jo alli pflotschnass (oder es git es rise Gstress, wil alli so schnäll wie möglich widr ine wei und das isch jo de oh nid so schön ) | ||
Found am 08.06.2013
Re: Luftballons mit Wunderkerzen? Jo, das wär chli doof...Mer hend schön bstöut. | ||
Nemo am 08.06.2013
Re: Luftballons mit Wunderkerzen? ich han das no nie gseh. würs aber eifach mal teste. schnappsch der en helium ballon und hänksch es wundercherzli ah und los gahts... ich dänke wenn de bänderl drah gnueg lang isch ,denn sötts keis problem sie! aber teste isch immer guet :-)) | ||
Sofie am 08.06.2013
Re: Luftballons mit Wunderkerzen? Hoi Zäme | ||
Canoa am 10.06.2013
Re: Luftballons mit Wunderkerzen? Also a dem HZ womer gseh send ond das gmacht hend hemer t Wundercherzli relativ nöch am Ballon müesse abende wöut Cherzli schwär gseh send ond es hed auso keine verjagt...aber usprobiere esch secher kei Seich... | ||
Laurii am 11.06.2013
Re: Luftballons mit Wunderkerzen? Ausprobiert habe ich es noch nicht.. aber interessante Idee! Muss man schon sagen! :) | ||
1 |