Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Marsch in Kirche
Marsch in Kirche
 1 2
maju  am 21.10.2008

Re: Marsch in Kirche

ja das macht jede Vater stolz! äs isch so oder so wunderschön, öbs Bedütig het oder nid!

i chönnt scho itze gränne vor fröid we i dra dänke wie stolz mi Päpu denn wird si

mir hürate am 02.05.2009



meitli  am 21.10.2008

Re: Marsch in Kirche

@maju: ja, bi gspannt u wirde di ufem loufende halte ;-)
mir hürate zmli gnau ime jahr, 10. oktober 09, vermuetlech in walenstadt oder bad ragaz (isch no nid definitiv buechet). aber ja, i bi vom bärnbiet, wenn d uf mi dialäkt aaspilsch.

und wo hüratet dir?
grüessli und e schöne nami,
meitli



maju  am 21.10.2008

Re: Marsch in Kirche

ja ufe dialäkt ha i äbe agspielt

mir hürate z Blumenstein

mir hürate am 02.05.2009



Manuela24

nicht registriert

am 21.10.2008

Re: Marsch in Kirche

Hoi zämme

Also bi mir hät das mit em Übergäh au nümme ganz so die Bedütig. Mir wohnet denn eh scho meh als 3 Jahr zämme. Aber ich freue mich glich wie es grosses Kind druf.

@ meitli: Bin gspannt, für was ihr eu entscheidet. Mir hüratet ebe am Walestadtberg und s'Esse händ mer denn in Walestadt selber.

Lg

Manuela

Mir trauet üs am 29.05.09 & 06.06.09



meitli  am 21.10.2008

Re: Marsch in Kirche

hallo zäme

@manuela24: ja, du hesch mir doch mal es paar tipps gäh wäge restis i dere region, merci! schlussändlech hei mir üs itz für flumserberg entschiede, es berghotel mit grossem panoramasaal und viel platz. d atmosphäre isch eher eifach, aber das isch üs grad rächt so.

@maju: wow, bluemistei :-) mega schön. i hätt o gärn im bärner oberland kirchlech, es hett da eifach sooo viu wunderschöni chuiche. aber mir wohne ab 09 beidi ir südostschwiz und so isches eifach gäbiger, dert öppis z organisiere.
drfür möchte mir zivil im schloss spiez...

grüessli,
meitli



Manuela24

nicht registriert

am 22.10.2008

Re: Marsch in Kirche

Hoi meitli

Ach sorry, ha das scho wieder vergesse gha. Wird glaub langsam alt.

Das mit dem Berghotel uf em Flumserberg tönt ja würklich super. Freue mich für eu!

Lg

Manuela

Mir trauet üs am 29.05.09 & 06.06.09



juni  am 20.02.2009

Re: Marsch in Kirche

aber alleg sind vätere au trurig wenns tochter verlüred....



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.